.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک پیشنهاد عملی و فارغ از باندبازی و ستادگرایی ها
تیمی بی طرف و کارشناسی عملکرد مدیران اجرایی مازندران را ارزیابی کند
شمال نیوز: آن روزهای آغازین عزل ها و نصب ها، ما گلوهایمان را دریدیم که عزل و نصب های جناحی، سیاسی، ستادی، شهری، فامیلی و محفلی، درمان دردهای مدیریتی مازندران نیست، اما گوشی شنوای حرف های ما نبود!

شمال نیوز: اسلام دین توجه به مقدمه هاست و بسیاری از حرام ها و حلال ها در حوزه مقدمه ها شکل گرفته است و اگر نیک بنگریم، در می یابیم که اسلام، هشیاری مقدماتی و یا همان سیاست پیشگیرانه و بهداشتی را بر اقدامات درمانی و پس از ابتلاء ترجیح می دهد و بطور نمونه باید متذکر شد که مثلاً حضور در مجلس لهو و لعب، حضور در مجلس قمار، حضور در مجلسی که شراب وجود دارد، حضور در مجلس فساد، نگاه حرام، کلام حرام، نیت حرام، سفر حرام، شنیدن غیبت، دادن نزول، رفتن به جاهای حرام و دهها مورد مشابه دیگر حرام شده است و این حرام ها هنوز به ارتکاب عمل حرام که قطعاً حرام مطلق است منجر نشده و تأکید اسلام حتی بر حرمت مقدمه ای است که به حرام می انجامد و نیز همین گونه است که اسلام به نیت خیر، اجر می دهد، حتی اگر به عمل خیر منجر نشود و یا عرفا به دقت در وضو، برای درک هر چه بیشتر نماز، تأکید مؤکد دارند و تمام قوانین اسلامی مثل دادن خمس و زکات و صدقه و وقف و نذر و سایر احکام و سفارشات دینی، مقدمه ای برای جلوگیری از فجایع اجتماعی مثل فقر و بیکاری و سایر ابتلائاتی است که می تواند به فروپاشی جامعه بیانجامد و اگر ما بخواهیم به خیل مثالهای دیگر رجوع کنیم، قطعاً "مثنوی هفتاد من کاغذ شود" و ما با اتکاء به این تک مصرع که "اگر در خانه کس است، یک حرف بس است"، اکتفاء می کنیم!

 

منظور این است که آقایان هشداردهنده اعم از استاندار محترم، نمایندگان محترم مجلس، ائمه محترم جمعه، رسانه های خبری و تحلیلی و تشکلات و جناحهای سیاسی که هر از جندگاهی به مدیران اجرایی استان و شهرستان ها هشدار می دهند، در مقدمه ها یعنی به هنگام حمایت از بعضی ها و تلاش ها و لابی گری ها برای انتصاب افرادی که حداقل قوی ترین گزینه برای قرار گرفتن در مصادر و مناصب مدیریتی استان و شهرستان نبوده اند و به تعبیر نگارنده برخی ها اصلاً گزینه مناسبی برای این سمت ها نبوده اند، دقت و حساسیت لازم را بخرج داده و بجای برخورد جناحی و ستادی و رفاقتی و غیره، مسئولانه و حرفه ای برخورد می کردند، امروز مازندران به ورطه تکثیر و تکرار هشدارها فرو نمی غلطید و با گذشت یکسال و چند ماه از شروع بکار دولت محترم یازدهم، تا این اندازه احساس رکود و کم تحرکی در عرصه های مدیریتی و اجرایی نمی کردیم.

 

باید به این آقایان هشداردهنده و بعضاً پرخاش کننده به مدیران اجرایی استان که دست پرورده، معرفی شده، بزرگ شده، حمایت شده، لابی شده و خط قرمز های خیلی از همین آقایان اند، با صراحت هر چه تمام تر گفت که: اونوقت که جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت بود؟!

