.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صبح امروز در ساری
تجمع سپرده‌گذاران یک موسسه مالی مقابل استانداری
شمال نیوز : این افراد مدعی شدند که پس از چند روز مراجعه به شعب این موسسه در ساری برای دریافت سپرده هایشان و پاسخگو نبودن مسوولان موسسه مجبور شدند با برگزاری این تجمع از مسوولان استانداری درخواست کمک کنند...

شماری از سپرده گذاران موسسه قرض الحسنه ' اعتماد مهر آریا ' صبح امروز ( شنبه ) با تجمع مقابل ساختمان استانداری مازندران در ساری خواستار دریافت سپرده هایشان از این موسسه شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، این افراد که تعدادشان به حدود 60 نفر می رسد ، مدعی شدند که پس از چند روز مراجعه به شعب این موسسه در ساری برای دریافت سپرده هایشان و پاسخگو نبودن مسوولان موسسه مجبور شدند با برگزاری این تجمع از مسوولان استانداری درخواست کمک کنند.

موسسه قرض الحسنه اعتماد مهر آریا شعبه ساری به گفته معترضان از حدود یک ماه پیش تاکنون دچار مشکل شده و از آن زمان تاکنون نه تنها وامی به مشتریانش پرداخت نمی کند ، بلکه سپرده آنان را هم باز نمی گرداند.

تجمع کنندگان گفتند: سپرده های میلیونی در موسسه قرض الحسنه اعتماد مهر آریا گذاشتیم تا به اندازه مبلغ سپرده خود وام با بهره چهار درصد دریافت کنیم.

آنان بیان داشتد : براساس مقررات این صندوق می بایست تسهیلات را به صورت وام پرداخت می کرد ،اما هنوز این تقاضا عملیاتی نشده و صندوق از پاسخ درست امتناع می کند.

تجمع آرام این افراد در مقابل ساختمان استانداری مازندران با حضور ماموران انتظامی ادامه دارد و تجمع کنندگان منتظر پاسخ مسوولان استانداری هستند.

موسسه قرض الحسنه اعتماد مهر آریا از جمله موسساتی است که نامش در فهرست موسسات دارای مجوز بانک مرکزی دیده نمی شود و ظاهرا مشکل این موسسه با مشتریانش نیز از همین نقطه آغاز شده است.

بانک مرکزی دو ماه پیش فهرست بانک ها و موسسات مالی دارای مجوز را اعلام و تاکید کرد که بانک ها و موسساتی که فاقد مجوز باشند ، بانک مرکزی مسوولیت فعالیتشان را قبول نخواهد کرد.

سابقه فعالیت موسسه قرض الحسنه اعتماد مهر آریا که گفته می شود دارای دستکم هشت هزار مشتری است ، زیاد نیست و افرادی که دارای سپرده در این موسسه بودند می گویند که وعده داده بود که با نرخ بهره چهار درصد به مشتریانش وام پرداخت کند.

این موسسه فاقد سایت اینترنتی است و تنها یک وبلاگ تا پیش از این کار اطلاع رسانی آن را انجام می داد که طی روزهای گذشته از دسترس خارج شده است.

