.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرزوی وزیر رفاه دولت نهم :
انشالله که دیگر « محمود احمدی نژاد » برنگردد !
شمال نیوز: وی بازگشت دوباره محمود احمدی نژاد به عرصه سیاست را توهم دانست و تصریح کرد: انشالله که دیگر برنگردد؛ البته در جامعه اقبالی به بازگشت وی نیست و باید برای حفظ حرمت خود نیز نباید حضور پیدا کند.
انشالله که دیگر « محمود  احمدی نژاد » برنگردد !

شمال نیوز : پرویز کاظمی تندروی جناح‌ها را صحیح نمی‌داند و معتقد این اعمال باعث دوری آنان از مردم می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار نامه در خصوص مشکلات اقتصادی دولت یازدهم گفت: دولت وارث گرفتاری های‌است که بخشی از آن خارج از اختیارات و قدرت دولت است و بخشی از آن به گونه‌ای نهادینه شده که بسیار پیچیده است. که بر اساس تصمیم‌گیری‌های غلطی که طی چند سال اخیر گرفته شد، باعث شده تا نتوان تغییرات و اصلاحات را به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: نیروی‌های بی کفایتی که طی سال‌های گذشته به سیستم اداری تزریق شده را نمی‌توان به راحتی از سیستم خارج کرد؛ بنابراین کار بسیار دشوار است.

کاظمی با بیان این که دولت در این شرایط پر از گرفتاری نیازمند یک تیم قدرتمند است خاطرنشان کرد: نقطه مقابل این همه دشواری و گرفتاری این است که یک تیم قدر و قدرتمندی را داشته باشیم و فکر مناسب برای انجام اصلاحات مناسب را در اختیار داشته باشیم. تصور می‌کنم که باید وضعیتمان بهتر از این بود، دیدیم که همین که آقای احمدی نژاد از قدرت کنار رفت تورم 10 درصد کاهش پیدا کرد!

وزیر دولت احمدی نژاد با اشاره به اینکه اکنون در وضعیتی هستیم که هیچ حرکت اقتصادی را انجام نمی‌دهیم، گفت: اگر بخواهیم حرکتی را انجام دهیم قطعا به دنبال آن تورم را هم ایجاد خواهیم کرد! مثلا اکنون می‌گویند در بخش مسکن رکود وجود دارد؛ خب اگر بخواهیم شرایط را از رکود خارج کنیم باید تقاضا را تحریک کنیم، به عنوان مثال دادن وام مسکن به سرعت قیمت مسکن را افزایش می‌دهد و به نوعی تقاضا را تحریک کرده است.

کاظمی ادامه داد: در این شرایط است که تورم ایجاد می‌شود؛ اما ما باید شرایطی را ایجاد کنیم که این دو مورد هم دیگر را قطع کنند و شاهد شکل گیری تورم نباشیم!

این فعال اصولگرا با بیان عملکرد تیم اقتصادی دولت و اینکه دولت در تصمیم گیری تنها نیست، خاطرنشان کرد: ما خواهان اصلاح ساختار اقتصادی کشور هستیم که مطمئنا همراهی قوای 3 گانه را می‌طلبد. دولت نیز فقط مجری طرح است و نباید از دولت انتظار زیادی داشت! و این مجلس است که باید طرح دولت را تصویب کند.

پرویز کاظمی همچنین تصریح کرد: معتقدم طبق اصل 144 قانون اساسی فعالیت بخش تعاونی و بخش خصوصی و دولتی قانونی است؛ اما اکنون بخش دولتی همه را در اختیار گرفته است که باید اصلاح شود که رهبری نیز تاکید بر اجرای اصل قانون 144 را دارد.

وزیر اسبق دولت نهم با بیان اینکه اصولگرایان باید فاصله خود را با مردم کم کنند، گفت: معتقدم در بحث اصولگرایی باید دقت کنیم که نظرات و سیاست‌هایمان فاصله‌ای با مردم نداشته باشد! اگر مردم ببینند که نظرات سیاسیون با تفکراتشان فاصله پیدا کرده است آن محبوبیت و حضور را از دست خواهیم داد!

وی تندروی جناح های چپ و راست را مورد پسند مردم ندانست و ادامه داد: نباید تصمیم هایمان شخصی باشد بلکه باید بر پایه خواسته‌های مردم باشد که در این صورت است که اصولگرایان می‌توانند موفق عمل کنند! کما اینکه در 8 سال گذشته ضربه های بسیاری به بدنه اصولگرایی وارد آمد و احمدی نژاد با توجه به اینکه خود را اصولگرا می‌دانست اما آبروی هرچه اصولگرایی است را از بین برد!

