.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویب ورود خودرو توسط معلولین به داخل کشور

معلولین واجد شرایط می توانند یک دستگاه خودرو سواری به کشور وارد کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران؛ ابراهیم یعقوبی معاون امور بازرگانی سازمان صنعت ،معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه تعداد 352 نفر از معلولین واجد شرایط بر اساس لیست ارسالی از سوی سازمان بهزیستی کشور و به تشخیص وزارت تعاون ، کارو امور اجتماعی  و تصویب نامه هیئت محترم وزیران به این سازمان ابلاغ شده است افزود، این عزیزان  می توانند  یک دستگاه خودرو سواری نو از پرداخت سود بازرگانی حداکثرتاسقف30 میلیون تومان معاف شوند.

وی گفت: تاکنون تعداد 88 نفر از این عزیزان برای وارد نمودن خودرو عضو سیستم مدیریت ثبت سفارش واردات کالا شده اند و مجازند خودروی درخواستی خود را  طبق ضوابط و قانون به کشور وارد نمایند .

یعقوبی افزود عزیزان معلول واجد شرایط جهت اطلاع از وضعیت، مشخصات خود از طریق سازمان بهزیستی استان مازندران پیگیری و پس از حصول نتیجه جهت  تایید عضویت در سامانه ثبت سفارش واردات کالا با داشتن مدارک مورد نیاز به اداره بازرگانی خارجی این سازمان مراجعه نمایند .
ضمنا درصورت نیازبه اطلاعات بیشترباشماره تلفن 01133374300 – داخلی 273 و 235   واحد ثبت سفارش و امور گمرکی تماس حاصل فرمایند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.