.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حساسیت ماده 100 شهرداری‌ها به ساختمان سفید استانداری مازندران رسید
شمال نیوز: ساخت و ساز در استان رها شده بود و باید همه تلاش كنیم تا با طرح آمایش سرزمین و اجرای دقیق طرح هادی و مكانیزه كردن فرایند صدور پروانه به شدت با ساخت‌وساز غیرمجاز مقابله كنیم.

شمال نیوز: حساسیت مربوط به ماده صد ساخت و ساز در شهرهای استان در سال جاری، ابتدا توسط مسئولان نظام مهندسی در استانداری مازندران مطرح و سپس در نشست مسئولان ساخت و ساز استان در بادله میاندورود مطرح شد.

مسئولان نظام مهندسی ساختمان مازندران برای پیگیری جدی و رفع مشکل ماده صد، این بار برای رسیدگی بیشتر به این موضوع، جلسه‌‍ ای را با استاندار مازندران برگزار کردند.

استاندار مازندران نیز از رسیدگی به این موضوع استقبال کرد.

ربیع فلاح در جلسه مشترک با مسئولان نظام مهندسی ساختمان، اظهار داشت: میزان جریمه‌های ساخت‌وساز غیرمجاز با اصل تخلف همخوانی ندارد.

وی خواستار برخورد شدید با ساخت‎وساز غیرمجاز در استان شد و افزود: همه باید تلاش كنند تا پرونده های ساخت‌وساز غیرمجاز در استان به صفر برسد و برای تحقق این امر همگرایی همه نیروها و دستگاه‌های مرتبط ضروری است.

استاندار مازندران بهره‌گیری از سمن‌ها و مشاركت مردم را برای برخورد با این پدیده زشت مهم خواند و گفت: میزان جریمه‌های ساخت‌وساز غیرمجاز با اصل تخلف همخوانی ندارد و ماده 100 و 99 مشكل‌ساز شده است.

وی تاكید كرد: مرجع صدور پروانه ساختمان باید نظام‌مند شود و از ظرفیت نظام مهندسی و فارغ‌التحصیلان این بخش بیشتر استفاده شود.

فلاح تصریح کرد: نحوه برخورد با ماده 100 خود مشوق تخلف است و باید به این مسائل پایان داد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ساخت و ساز در استان رها شده بود و باید همه تلاش كنیم تا با طرح آمایش سرزمین و اجرای دقیق طرح هادی و مكانیزه كردن فرایند صدور پروانه به شدت با ساخت‌وساز غیرمجاز مقابله كنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آذر 1393
بادله ساری نه میاندرود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.