کاظمی بازگشت دوباره محمود احمدی نژاد به عرصه سیاست را توهم دانست و تصریح کرد: انشالله که دیگر برنگردد؛ البته در جامعه اقبالی به بازگشت وی نیست و باید برای حفظ حرمت خود نیز نباید حضور پیدا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مختار 28 آذر 1393
اشتباه احمدی نزاد این بود که اادمهای چون این ااقا که حدش مدیر مدرسه هم نیست رو وزیر کرد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 آذر 1393
بیاد که چی بشه؟
این دفعه میخواد ارواح ظاهر کنه؟؟؟
قاسمی پلسفید 28 آذر 1393
خالی بند ی حدی داره
نا شناس 28 آذر 1393
شمال جان تیترهای این گونه ای خیلی القایی و تلقینیه
به همین خیال باش
فقط محمود
نا شناس 29 آذر 1393
پست جدید میخوای بگیری بگو چرا دولت قبل میزنی
اتفاقا دولت قبل نیروهاش با کفایت بودن
شما بی کفایت بودین که انداختنت بیرون
امير 29 آذر 1393
خودت بري به جهنم.....آبروي نداشتت فداي احمدي نژاد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 آذر 1393
کم بدبختی داریم الان؟
همه اش از گذشته است.
هنوز که هووزه نتونسته اند مشکلات اون زمان را حل کنند....
نا شناس 29 آذر 1393
انشاالله برگردد
سیاستمدار 29 آذر 1393
آقای کاظمی اون موقع که جیره خور احمدی نژاد بودی هم این حرفها را میزدی؟ اصول گراها کاظمی را تو جمع خودشون راه نمیدن .... آدمی که نان بخوره و نمکدان بشکنه آیا قابل اعتماده؟ طرفدارهای احمدی نژاد تو صف نانواییها هستند آقای کاظمی تو هم بهتره بجای آویزان شدن برای گرفتن پست خودتو بازنشسته کنی/
یاسین 29 آذر 1393
انشاءالله تو دیگر برنگردی امثال شماها احمدی نژاد را دور زدید و بعنوان دوست بر خلاف اون عمل میکردید
علی 29 آذر 1393
چطور شد!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صرف نظر از اینکه بخش اعظمی از حرفهای شما درسته ولی چرا الآن؟؟؟ تو اگر راست میگفتی مثل برخی از وزرای دولت نهم و دهم همون موقع به احمدی نژاد انتقاد میکردی !!! مثل اون آزادمردانی که به قیمت برکناری از خط واقعی رهبری و مردم دفاع کردند و در دل مردم جاودان شدند... انتظار داری مردم از این خرده فرمایشات چه برداشتی کنند؟
محمدجواد 29 آذر 1393
حرفهای شما سرابی بیش نیست...
قنبر 29 آذر 1393
احمدی نژاد تازه داره دوست و دشمنش را میشناسه ما هم همینطور که چه مسئولانی با اون نبودند یعنی با عزل شما تازه فهمیدیم که ایشون حق داشته اینکار را بکنه احمدی نژاد ایوالله
نا شناس 29 آذر 1393
بی صبرانه منتظر بازگشت حامی واقعی محرومان دکترمردمی نپاد هستیم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 آذر 1393
چقدر از برش خوردی؟؟؟؟
ساروی فرد 29 آذر 1393
اگر از دولتمردان جدید بگن فرافکن هستند واگر نزدیکان خود احمدی نژاد بگن خائن هستند پس حرف حقیقت را کی باید برمون بزنه
حداد 29 آذر 1393
احمدی نزاد مدیر جهانی است . 8 سال رییس جمهور ما بودند دستش درد نکنه . کشور ما دیگر کشش مدیریت ایشان را نداره. کفران نعمت میشه. ایشان بروند رییس جمهورآمریکا بشوند تا دیگران هم از وجودش استفاده کنند.
نا شناس 29 آذر 1393
متاسفانه سیاستهای پوپولیستی احمدی نژاد عوام را فریب داد و کاسبان هم عالمانه برای رسیدن به منافع بیشتر از او تمجید می کنند. کشور ما تا زمانی که فاقد حزب فعال و معتقد به نظام باشد و سیستم انتخابات حزبی نباشد همین بلا برسر کشور می آید وافراد منتخب صرفا برای مطرح کردن خود منافع ملی را برباد می دهند.گیریم که مردم را فریب دادند اما چگونه می خواهند پاسخ خدا و خون شهدا را بدهند؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 دي 1393