به هر حال باید پذیرفت که شهروندان مازندرانی، بر سر سفره دست پخت های متنوع و گوناگون همین آقایانی نشسته اند که امروز گاهی در نقش منتقد و گاهی هم در نفش کاربلد، افاضه جلساتی و رسانه ای می نمایند و این اصلاً کار درستی نیست! زیرا انتقادها و هشدارها، عمدتاً نصیب کسانی است که احتمالاً در لیست انتصاب ها و حمایت های منتقدین قرار ندارد و آقایان بر این اعتقادند که انتقاد آنها به مدیرانی است که هرگز از حمایت و لابی آنها برخوردار نبوده و نیستند، غافل از آنکه مدیران تحت حمایت آنها نیز توسط دیگر آقایانی به با انتقاد گرفته شده و می شوند که اتفاقاً تحت حمایت و لابی این ها نبوده اند و این چرخه اشتباه و یا همان تسلسل باطلی است که اولاً انتها ندارد و ثانیاً فایده ای ندارد و ما نمی توانیم از پَروزن ها، انتظار بلندکردن وزنه های سنگین داشته باشیم!

 

سنت حسنه و مدیریت پسندیده ای که در باشگاههای ورزشی در سراسر جهان وجود دارد این است که آنها علاوه بر چینش بازیکنان آماده و ارنج اصلی تیم و یا اجازه تعویض سه گانه در هر بازی، می توانند پس از ارزیابی عملیاتی بازیکنان در چند بازی اولیه و مشخصاً در نیم فصل ها، اشتباهات اول فصل خود را جبران کنند و طی آن اولاً خریدهای اشتباه خود را پس گرفته و به عبارتی بازیکن های نامناسب و یا ناهماهنگ خود را در لیست فروش بگذارند و یا به شکل قرضی به باشگاههای دیگر واگذار کنند و ثانیاً بر اساس نیازهای ملموس و آنالیز شده، به خریدهای جدیدی بپردازند که در ابتدای فصل بنا به دلایلی از آنها غفلت ورزیده بودند!

 

فلذا در شرایطی که ما به دو سالگی فرصت دولت محترم یازدهم نزدیک می شویم، پیشنهاد می شود که تیمی بی طرف و کارشناسی و فارغ از باندبازی ها و ستادگرایی ها، عملکرد مدیران اجرایی را بررسی کرده و بر اساس معیارهای از قبل تعیین شده، به آنها امتیاز دهد و طبعاً آنانی که توفیقی نداشته اند را از لیست حذف کنند تا نظام مدیریتی استان با این پوست اندازی ها بتواند تکانی خورده و تجدید حیات کند و مردم نیز امیدوارتر از گذشته به آینده نظر کنند!

 

در این رابطه باید از خودکامگی ها و خودمحوری ها رها شده و تسلیم واقعیت ها و یا همان کارنامه عملکردهایی باشیم که مدیران استان و شهرستانها با معیارهای ثابت به دست می آورند و ملاک میزان رضایتمندی هایی باشد که آقایان توانستند از مردم، شهروندان و ارباب رجوع بدست آورند.

البته امیدواریم که این هشدارها از سه آفت مزمن مصون باشند، یعنی اولاً ناشی از حب و بغض های جناحی و سیاسی نباشند، ثانیاً بنوعی مربوط به فرافکنی های مافوق ها از قصورها و قربانی کردن دیگران زیر پای ناکامی های نهایی خود آنها نباشند و ثالثاً بخاطر عدم تمکین مطالبات شخصی و عصبانیت های ناشی از آنها انجام نشده باشند که طبعاً هر سه گزینه، مرضی رضای خداوند نخواهند بود که البته نگارنده بر اساس شناخت شخصی از بسیاری از منتقدین، بسیار بعید می داند که چنین باشند!

 

آن روزهای آغازین عزل ها و نصب ها، ما گلوهایمان را دریدیم که عزل و نصب های جناحی، سیاسی، ستادی، شهری، فامیلی و محفلی، درمان دردهای مدیریتی مازندران نیست، اما گوشی شنوای حرف های ما نبود!

آن روزها ما فریادهای خود را بلند کردیم که طبق روش واکسیناسیون ضد اصل پیتر، حداقل اگر نمی توانید در برابر نصب مدیران سفارشی و غیره مقاومت و مخالفت و ممانعت کنید، پس بیایید اینها را با آموزش ها و دوره های کارورزی و نیز الزام و اجبار به راه اندازی اتاق های فکر و جلسات هم اندیشی، با مأموریت هایشان و نیز انتظارات مردم و مقامات ارشد استان، مأنوس و اشنا کنید تا آنها را با مهارت افزایی به محدوده قابل قبول و یا قابل تحمل اعتلای وضعیت دهید، اما بجای پردازش به آنها، ما را چشم غرّه رفته و در برخی جلسات از منتقدین انتقاد و حتی پرخاش کردید!

