.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
3 هزار پروژه نیمه تمام در مازندران
معاون عمرانی استانداری مازندران با تأکید برتأمین منابع مالی برای اتمام پروژه های نیمه تمام گفت : 3000پروژه نیمه تمام با اعتبار1000میلیارد تومان در مازندران وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز، علی نبییان بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری قائمشهر مبحث فضای سبز را در مازندران بسیار مهم دانست و اظهار داشت: بر اساس آمار، نرم فضای سبز کشور 12 تا 15 مترمربع در نظر گرفته شده است ولی در استان مازندران با میانگین 2 تا 3 متر، این رقم بسیار کمتر مشاهده می شود.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه کاشت درخت بهار نارنج در سراسر استان در دست اقدام است، از همه دستگاههای اجرایی خواست تا توجه به فضای سبز را در دستور کار خود قرار دهند.

نبییان پروژه راه سوادکوه – تهران را پروژه ای مهم و متعلق به همه مردم ایران دانست و بیان کرد: با کمک نمایندگان مجلس در حوزه استحفاظی این مسیر و جلسات مختلفی که با دست اندرکاران این پروژه انجام شد مقرر شد این طرح تا پایان سال 93 به اتمام برسد.

معاون عمرانی استانداردر خصوص تملک دارایی قائمشهر گفت : علاوه بر مبلغ 10.6 میلیارد تومان تملک دارایی که استان برای این شهرستان در نظر گرفته است و 76 درصد آن تخصیص پیدا کرد، مبلغ 8.6 میلیارد تومان توسط نمایندگان قائمشهر در مجلس برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در پایان سال گذشته تخصیصی که به مازندران داده شده بود 19 تا 20 درصد بود و این درحالی است امسال با عزم بسیار خوبی که در دولت برای تأمین منابع مالی وجود دارد تا پایان آذرماه حدود 78 درصد برای این موضوع تخصیص داده شد.

نبییان با بیان اینکه مازندران در همه عرصه ها سرآمد است، این استان را در وقوع حوادث غیر مترقبه هم سرآمد دانست و گفت: طرح جمع آوری سیلاب را با همکاری دستگاههای مرتبط از جمله معاونت برنامه ریزی پیگیری کردیم و در دولت هم با اختصاص 50 میلیارد تومان به تصویب رسید.

معاون عمرانی استانداربا اشاره به وقوع تندباد اخیر در سوادکوه و قائمشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه منابع دولت در خصوص جبران خسارت های وارده به ساختمانها محدود است بنیاد مسکن باید تلاش کند تا مردم با بیمه کردن منازل مسکونی خود در هنگام وقوع چنین حوادثی دچار چالش نشوند.

نبییان از پسماند بعنوان یکی از دغدغه های مازندران نام برد و از مسئولین شهری قائمشهر خواست تا با کمک سرمایه گذاری این مشکل را در شهرخود حل کنند.

معاون عمرانی استانداردر ادامه خاطرنشان کرد: مازندران با جمعیت 45 درصدی ساکن در روستاها جزء سه استان اول کشور در دارا بودن جمعیت روستایی است که میتوان با اختصاص منابع مالی به دهیاران، امکانات و خدمات کافی به روستائیان ارائه و از مهاجرات این عزیزان به شهرها جلوگیری کرد.

نبییان از اختصاص 957 مترمربع زمین در مشهدالرضا برای احداث زائرسرا برای افراد کم بضاعت و بی بضاعت مازندرانی خبر داد و گفت: در اجرای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت زائرسرا برای افراد کم بضاعت این زمین بطور رایگان با مجوز 600 درصد ساخت، در اختیار استان مازندران قرار گرفت.

وی افزود: امید داریم این طرح که به نام خشت های آسمانی است، و یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در اجرای منویات ایشان در سال اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است با دستان مردم و کمک مسئولین مدیریت شهری اجرا شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1393
یعنی هر پروژه بطور متوسط 333 میلیون تومان، این یعنی پروژه های مازندران اغلب کوچک است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.