.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری خبر داد :
اختلاس در پارک علم و فناوری استان /پرونده در دادسرا
به گزارش شمال نیوز: رئیس کل دادگستری از اختلاس ۲۰۰ میلیون تومانی و دستگیری یک نفر در پارک علم و فناوری این استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری گیلان از اختلاس ۲۰۰ میلیون تومانی و دستگیری یک نفر در پارک علم و فناوری این استان خبر داد.

احمد سیاوش‌پور ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اختلاس در پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: ۲۰۰ میلیون تومان در پارک مذکور اختلاس شده است.


وی از دستگیری یک نفر در رابطه با اختلاس در پارک علم و فناوری گیلان خبر داد و افزود: پرونده اختلاس مذکور در مرحله مقدماتی رسیدگی در دادسرای رشت است.

سیاوش‌پور با بیان اینکه استمرار، دوام، مقبولیت و مشروعیت هر نظام بر پایه اعتماد مردم به مجموعه حکومت استوار است، تصریح کرد: شاخص‌های مذکور در حکومت دینی مردم‌سالار مهم‌تر از دیگر نظام‌ها است.

رئیس کل دادگستری گیلان سالم‌ بودن دولت‌ها و ارکان مجموعه دولت را یکی از راه‌های استمرار اعتماد و حمایت جمعی مردم دانست و بیان کرد: اراده تمام مسئولان نظام بر ایجاد جامعه سالم است و این اراده موجب می‌شود مردم به حکومت اعتماد کنند.

وی فساد، سوء رفتار و جریان‌های خلاف اصل سلامت را سبب سلب حمایت از حکومت عنوان کرد و گفت: صرف برگزاری همایش و مصاحبه‌ها فساد در جامعه را برطرف می‌کند.

سیاوش‌پور با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان کرد: پیشگیری در جلوگیری از مفاسد اقتصادی از موضوع‌های مهم است.


رئیس کل دادگستری گیلان خواستار روان‌سازی امور در بخش اقتصادی جامعه شد و اظهار کرد: قوانین باید شفاف باشد ضمن اینکه خودنظارتی در بخش اقتصادی حائز اهمیت است.