آن روزها ما گفتیم و نوشتیم و سماجت بخرج دادیم که با گذشت موج اول عزل ها و نصب ها، در موج دوم و موج سوم، طمأنینه بیشتری بخرج داده و راه اشتباه دولت قبل را با رفیق بازی ها و رودر وایسی ها نپیمائید، اما باز هم وقعی به ما ننهاده و در برخی مواقه با رسانه ها قهر و حتی با قوه قهریه برخورد کرده اید!

 

ما در همه این احوالات و با بصیرت رسانه ای خویش، همه این روزها و حتی روزهای بدتر آینده را نیز می دیدیم و می دانستیم که آش به حدّی شور خواهد شد که داد آشپز هم بلند خواهد شد، اما شما باور نمی کردید!

 

حالا می گویید مدیری که دارای تفکر جهادی نیست، قادر به تحقق اقتصاد مقاومتی نیست! حالا می گویید که مدیری که ....!! خوب مگر ما در گذشته چه می گفتیم که اعصابتان به هم می ریخت و مثل همین چند روز پیش، زیاده خواهی و روحیه معامله گری و یا دروغ پراکنی یکی دو رسانه مجازی یا مکتوب را بهانه قرار داده و به کل رسانه های مجازی و مکتوب می تاختید و آتشی از عصبانیت و تخریب راه می انداختید که مگر مثلاً اقشاری را بترسانید و دلهایی را بلرزانید!؟ شاید گمانتان بر این بود که با داد و هوارتان، رسانه ها رسالت دینی و اجتماعی خود را روی کول خود گذاشته و فرار را بر قرار ترجیح می دادند!؟ نه هرگز این اتفاق نمی افتد و ما بر اساس رسالت دینی و ولایی خویش، هر وقت که لازم باشد حرف خواهیم زد و با تنویر افکار عمومی، به بیداری اجتماعی جامعه از طریق اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، کمک خواهیم کرد و البته این بار هم تقوا و عزت نفس بخرج داده و از ذکر نام مدیرانی که ناکارآمدند، استکاف کرده و به مبهم نکه داشتن اسامی، بسنده می کنیم!

 

آقایان گرامی! انتقاد از مدیران خودکاشته و خود داشته، تف سر بالا، گل به خودی و نوعی خودزنی است و اینکه الان فصل انتقاد و اولتیماتوم رسانه ای نیست و تردید نکنید که اگر این اولتیماتوم هایی که تعمداً به رسانه ها کشیده شده اند، باب شود، مقامات بالاتر به بهانه لشکری از انتظارات و مطالبات، هشدارها و اولتیماتوم های به مراتب جدی و وسیع تری از شهروندان مازندرانی دریافت خواهند کرد و این اصلاً سنت حسنه ای نیست!

 

فلذا توصیه ما، اولاً کمک رسانی کارشناسی و امداد و نجات مدیریتی به مدیرانی است که یا خودشان ناشی اند و یا مجموعه تحت امر آنها با آنها خوب همراهی نمی کنند و مسئولیت ها و مأموریت ها در این زلزله های فشارها و مطالبات بر آنها آوارشده اند و ثانیاً یاد بگیریم که بجای این شلوغ بازی ها و فرارهای رو به جلو، باید ضرب العجل های درون جلسه ای و غیررسانه ای را باب کرد و ثالثاً باید از طریق سلسله مراتب کشوری در سازمان ها و وزارتخانه های متبوعه، آنها را مجاب به تحرک هوشمندانه تر و پاسخگویی بیشتر و سریعتر کرد.

اما آنچه که این روزها برای ما مهم تر است و کمتر انجام می پذیرد، توقف عزل ها و نصب های غیرکارشناسانه ای است که متأسفانه حتی برای اندک فرصت های موجود نیز تعصب مدیریتی و کارشناسی وجود ندارد و هنوز هم که هنوز است، جابجایی های احساسی، جایگزین انتصابات کارشناسی می شوند و این در شرایطی است که نظام مدیریتی استان، از سترونی و نازایی عملکردی منصوبین گذشته اش رنج می برد، منصوبینی که هنوز نتوانسته اند کارهای بزرگی را که در شأن مدیریت جهادی باشند، ارائه کنند!