جالبه اصلا معنی پوپولیست میدونی چیه بی سواد؟ اینها که اومدن حزب که خوبه رسانه ها هم درش تخته شده .کورها چشمهاشونو باز کنن
استاد دانشگاه 29 آذر 1393
ان شاءالله دولت کریمه دکتر محمود احمدی نژاد خواهد آمد و ننگ ... برای دشمنان مردم خواهد ماند. آن وقت از این افراد ... حسود و ناکارآمد خواهیم پرسید شما اصول گرا بودی؟ اگر این روش و طرز بیان و ایده، اصولگرائی است پس همان بهتر که امثال شما از صفحه سیاست و تصمیم گیری محو شوند. این دولت... هم که تمام ناتوانی و ... خود را به عهده دولت زحمتکش و مردمی واقعی دکتر احمدی نژاد می اندازد. اما زهی خیال باطل!!! افکار عمومی و عقول مردم را که نمی توانید اغفال کنید. دانشگاهی فرهیخته! جناب آقای دکتر احمدی نژاد! . به لطف و عنایت خداوند یاور مظلومان!
جعفری سورکی 29 آذر 1393
آقا رفته کنار خیالش راحته اما فردا باید پاسخگوی مشکلاتی که اعضای کابینه و اطرافیانش در هشت سال گذشته بوجود آوردند باید پاسخگو باشه که به این زودی ها حل و جمع نمی شود . متاسفانه بعضی از افراد هنوز لحظه شماری می کنند که دوباره برگردد آقایان بس کنید دیگه .... تاریخ عملکردش را در آینده نزدیک هویدا خواهد کرد . فدای امام و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی آقایان نظر دهنده روسای جمهوری می آیند و می روند من فدایی فلان رییس جمهور . نزن این حرفها را آقایان که خود را ناشناس . امیر . قنبر . معرفی می کنید اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی این یادگار امام فرزانه مان است که باید حفظ شود . و همه ما باید برای حفظ و جهانی شدن آن فدا شویم . و این پیام رزمندگان و شهدای ما بوده که : روح شهیدان خدا زنده باد جمهوری اسلامی پاینده باد . پس دیگه نگو فدای فلانی ... و....
بهنام 29 آذر 1393
این آقا میگه :دیدیم که همین که آقای احمدی نژاد از قدرت کنار رفت تورم 10 درصد کاهش پیدا کرد!
من میگم : تورم که نه ، شیبش رو داشته باش !
پاسخ ها به این نظر
منصف 1 دي 1393
از قیمت آب و برق و گاز که الان 57 درصد افزایش پیدا کرد مشخص هست که تورم در کدام دولت بیشتر شد .
وحید 28 آذر 1393
فقط یک کلمه: خائن
اکبر 28 آذر 1393
بمیر و خفه شو نادان
نا شناس 28 آذر 1393
شما به چی میگی حقیقت؟
علی 28 آذر 1393
امیدوارم احمدی نژاد بیاد با قدرت هم بیاد .
احمدی نژاد حمایتت میکنیم البته در زیر سایه رهبری.
علی 28 آذر 1393
کاملا با آقای ساروی موافقم،واسه خودم متاسفم که با کیا شدیم 80 میلیون نفر مثل کبک سرشونو کردن زیر برف،برید یخورده آمار اختلاسها ،دزدی،جنایت ،و .... بخونید واقعا وضعیت اقتصادی مردمو نمی بینید....اه اه اه ه ه ه ه
نا شناس 28 آذر 1393
آقای احمدی نژاد اشتباه کرد که یک مدیر مدرسه را وزیر کرد. معمولا کسی که چیزی نداشته باشد،یک چیزی از جای بهش برسد از خدا بیخبر می شود همین آقا است . تا دیروز ازاو تعریف و تمجید می کرد حالا که ایشان از ریس جمهوری کنار رفت ازش بد می گوید . بدان که این بد بودن از خودت است . انشاءالله به کور چشم دشمنان آقای احمدی نژاد برگردد و او یکبار دیگر دوست و دشمن خودش را بشناسد. به امید آن روز
احمدخواجوند 29 آذر 1393
هنوز احمدي نژاد نيومده اين باباچرا ...
شهروند عادی از ساری 29 آذر 1393
