.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروش کارخانه نساجی قائمشهر اشتباه است

ماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: نباید برای 11 میلیارد تومان بدهی، زمین نساجی فروخته شود و فرماندار قائمشهر باید مشکلات را برطرف کند.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، کمال علیپور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر بیان داشت: بودجه امسال کشور بالغ بر 837 هزار میلیارد تومان به مجلس ارائه شد.

علیپور با بیان اینکه بودجه عمومی 267 هزار میلیارد تومان است، بیان کرد: از مبلغ کلی بودجه عمومی، 240 هزار میلیارد تومان از محل منابع درآمدی دولت و 42 هزار میلیارد تومان سهم شرکت‌ها و دارایی‌های سرمایه‌ای دولت است.

وی تصریح کرد: از بودجه‌ای که به مجلس ارائه شد مبلغی بالغ بر 537 میلیارد تومان در اختیار مازندران قرار می‌گیرد، همچنین دولت تصمیم دارد تمامی پروژه‌های نیمه‌کاره را تا پایان سال 96 به اتمام برساند.

این مسئول با بیان اینکه بیمارستان رازی قائمشهر باید تا سال 94 به اتمام می‌رسید، افزود: در گذشته برای ساخت این بیمارستان مبلغی بالغ بر 32 میلیارد تومان پیشنهاد کردم اما مبلغ تغییر یافت و مبلغی کمتر پیشنهاد شد که این پروژه تا پایان سال 95 به اتمام می‌رسد و کسی هم در این بین پاسخگو نیست.

این نماینده مجلس اظهار داشت: بعضی از پروژه‌های سطح مازندران حیاتی است همانند پروژه راه محور سوادکوه - قائمشهر که مبلغی بالغ بر 105 میلیارد تومان برای آن، اعتبار در نظر گرفته شد.

وی با زیاد دانستن پروژه‌های نیمه‌کاره در شهرستان، گفت: باید برای جذب بودجه سال 94 تلاش کنیم تا بتوانیم با تامین اعتبار مالی، پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی درباره کارخانه نساجی قائمشهر گفت: از روز اول عقیده‌ام بر این بود کارفرما وظیفه دارد پول کارگران را پرداخت کند پس چرا باید برای 11 میلیارد تومان پول، زمین نساجی به فروش برسد.

علیپور ادامه داد: باید سرمایه‌گذار را حمایت کنیم اما این روش درستی برای حمایت یک سرمایه‌گذار نیست.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تامین اجتماعی 90 هزار میلیارد ریال از دولت طلب دارد آیا درست است برای سنوات و مطالبات کارگران کارخانه نساجی که مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان است تمام زمین کارخانه نساجی را به فروش برسانیم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با تاکید به اینکه سرمایه‌گذار وظیفه دارد مطالبات خود را به کارگران پرداخت کند، بیان داشت: باید جلوی فروش کارخانه نساجی گرفته شود و فرماندار به عنوان نماینده عالی شهرستان، مشکلات موجود را برطرف کند.

/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آذر 1393
علیپور شما وهمکارتان واقعا گل کاشتین.
شهروند قائم شهری 28 آذر 1393
گفتن این حرفها آقای علیپور فایده نداره و دردی رو دوا نمیکنه- برو بودجه اش رو بگیر- مثل نمایندگان تهران، اصفهان و ...
سوادکوهی 28 آذر 1393
یک عده از سر ناجوانمردی تا اقای علیپور حرفی میزنه شروع میکنند به تخریب این نماینده آقایون تخریب چی برید خدا را شکر کنید یکی داره حرف مردم را با صدای بلند میزنه و زبان گویای مردمش شده من نمیدونم چرا یک عده از موضع گیریهای اقای علیپور می ترسند اگر از دولت انتقاد کنه بر علیه ش انتقاد میکنند اگر از مردم دفاع کنه بازهم از او انتقاد می کنند .انشالله در آینده ی نزدیک مشکل کارگران مظلوم نساجی حل میشه و عد ه ای سیه رو خواهند شد .
محمد 27 آذر 1393
آقای مهندس علیپور . مرد زحمتکش . دلسوز . خدوم . عاشق مردم . بینهایت خستگی ناپذیر ودر کل آدمی که زبان ازگفتن زیباییها و تلاشهای شبانه روزی او قاصر است ولی از ایشان خواهش عاجزانه داریم و التماس می کنیم برای دوره بعد کاندید نشو چون آبروت میره . خودت بکش کنار .
نا شناس 27 آذر 1393
تا زمانیکه این فرماندار سیاسی است همینه فرماندار مکه به کار گرها قوا نداده بود پس چی شد رسانه ها حالا باید تیتر بزنند فرماندار بد قول یا بدقولی فرماندار به وزیر کشور و ردیس جمهور گزارش میشه یک کلات ختم کلام اومدن ابن فرماندار به قائم شهر اشتباه محض بود.
جواد 28 آذر 1393
خدایی بعضی انگار واسه بدست اوردن بعضی چیزا خدا را در نظر نمیگیرن
من امیدوارم علیپور اینبار با ارا 100 هزارتایی روانه مجلس شه
کی نماینده ایم داشتیم تو مجلس و نشست ها اینگونه از حق مردمش دفاع کنه
داداش گلم که لنگش کن راه انداختی بد نیست اول ببینی علیپور چکارایی کرد و رزومه شو با سایر نمایندگان مقایسه کنی بعد خدا را هم در نظر بگیری بعد بیای اینجا نظر بدی
خسته نباشی مرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.446 seconds.