 

خدا را شکر که استاندار محترم، صادقانه تر از دیگران، از پشت پرده ها و آمارها و عملکردهای نارضایتی آور حرف می زند و حداقل به جزء دخیل دانستن خود در وجود چنین مدیرانی، افکار عمومی را روشن می سازد، اما مشکل ما با سلامت نفس و صداقت مقامات ارشد و مدیران اجرایی استان و شهرستانها حل نمی شود، چرا که در مدیریت، بحثی با عنوان "شخصیت های آفت زده" وجود دارد که در آن به افرادی اشاره می شود که بدون مسئولیت، افراد خوب و قابل قبولی اند، اما در سمت های مدیریتی آنقدر بد عمل کرده و تغییر شخصیت می دهند که دیگر نمی توان حتی به خوبی های گذشته و قبل از مسئولیتشان نیز اشاره مستقل داشت و تنها راه نجات آنها، دورکردن آنها از مسئولیت های بزرگتر از ظرفیت آنهاست!

 

به هر حال در همین فرصت لازم است به نقش نظارتی نمایندگان محترم مجلس، ائمه محترم چمعه، اصحاب محترم رسانه و قاطبه شهروندان اشاره شود که آنها نیز بدون استفاده از واژه های اولتیماتوم دهنده، به یاری مدیریت استان بشتابند تا در حالیکه در رسانه ها از زبان نرم و لیّن استفاده می کنند، در جلسات اختصاصی، شدت عمل به خرج داده و مدیران کم کار و یا ناآماده را به کار بیشتر وادار کرده و در صورت ناامیدی، از آلترناتیوهای قوی تر که شاید بی جهت در حاشیه نگه داشته شده اند، استفاده گردد.

مازندران که در روزهای نه چندان دور و برای عبور از محورهای کوهستانی و صعب العبور مدیریت، مولّد مدیران ملی بوده است، حقش نیست که در سطوح مدیران ارشد اجرایی استان، از مدیران شهرستانی و یا تازه کار بهره برده و حتی در برخی مواقع و موارد، قادر به عبور از جاده های کفی مدیریت نیز نباشند!

 

آخر ما متوجه نشدیم که چه کسی باید سر چه کسی داد بزند؟! مقامات استان سر مدیران اجرایی و یا مردم سر مقامات ارشد استان؟ یادمان نرود که مسئولیت ها از مصادیق حق الناس اند و ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم که بر اساس چه فرمولی، ما برخی از مدیران را شایسته انتصاب تشخیص دادیم در حالیکه عدم احراز صلاحیت آنها اظهر من الشمس بوده است؟!

 

علیهدا در پایان ضمن اذعان به برخی از انتصابات قوی و قابل اعتماد در استان و تأکید بر حمایت محکم از آنها، از مقامات استانی که نمایندگان دولت محترم تدبیر و امیدند، انتظار می رود بدون توسل به بازارگرمی های رسانه ای، با استفاده از اقتدار مدیریتیِ جایگاهی که در اختیار آنهاست، مدیران اجرایی ناکارآمد و یا کم تحرک را در حلسات کارشناسی، به چالش کشیده و با یقه کشی های منطقی و مستند، حساب کشی مقیاسی و یا انتزاعی کنند و نگذارند که دود آتش سیاست های مدیریتی "بگذار تا بگذرد" آنها، به چشم مردم امیدواری برود که درآمدشان اندک، هزینه های آنها زیاد، فرزندانشان بیکار و گرفتاری های آنها بیشمار است.