آقای وزیر قبلی اولا از صحبتهایت معلومه که شما وزیر تحمیلی بوده اید با همه نامهربانی ات عاطفه این مرد بهاری موجب شد تا شمارا به عنوان وزیر معرفی تا موجب حفظ حیثیت اجتماعی ات شود واز طرفی به نظر و پیشنهاد بزرگان نظام احترام بگذارد اما افسوس افرادی چون شما نه تنها برای مردم کاری انجام ندادید متاسفانه با بیان کلماتی در واقع به نظام و کشورمان توهین مینمایید شما به احمدی نزاد توهین نکردید بلکه به نظام توهین کردید و این را بدان که این حق برای احمدی نزاد محفوظ است که احقاق حق نماید منتها این مرد انقدر متین و باشخصیت است که به این مسائل اصلا توجهی ندارد آقای وزیر اسبق قصد ندارم ادعای فضل کنم اما از کسی که تا به مقام صدارت دست یافت انتظار نمی رفت که اینگونه عقده گشایی کند پس آنانکه وزیر منتخبی احمدی نزاد بودند تا این لحظه به نماینده مردمی که 25000000رای داشت جفا نکردند اصلا طر فدار احمدی نزاد نیستم منتها با این صحبتهایت جدا منبعد از ایشان حمایت میکنم کلمه بی کفایتی را عنوان نمودی که خود به دلیل همین موضوع از گردونه مدیریت به صورت طبیعی خارج شدی عنوان اصول گرایی را بکار بردی اولا اصول گرایی واقعی احمدی نزاد بود نه افرادی مثل شماها که تیغ را از پشت به احمدی نزاد زدی زیرا خصلت این مرد عدالت محور این است که تیغ رودررو میکشد این را بدان احمدی نزاد چه به سیاست بر گردد و چه بر نگردد اولا طرفداران بسیاری دارد ثانیا روز به روز محبوبتر میشود زیرا ایشان کار برای خدا کرد ومیداند که کار کردن برای خدا دلسردی ندارد درکابینه احمدی نزاد حداقل یکبار هم شده بر سر یک سفره نشستید جالب بود اگر نخواستید حمایت کنید شایسته بود که جفا هم نمی کردی ایشون اگر همین لحظه تصمیم به باز گشت نماید مطمئننا پیروز خواهند شد ما مردمان عادی بی صبرانه منتظر باز گشت وی هستیم خدیا احمدی نزاد و طرفداران واقعی احمدی نزاد را از جمیع بلییات حفظ کن
نادی از بابل 29 آذر 1393
اونای که در دولت احمدی نزاد بودند وپست داشتند و حالا هم قصد رفتن ندارند از این حرفها میزنند بقول خودشان اصولکرا بودند و حالا اصلاح طلب شدند ویا معلم یک مدرسه ابتدایی بودند شدند معاون مدیر گل حالا میگویند در دولت قبلی به من جفا شده!!!! اینها اسب را میخواهند نه اصل رامشکل احمدی نزاد همین بوده که دنبال اصلی ها نرفته و دنبال اسبی ها رفته
نا شناس 29 آذر 1393
برو عزیزم،عشق ما فقط دکتر احمدی نژاد.تمام
یه بنده خدا 29 آذر 1393
وجود امثالی مثل شما باعث افزایش تورم شد
نا شناس 29 آذر 1393
آقای کاظمی؟! وقتی شبکه ی دوم سیما از منزل شیک با مبل های سلطنی گزارش تهیه کرد همون موقع معلوم شد به درد احمدی نژاد نمیخوری و باید عزلتان میکرد که کرد!دوما شما مشاورینی داشتی که ..............دلتان برای اتقلاب نمی سوزد!!شما از جای دیگه ای می سوزی!
مدرس دانشگاه 29 آذر 1393
اقای کاظمی: فهم مردم در تشخیص خادم وخاین بالاست و بی صبرانه منتظر احمدی نزاد هستند.با این تفکر منفور خواهید شد.
الف 29 آذر 1393
واقعا خدا نکنه برگردد
نا شناس 29 آذر 1393
واي به حال احمدي نژاد كه در استينش مار پرورش ميداد اصولگرايان سنتي باعث شدن كه احمدي نژاد موفق نشد چرا تا اخر با ايشان همراه نبودن چون احمدي نژاد باج به اين اقايون نمي داد
صبرایی 29 آذر 1393
اگه واقعا میخواستی انتقاد کنی وزیر بودی توی مجلس موقع رای اعتماد حرفات رو میزدی نه الان بعد یکسال ...هر چی بودش احمدی نژاد مرد بود شماها اونو دور ش زدید دستتون برا مردم روشد /////سورکی ریکا
دلسوز 30 آذر 1393
