.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف اختلاس میلیاردی در استان گلستان
دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به پرونده اختلاس 150 میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های استان گلستان، از محکومیت متهم این پرونده خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به پرونده اختلاس 150 میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های استان گلستان، از محکومیت متهم این پرونده خبر داد.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام مصطفی حقی گفت: این فرد از سال 86 شروع به اختلاس کرده بود و در سایه کوتاهی مدیران بانک مربوطه موفق شد کارش را پنج سال ادامه دهد.

او گفت: جدای از ضعف مدیران، به دلیل ناکارآمدی بخش‌های نظارتی این بانک، در نهایت سال 91 با طرح شکایت از طرف مشتریان و شاکیان خصوصی پرونده‌ای در دادسرای گرگان مطرح و متعاقب آن مسئولان بانک مذکور هم اقدام به شکایت کردند.

دادستان گرگان با بیان اینکه در جریان رسیدگی به پرونده زوایای تاریک اختلاس بیش از پیش آشکار شد، گفت: در بررسی های انجام شده علاوه بر متهم، مسئول ارشد بانک مذکور نیز به دلیل نظارت ناکافی مقصر شناخته شد.

به گفته حقی، پس از پایان تحقیقات و صدور قرار کیفری پرونده به دادگاه عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان ارسال و در آن جا نیز رأی محکومیت متهم صادر شد.

او گفت: اقدامات قاطع دستگاه قضایی در موارد اینچنینی، زمینه سوء‌استفاده فرصت‌طلبان را از بین می‌برد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.