 

صادقعلی رنجبر-عضو هیئت علمی دانشگاه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جهادی 10 آذر 1393
آقا تیمی کارشناس نمی خواهد یه تیم معمولی بفرستید مشکلات مدیریتی جهاد دانشگاهی مازندران را بررسی کنند
حقگو 10 آذر 1393
لطفا بیطرفانه عملکرد چندساله آقای مهندس ... رو که برای بقای خودش حاضر شده ... مازندران رو به قهقرا بکشونه و در این وادی تحت لوای همکاری با ... هر روز باعث دلزدگی نیروهای کارآمد و نخبه رو فراهم نموده رو بررسی کنید،البته بیسوادی رئیس روابط عمومی و حرص مدیر .. و فرصت طلبی رئیس ...ایشان در این مقوله بی تاثیر نبوده.
علی 9 آذر 1393
آقای رنجبر ممنون ازمطلبی که نوشتید .مامردم عادی که بقول دولت مردها بعنوان ارباب رجوع معرفی شدیم خودمون میدانیم که مدیران ما ازطریق لابی داشتن به این مقام رسیدن و واقعا جایگاه آنها آنجا نبود .بطور مثال یکروز بطور اتفاقی یک سری به .... استان بزنید وببینید از معاونت ... گرفته تا.......هیچ کس سرجایشان نیستن تا جواب گوی ماباشند اگرهم جوابی دهندجواب تخصوصیشان نیست وماروبیشتر درادارات سرگردان میکنند.این نیست سزای دولت تدبیروامیدما انتظارمان این بود که تحولی در نظام اداری ایجادشود ولی افسوس وصدافسوس که صدایمان به جای نمیرسد
پاسخ ها به این نظر
هم استانی 10 آذر 1393
پاسخی برای علی آقا ندارم اما یه سوال از شمال نیوز که حذف نام اداره و جایگاه مشکلی رو حل میکنه . اگه قرار بود نام اداره رو ننویسید چرا نظر این بنده خدا رو گذاشتید .
نا شناس 10 آذر 1393
شمال نيوز چرا زمان احمدينژاد به اين فكر نيفتادي؟!! بهم ميرسيم.
نا شناس 10 آذر 1393
ببخشید کارشناسی بهتر از ما مردم هم وجود دارد این آقایان برای ما دارن کار می کنند ما حاصل کارشان را می بینیم .درضمن خوب که چی جنابعالی هم پست می خوای .اگر رضایت مردم مهم نیست کارشناس از خارخ کشور بیاورید.
هم استانی 10 آذر 1393
جناب دکتر رنجبر انقدر زیبا و کامل دردهای مدیریتی استان را به قلم کشیدند که جای هیچ نقطه نظری نمونده جز انکه جناب استاندار آنچه شرط بلاغ بود گفته شد تو خواه پند گیر خواه ملال .
کار شناش کشاورزی 10 آذر 1393
پیشنهاد خوبی است یک تیم کارشناسی بفرستید از عملکرد رئیس محترم سازمان جهادکشاورزی مازندران را ارزیابی نمایند هرچند نتیجه نمیگیرید چون او پشتش گرم است لابی ها هوای اورا دارند
نا شناس 10 آذر 1393
اقای استاندار وقتی دکتر گرزین می گوید استاندار را ما اوردیم نمی دانم برادر م غلام گرزین اگربا استاندارباشند استاندار ومعاونینش باید خبر دار وایستن بچه های استانداری در بست در اختیار ما هستند .بدا بحال این مردم اول سابقه شان را نگاه کنید که فرزن کی هستند وملقب به چیه اقای استاندار
رضا 10 آذر 1393
باسلام لطفا فكري بحال گرانيها بكنيد بخدا زمان دولت قبل ما بازرگاني داشتيم ووظيفه توزيع كالا را داشت ونظارت بر بخشهاي مختلف مي نمود ولي الان اصلا كسي به كسي نيست لطفا مديران مربوطه را از خواب بيدار كنيد
نا شناس 10 آذر 1393
یه تیم هم بفرستید دانشگاه پیام نورمازندران تابررسی کنند منصفانه و بی طرف
محسن 10 آذر 1393
