.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی مرجع قضایی ؛
رأی قطعی شورای سوم رشت صادر شد
شمال نیوز: پس از حدود ۲ سال از شروع پرونده قضایی اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر رشت که منجر به انحلال این شورا از سوی هیات حل اختلاف استان نیز گردیده بود، نهایتاً خبرها حکایت از صدور حکم قطعی اعضای شورا و سایر اصحاب این پرونده دارد.

به گزارش شمال نیوز و به نقل از عصرتدبیر، پس از حدود ۲ سال از شروع پرونده قضایی اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر رشت که منجر به انحلال این شورا از سوی هیات حل اختلاف استان نیز گردیده بود، نهایتاً خبرها حکایت از صدور حکم قطعی اعضای شورا و سایر اصحاب این پرونده دارد.

 

بر این اساس از قرار اطلاع از مجموع ۷ عضو شورای سوم، ۴ عضو برائت شده و ۳ عضو محکوم به حبس، جزای نقدی و… گردیدند. همچنین سایر اصحاب پرونده نیز اعم از برخی مدیران سابق شهرداری و سایر مؤسسات دخیل در موضوع نیز براساس رای قطعی فوق برائت گردیدند.

 

حکم برائت آقایان موسی ناصح ,غلامرضا خاکسار, هادی رمضانی و محمود فریدونی از اتهام شرکت در اختلاس و محمد محمودیان از اتهام شرکت در اختلاس و ارتشا صادر می گردد.

 

غلامرضا هاتفی به اتهام شرکت در ارتشا به مبلغ ۹ میلیارد ریال با همکاری محمدرضا قاسمی و سیزده میلیارد ریال به اتفاق محمود مباحی احراز و هاتفی به تحمل ده سال حبس و پرداخت سیزده میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و انفصال از خدمات دولتی به مدت یک سال و تحمل ۳۰ ضربه شلاق محکوم می گردد.همچنین وی به اتهام داشتن تجهیزات دریافت ماهواره و آلات قمار به تحمل کیفر محکوم می گردد.

 

محمدرضا قاسمی به اتهام شرکت در ارتشا به مبلغ ۹ میلیارد ریال با همکاری غلامرضا هاتفی به تحمل پنج سال حبس,بیست ضربه شلاق و تادیه سه میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.

 

دادگاه محمود مباحی را به اتهام شرکت در ارتشا با همکاری غلامرضا هاتفی به مبلغ سیزده میلیارد ریال به تحمل ۷ سال حبس و بیست ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی به مدت یک سال و نیز پرداخت مبلغ سیزده میلیارد ریال به عنوان جزای نقدی در حق دولت و به اتهام داشتن اسپری دفاع شخصی به تادیه جزای نقدی به مبلغ ده میلیون ریال و به دلیل داشتن تجهیزات دریافت ماهواره او را به تحمل کیفر محکوم می نماید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آذر 1393
رای شورای شهر قائم شهر کی اعلام میشه
نا شناس 27 آذر 1393
این شوراها هم به جای اینکه یه باری از رو دوش ملت و دولت بردارن دارن بیشتر هزینه می تراشن ! ایکاش مصوبه مجلس در مورد انتخاب شهردار به دست مردم به تصویب میرسید ولی متاسفانه مجلس در این مورد استقلال نداشت و زور شوراها بیشتر چربید !!!!
سلام 27 آذر 1393
چه کسی باید بر نابسامانیهای فنی وحرفه ای استان نظارت کنه؟مرکز هتلداری که مرکز رفاهی کارکنان است شده مرکز میهمانان شورا وسهرداری قایمشهر وستاد انتخاباتی آقای گ
استاندار خوابه...نمایندگان خوابند ...دستگاههای نظارتی کجایند؟
دکتر پرند رییس سازمان کجاست؟بازرسی سازمان فنی وحرفه ای کشورکجاست؟حراست سازمان کجاست؟آقا یکلام آموزس تعطیل والسلام
علی 28 آذر 1393
آیا کسی هست تا از شورا و شهردار قبلی قایم شهر پاسخ به خواهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.