.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبری که خیلی زود تکذیب شد ...
استاندار: کشف 2 چاه بزرگ نفتی در مازندران/ مدیرعامل نفت خزر: هیچ میدان نفتی درمازندران کشف نشده!
شمال نیوز: استاندار مازندران، از شناسایی دو چاه بزرگ نفتی در مازندران خبر داده شد که هیدروکربن این دو چاه نفتی به مراتب بیشتر از دیگر مراکز کشور بوده و از امروز می‌توان این نفت را استخراج کرد؛ اما بر اساس اعلام مسئولان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تاکنون هیچ ...

شمال نیوز: تاکنون هیچ میدان نفتی یا گازی در محدوده جغرافیایی استان مازندارن کشف نشده است.

علی اصولی، در گفتگو با خبرنگار  سایت وزارت نفت به اشاره به بازدید چندی پیش ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران از چاههای اکتشافی و توصیفی میدان سردار جنگل در دریای خزر، تصریح کرد: خبر کشف دو چاه بزرگ نفتی در استان مازندران صحت نداشته و تاکنون گزارشی مبنی بر اکتشاف نفت در زمینهای این استان نداشته‌ایم.

به گزارش شانا، رسانه ها در خبری به نقل از ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، از شناسایی دو چاه بزرگ نفتی در مازندران خبر داده شد که هیدروکربن این دو چاه نفتی به مراتب بیشتر از دیگر مراکز کشور بوده و از امروز می‌توان این نفت را استخراج کرد؛ اما روز چهارشنبه ١٩ آذر بر اساس اعلام مسئولان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تاکنون هیچ گونه میدان نفتی و گازی حتی کوچک، نیز در محدوده جغرافیایی استان مازندران کشف نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 24 آذر 1393
ادعای عجیب معاون استاندار مازندران :شرایط اقتصادی مازندرانی ها بهبود پیدا کرده است ! و حالا اینبار هم اظهارات استاندار محترم.. من فکر کنم درب استانداری را برای مدت طولانی مثل سایر ادارات بی خاصیت استان مثلاً تا آخر زمستون ببندن نه تنها هیچ اتفاقی برای استان نمی افته بلکه باعث میشه در فصل سرما از مصرف انرژی و اتلاف بیهوده آن هم جلوگیری بشه.. ای خدا دوره احمدی نژاد یه جور و حالا هم یه جور دیگه.. درد خود را به که گوییم که درمانی ندارد؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.851 seconds.