از مدیر کل فنی حرفه ایی استان می برسیم که جناب عالی با چه نوع عزل و نصب ها یی تشریف اوردید؟سیاسی ؟جناحی؟ستادی؟انتخاباتی؟این نیروهایی که در اداره کل گماشتید همه قایم شهری و شرکتی هستند فقط خواستید دین به انهایی که حمایتت کردند ادا کنی به قیمت نزول اموزش در فنی حرفه ایی.طبق چه ملاکی نیروهای کارامد و غیر سیاسی را عزل کردی و کسانی جایگزین کردی که بزرگی سایز دور کمرشان اجازه بلند شدن ار روی میز را به انها نمی دهد؟ و ابتدایی ترین ملاک مدیریتی را ندارند و ان شورایی که خیلی راحت قانون شکنی میکند را با چه استدلالی تو هتل داری گذاشتی؟ و در این مدت دولت تدبیر چه بی تدبیری های کردید. و تو خود حدیث مفصل از این مجمل بخوان.
رضا 10 آذر 1393
عشق است از هر پیامی که جنابعالی خشت می اد
تقی 10 آذر 1393
لطفا یک سری هم به آموزش وپرورش مازندران بزنیدعزل ونصبهای کیلویی مشاوران رمه ای دریک کلام بی تدبیری وناامیدی آن هم دردولتی باشعارتدبیروامید!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 10 آذر 1393
صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــفر
نا شناس 10 آذر 1393
خدا پدرتو بیامرزه این اقایون تدبیری ها 8سال از مسولیت دور شدن واحساس میکنن جببشون خالی شد و از رقبای سیاسی شون عقب موندن فقط بفکر خودشون وسرمایه گذاری برای نسلهای بعدی شون هستن.
احمد رضا 10 آذر 1393
اهالی محترم دولت تدبیر و امید و کلید بر اساس کدام قانون نا نوشته جانباز اعصاب و روان محترم جبهه مقدس جنگ تحمیلی میتواند رییس یکی از مراکز ف............... باشد ؟
ص 10 آذر 1393
جان مادرتون یکی بیاد عملکرد ابفای شهری رو بررسی کنه .کجایی حسین زاده که یادت بخیر.ابفا شهری جولانگاه داماد های آقایون ......قایمشهر و بابل شده.استاندار کجایی ...............
نا شناس 9 آذر 1393
تیمی کارشناس نمی خواهد یه تیم معمولی بفرستید تامشکلات عدیده وپی درپی وبی ثباتی وناکارآمدی دانشگاههای پیام نورکل استان رابررسی کنند که وااسفا است عزیزدلم....
قهار 10 آذر 1393
اقای رنجبر مقاله خوبی نوشتید اما مقاله شما در شرایطی به کار می اید که فرض شما مبنی بر اینکه انتصابات جدیدجهت انجام امورات جامعه باشد در هر حالی که می بینیم در اداره کل اموزش فنی و حرفه ای مدیر کل به صورت علنی در حال کار انتخاباتی می باشد بقیه هم همانطور که خودتان گفتید یا در باغ نیستند و یا توان کار کردن ندارند شما اصلا لازم نیست یه تیم کارشناسی بفرستید شما اگر یه کور رو هم بفرستید متوجه میشن که مراکز فنی و حرفه ای تعطیل اند در شیفت عصر به دلیل بی لیاقتی مدیر کل کارگاهها و اموزش تعطیل می باشد وبه تبع ان مربیان انگیزه اموزش در شیفت صبح روندارند حالا اقای شما کی رو می خوان بفرسیتید که چی رو بررسی کنه من همین دارم میگم اداره کل فنی و حرفه ای به دلیل بی لیاقتی وعدم اشنایی مدیران حاضر به مسئله اموزش کلا در اداره تخته است خوذشون موندند چیکار کنند این یه هشدار جدی به مقامات استانی که بدون تحقیق فقط به واسطه اینکه برادر گرام شان یک زمانی نماینده مجلس بودندهرکسی رو مدیر کل نذارند . رمدانی عزیز تایید کن خواهشا
جبار 10 آذر 1393
اقای رنجبر در ست می گن در اداره کل اموزش فنی و حرفه ای شخص مدیر کل که ادم کم تجربه ای بودندتنها رزو مه اجرایشان رییس مرکز قایم شهر بودند انهم در دولت احمدی نزاد دلیل مدیر کل شدن ایشان هم به واسطه رفاقت برادر شان که سابقه نمایندگی مجلش ششم را داشتند با شخص اقای وزیر بود بقیه منصوبین اقای مدیر کل هم از برو بچه ها و رفقای اقای گرزین بودند حالا به نظر شما در همچین اداره ای میشه انتظار کار طرح و برنامه رو داشت بعضی از منصوبین اقای گرزین انقدرضیفند که توانایی اداره خودشان رو ندارند
نا شناس 10 آذر 1393