سپرده گذاران موسسه قرض الحسنه اعتماد مهرآریا ساری هفته پیش نیز مقابل یکی از شعب این موسسه تجمع کرده بودند که با توجه به حضور نداشتن مسوولان موسسه ، نتیجه ای برای آنها در پی نداشت./خ 350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1393
آقای آقامیری شما لطف بفرمائید بجای اینهمه سیاسی کاری در شورا به طلبکاران برسید تا ما هم با مشقت که پول جمع کردیم و دو دستی خدمت شما دادیم ضرر نکنیم
نا شناس 29 آذر 1393
خوش بحال بانک مرکزی مان
کارمند بانک ملت 29 آذر 1393
باسلام
معترضان عزیز که به خاطر چند درصد سود بیشتر به سپرده و ..... پولهاتون را به این موسسه های فاقد مجوز میبرید و ریسک پذیرید
حقتون هست که پولهاتون را بخورند
اون موقع سود بیشتر و وام با بهره کم میگرفتید به استانداری کاری نداشتید حالا استاندار میخواد چیکار کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 آذر 1393
همه دنبال وام بودن مشکلی از مشکلات زندگیشون و حل کنندحتما بیان از شما وام 50درصد بگیرن شما برین باسودش ساختمان های مجلل بسازیدوشرکت وکارخونه بخرید وکارمندان بشن سهامدار.بانکهای دولتی خون مردم و تو شیشه می کنندمردم از رو اجبار پناه میارند به این موسسات که وام با بهره پایین میدن.این چند درصد میشه میلیون ها تومان.درضمن کسی از شما کمک نخواست که کاسه داغ تر ازآش شدی.
نا شناس 29 آذر 1393
مگر بانک مرکزی هشدار نداد تو موسسات بدون مجوز پول نگذارید!
فرهاد 29 آذر 1393
پس چیچوری مجوز میگیرن الان ک تعداد بانکها از سوپرمارکتها هم بیشتر شده
نا شناس 29 آذر 1393
با تغییر رییس کل بانک مرکزی این موسسه شد بدون مجوز؟پس چه طوری13 سال داشت فعالیت می کرد رو تابلوش زده تاسیس1380؟
همشهری 29 آذر 1393
پول این افراد طمعکار که بخاطر سود بیشتر اونجا سرمایه گذاری کردن ، خوردن داره .
پاسخ ها به این نظر
نکایی 30 آذر 1393
سپرده هایی که اونجا داریم واسه وام بود نه واسه سود
واسه اینکه بجای ۲۲% نرخ تسهیلات بانکی ۴% کارمزد بدیم.
این یک موسسه قرض‌الحسنه بود که ۱۳ سال سابقه فعالیت داشت


تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
صبرایی 29 آذر 1393
خدایا مردم به کدوم بانک اعتماد کنند چطور یه مغازه باز میشه سریع اتحادیه برای جواز کسبش اقدام میکنه بعد یه عده میاند بانک میزنند مردم اعتماد میکنند بعد سپرده هاشون رو هاپولی میکندکسی جیکش درنمیاد /////سورکی ریکا
مجتبی 30 آذر 1393
اون بانکی که شما توی اون کار میکنید و سایر بانکهای دولتی که خون مردم توی شیشه میکنن. آخه کجای این دنیای بزرگ هستش که وام با بهره 28 درصد که اگه با همه چی در نظر بگیرین میشه 32 درصد به مردم میده؟مردم از جفای همین به ظاهر مسلمون ها رفتن پناه آوردن به این آدمهای تازه به دوران رسیده.اگه بانکهای شما هم بویی از مسلمانیت و رحم و مروت میبرد که مردم بیچاره از سر ناچاری به این موسسات پناه نمیبردن.در ضمن توی دهات هم یه بدبختی اگه بخواد یه بقالی بزنه باید از هزار جا مجوز و .... بگیره.اون وقت این موسسات خیلی راحت میان بهترین نقطه شهر شعبه میزنن.اون وقت کسی نیست بپرسه چه خبره.....
محمد 30 آذر 1393
اینقدر راحت تو مملکت راه واسه کلاهبرداری بازه؟ چرا ما وقتی 1 مغازه بدون جواز باز شه روزی 10 بار اماکن و ... میان و پلم میکنن؟؟؟؟ مطمئن باشید غیر مجاز نبوده که داشته راحت کار میکرده!!! چرا این دولت آدم رو مجبور میکنه وام 30 ٪ بگیرن؟؟؟ 1کی به من بگه فرق 30٪ و 40٪ با نزول چیه؟؟؟؟؟؟ اینه بانکداری اسلامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقایی که میای واسه خودت حرف میزنی که حق مردم بوده؟؟؟ رو چه حسابی اینو میگی ؟؟ بیا ببین چه کسایی میان اونجا ؟؟ تو رو قرآن قضاوت نکنید 1 طرفه!! مقصر اونایین که بهش مجوز دادن و الان پشتش رو خالی کردن به هر دلیلی....چرا میذارین موسسه ای فعالیت کنند پولارو بگیرن ...البته از مملکتی که 3000 میلیارد و 12000 میلیارد اختلاص میکنن....
نا شناس 3 دي 1393
چرا اين موسسات رو نمي بنديد شايد در محيط موسسه دارند قاچاق مي كنند و اينها بهانه است شايد خرابكار باشند چرا نمي بنديد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.