وی نظارت سیستمی در جامعه را ضعیف خواند و یادآور شد: بخش‌های مختلف اقتصادی هنوز به روش‌های سنتی عمل می‌کنند.
سیاوش‌پور با بیان اینکه از مراجعه چهره به چهره مردم در دستگاه‌های دولتی باید پرهیز شود، تصریح کرد: مردم باید بتوانند نیازمندی خود به دستگاه‌ها را از طریق سیستمی پیگیری کنند. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1393
اختلاس بر ردو گونه است 1- کش رفتن از بیت المال به هر نحو ممکن توسط شخص یا وابستگا و دوستان و همپالگی های او 2- اعمال قدرت مدیریت برای وارد کردن نیروهای منتسب به خود و محروم کردن سایرین از ورود به مجموعه و نیز تشکیل مراکز رشد و واحدهای پارک و علم و فناوری در محل های مشکوک و منتسب به مدیر نظیر آنجه در کیاکلا توسط مدیر سابق پارک استان انفاق افتاده خدا به خیر بگرداند و ما به اینگونه افراد جایزه ندهیم و موقعیت های جدید برایشان فراهم نکنیم.
کارمند پارک استان 28 آذر 1393
بروید ببینید چه بلایی سر موسسین واقعی پارک استان اوردند کسانی که صادقانه آمدند ومظلومانه رفتندمنظورم آقای مهندس ج ومهندس ش می باشد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 آذر 1393
هرچه شده از مدیریت سابق است که تیم ضعیفی از خود به جای گذاشته که هنوز هم که هنوزه پارک استان از این سمت داره ضربه می خوره.
ناشناس 29 آذر 1393
یه سری هم به پارک علم و فناوری مازندران بزنید ببینین ....
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 آذر 1393
اتفاقا مدیریت فعلی بنده خدا داره کلی تلاش میکنه ولی به حمایت بیشتری در سطح استانی نیاز است.
آملی ریکا 29 آذر 1393
سلام. خداییش یکی هم به داد پارک این استان برسه. مدیرش که اصلا حضور نداره دائما سر کلاس دانشگاهی و رفع مسائل شخصی خودشه. کارکنان هم که اونجا کاری جز وب گردی و بالا و پایین رفتن ساختمان ندارن. پس کی به داد فناوران و مخترعین این استان برسه؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 آذر 1393
کاملا مشخصه از تیم سابقید ، عجب، با شما که انصافا داره خوب رفتار می شود. حق بر این بود نیروهای توانمند جایگزین شما بشوند. شمال نیوز منتشر کن لطفا.
نا شناس 29 آذر 1393
امیدوارم هر چه زودتر به وضعیت کارمندان سفارشی پارک رسیدگی بشود تا قبل از اینکه صدا به نهاد بالاتر برسد. مدیریت سابق هر چه خواست کرد و .....
منتشر کن شمال نیوز
پیام های قبلی رو منتشر نکردی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 آذر 1393
بعید می دونم بشه کاری به کارشون داشت با روابط ویزه ای که دارند.
احمدی 30 آذر 1393
پارک علم وفناوری مازندران کمترین میزان بودجه رو داره که دوسوم بودجه خودشو به فناوران تسهیلات میده ریاست پارک مازندران دانشگاه سر کلاساش نمیره میره دنبال زمین و ساختمان واسه فناور واسه اینکه یه جایی یه مشگلی از یه فناور رفع بشه با بعضی مسولا استان سرو کله بزنه که فناور چیه کیه حمایت میخواد. ریاست پارک از حق خودش تو پارک زده گفته فعلا یه فناوری هست الان نیازشه به اون بدین خدا وکیلی زشته گناه داره آدم در رابطه با چیزی که نمیدونه قضاوت کنه. پارکه مازندران دوسال پشت سر هم میزبان هیات اداره محترم بازرسی استان مازندران بود کوچکترین لغزشی هم خدارو شکر نداشت
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 آذر 1393
انشا الله به وضعیت شما رسیدگی شود آقای احمدی. به موقع. شکی نیست که ریاست جدید دارند صبورانه و فعالانه زحمت می کشند ولی آیا شما رو یارای همپایی با ایشان و فناوران فعال استان هست.؟؟؟؟؟ چندین پیام من نتشر نشده شمال نیوز.
نا شناس 30 آذر 1393
پارک مازندران دیگه رئیسی بهتر از رئیس کنونی گیرش نمیاد. انصافا داره تلاش میکنه و آدم بسیار خوبیه
نا شناس 29 آذر 1393
پارک علم و فناوری مازندران از آغاز سال 93 متحول شده و تیم مدیریتی جدید اون دست به کارهای بزرگی زدند و ان شاء الله شاهد تحولات بزرگتر خواهیم بود. از همشون سپاسگزارم.
نا شناس 30 آذر 1393
اختلاس تو پارک گیلان صورت گرفت چه ربطی به پارک مازندران داره ولا بازرس استان و بازرسان وزارت علوم جند روز پیش از پارک خارج شدن و برای بازرسی امده بودن هیج مشکلی نداشت
نا شناس 30 آذر 1393
آقای احمدی، شما که جز همون سفارشی ها هستین باید از مدیریت سابق حمایت کنید. انصافا مدیریت فعلی داره خوب عمل میکند و خیلی هم با صبوری با آنچه در گذشته بر سر پارک رفته ائم از کارمندان سفارشی پارک و بریز و بپاش ها رفتار میکند. مدیریت فعلی توانمند هست اما بدنه فوق العاده ضعیف که حاصل اعملا نفوذ مدیریت سابق هست. کسانی کارمندان پارک هستند که هیچ تصحیلات مرتبط و سوابق مرتبط در حوزه فناوری و علم و مقاله و اختراع و بازار ندارند و به همین علت درد فناوران متقاضی درک نمیکنندو با رفتارهاشون فناوران را دلزده میکنند .منشتر کن لطفا شمال نیوز. خواهش میکنم.
M.G 30 آذر 1393
با سلام ,لازم بذکراست دوستانی که پیام میزارن پارک مازندران فعال نیست اساسا یا فناور نیستند یا اینکه اصلا پاشونو تو پارک مازندران نذاشتن,متاسفم واسه کسانی که بجای اینکه پارک روحمایت کنند دارن سر میبرن,عزیزان من چندین بار به پارک مراجعه کردم و انصافا با برخورد خوب کارمندان متخصص مشکل بنده حل شد و در حال حاضر دورادور با این مجموعه در ارتباطم و همفکری و مشاوره میگیرم. از ریاست و همکاران این پارک تشکر میکنم,خدا قوت .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 دي 1393
کارمندان متخصص ؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب؟؟؟؟؟؟
یه نفر 30 آذر 1393
در ضمن چند روز پیش میزبان هیئت بازرسی از وزارت علوم بود.
نا شناس 30 آذر 1393
سلام حضرت علي (ع) به مالك اشتر مي فرمايند: اي مالك اگر كسي را در شباهنگام مشغول گناه ديد فردا به چشم گناهكار نگاه مكن شايد سحر توبه كرده باشد و تو نداني...(ما مسلمان هستيم نبايد ندانسته به همديگر تهمت بزنيم بگذاريم نهادهاي امنيتي و بازرسي حكم صادر كنند نه ما. با سپاس مازندراني مقيم مركز
m.sh 3 دي 1393
با سلام
باید یه احسنت به سایت شمال نیوز بگم واقعا خوب خاله زنکی هستی اسم پارک استان میاری که خودت حال کنی.به نظرم پارک مازندران فوق العاده است چه با ریاست قبلی چه با ریاست فعلی هر دو تاشون کارهای مثبتی انجام دادن این مشکل مازندرانی هاست که جایگاهشونو نمیدونن.حقتونه پارک بسته بشه این چندتا فناور هم مثل کارگران نساجی برن دور میدون.
شمال نیوز تو که با مرامی اینو منتشر کن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.