مدیریت علاوه بر تخصص و دانش فنی نیاز به درک درست از پیرامون و جامعه و همینطور صداقت و عدم سوء استفاده از قدرت دارد که دکتر احمدی نژاد در طول این 8 سال همه این موارد را به بهترین نحو تعریف و اجرا نمودند.
پرویزی از تهران 30 آذر 1393
بله توی کشور هر کسی را از پست می گیرند انتقاد های خوبی می کنه ،امثال شما پور محمدی بله وزیری رفاه که توی خونه اش انچنان مبل و امکانات برای خودش فراهم کرده بود و وقتی توی یک برنامه پخش شد . احمدی نژاد تحمل نداشت و شما را برکنار کرد. حالا به دنبال اراجیف و سفسطه هستید 0 یه کمی به دنبال زاد و توشعه آخرت خود باشید.
محمد 30 آذر 1393
مقصر اقای احمدی نژاد هست که ادمهای بی اصل نسبی مثل این اقا را وزیر کرد که اینگونه تیشه به ریشه خود می زند .ما که از احمدی نژاد راضی هستیم اگر گله ای هم هست از ادمهای بی معرفتی مثل این اقاست که حرفهاش به اندازه پشیزی ارزش ندارد.
مازنی 30 آذر 1393
فکر کنم اصل 44 قانون اساسی بود نه.....
سیامک 30 آذر 1393
حالا که دلار و طلا بالا نمیره حرف احمدی نژاد درست از اب درآمد که بانک ها ،هاشمی ها و ...به همراه مرفهین بی درد بازار را در دست داشتند و متاسفانه کسی از حرفهای حاج محمود دفاع نکرد دوستت داریم آقایون چرا می ترسید
آرش 30 آذر 1393
من نمی دونم چرا این کاسب کارها ، کارخانه دارها و خلاصه پولدارها اینقدر از احمدی نژاد می ترسند بابا این اقا با هشت سال ریاست تجربه بالایی بدست اورده و انشاالله این دفعه پخته تر عمل میکنه
محسن 30 آذر 1393
متاسفم برای چنین فردی که روزگاری قبای وزارت بر دوشش بود و اینک چه نامردانه شمشیر از رو بسته است و بر رییس جمهورش میتازد...
من کاری به احمدی نژاد و اشتباهاتش و هیچکس دیگر ندارم اما خطابم به این آدم است که با انبوهی ریش و پشم گفتمان اصول گرایی را یدک میکشد اما زندگی اشرافیش ورد زبان همه است...
آقای پرویز کاظمی ؛ از کجا آوردی ثروت قارون گونه ت را؟؟؟!!!
مهدی 30 آذر 1393
برو بابا این حرف ها دیگه خریدار نداره. مردم ما دیگه می تونن خوب رو از بد تشخیص بدن.
فقط دکتر احمدی نژاد.
ولایی 1 دي 1393
اقشار جامعه منتظر سال 96 هستند تا باری دیگر برگی زرینی برای اسلام و انقلاب اسلامی بیافرینند و با انتخاب دکتر احمدی نژاد پرچمدار شعار انقلاب اسلامی ایران را باری دیگر به جهانیان نشان دهند.شعارهایی همچون حمایت از محرومین با ساخت مسکن مهر مبارزه با رانت خوران و تبدیل نیروهای شرکتی به استخدام دولت ووووو..... خدایش از گزند و بلایا نگه دارد .
نا شناس 1 دي 1393
یک ارزوی 75000000نفری....................................................................
انشاالله
h 1 دي 1393
قیمت دلار و طلا دیگه بالا نمیره و حرف احمدی نژاد درست از اب درآمد که بانک ها ،هاشمی ها و ...به همراه مرفهین بی درد بازار را در دست داشتند و متاسفانه کسی از حرفهای حاج محمود دفاع نکرد دوستت داریم.
رضایی 3 دي 1393
آقای کاظمی نمکدان شکستن درست نیست اگه مخالفت های باند ثروت داخلی و تحریم هدایت شده خانواده هاشمی نمی بود محمود کبیر جهانی می شد. و امروز عزل از وزارت شما چنینسخن پراکنی نمی کردی
رامین 3 دي 1393
بیخود نبود حضرت امیر بدترین بلا رو جهل میدونست.
خجالت کشیدم از حماقت وجهل مردم کشورم. فقط کافیه روند تورم و رشد اقتصادی ۲۰ ساله گذشته رو ببینین تو ۸ سال محمود احمدی نژاد زوم کنین..عدم ثبات و تورم لجام کسیخته و رکود تورمی هر چه که بخواین توش پیدا میشه!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.321 seconds.