چرا کامنت ها رو نمیزاری مدیر محترم شمال نیوز خبر از کیفیت افتاد
محمد 10 آذر 1393
عملکرد مدیران بهزیستی صصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصفففففففففففففففففففررررررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!1
م 11 آذر 1393
با تشکر از آقای رنجبر.لطفا تیمی بی طرف هم عملکرد 7 ساله آقای ... با 35 سال سابقه کار که جامانده از دولت قبل بوده و به هر قیمتی و با هزینه کرد ن بیت المال میخواهد همچنان بماند را بررسی نماید.
یک مازندانی 11 آذر 1393
شغل جدید رئیس جهاد کشاورزی استان شده راننده لودر و بولدوزر تا خانه های کشاورزان در بدر را که از روی ناچاری در زمینهای کشاورزی خودشان خانه ای درست کردند خراب کند زورش که به دیگران نمی رسد آنهاییکه هزاران هکتار از مراتع و جنگلها را تخریب کردند و ویلا ساختند . آنها وظایف اصلی شان که همان بهبود وضع زندگی کشاورزان می باشد را فراموش کردند و کار تخریب کردن و برخوردفیزیکی را در پیش گرفتند زیرا کار علمی ،تخصصی و نرم افزاری کار سختی است و این مدیران پر وزن توان اجرای انها را ندارند به این دلیل برخورد فیزیکی را در پیش گرفته که یکی از فرو مایه ترین رفتارهارهاست
نا شناس 11 آذر 1393
کامنت ها رو بزن
نا شناس 11 آذر 1393
شمال نیوز خودت را مسخره کن... به کدام اداره وکدام مدیر اشاره شده خیلی به شما میرسند تا اینها را ننویسید
نا شناس 11 آذر 1393
حاج عباس تهدید شدی؟
نا شناس 11 آذر 1393
جناب دکتر فلاح
با سلام و احترام
هرچند شاید بفرمایید ما این قبیل نظارت ها رو داریم مثلا اداره کل بازرسی در استانداری داریم و معاونت هایمان دارند نظارت میکنند و ... ، اما به نظر میرسد ما یک ارزشیابی درست و منطقی از مدیران در سطح اجرایی استان نداریم و حتی شاید شما هم بدلیل اینکه حتی برخی از مدیران و معاونین خودتان را ملزم به انتصاب بودید، در حال حاضر از عملکرد آن ها راضی نباشید، بنابراین میتوان به این پیشنهاد بعنوان یک "نهضت اصلاحی و انقلابی" البته با دید منطقی و واقع گرایانه در سالی که به عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاشته شده نگریست و پیشنهاد می نماییم که برای اینکه هیچ شبه ای ایجاد نشود از حوزه مدیریت بلافصل خود شروع نمایید.
از جناب دکتر رنجبر هم بخاطر این پیشنهاد منطقی سپاسگزاریم
رحیم 11 آذر 1393
اول یک گروه کار شناسی باید بفرستیم شمال نیوز بررسی کنند ببینند که چرا کامنت ها رو نمی ذارن
ازدست داده 11 آذر 1393
لطفا تیمی برای عزل و نصب های بی حساب و کتاب مبتنی بر ......... سازمان جهاد کشاورزی مازندران که موجبات بی انگیزه شدن کارکنان شده بفرستید وبه وزیر بگوئید رئیس با انگیزه و جوان وعلاقمند به کشاورزی دلسوز نه سن بازنشسته انتخاب کند اونوقت می گوئیم فلان کس باعث شد نه در انتخاب رئیس سازمان مبتنی بر ...... باشد عاقبت کار ختم به کار نمی شه
رحمان 10 آذر 1393
اقای رمدانی رمدانی رمدانی رمدانی رمدانی رمدانی رمدانی رمدانی کامنتها کامنتها کامنتها کامنتها کامنتها کامنتها کامنتها کامنتها کامنتها بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار بذار لطفا نترس هیچ اتفاقی نمی افته
123 11 آذر 1393
آقای رنجبر باید عملکرد مثبتی وجود داشته باشد تا مورد ارزیابی قرار گیرد وگرنه برای هر عملکردی نمیشود وقت تلف کرد!!
افق 11 آذر 1393
به درک که کامنت ها رونزدی وقتی شمامدیر سایت کوتاه امدی چطور میشه جلوی این مدیران دیزلی را گرفت همه فرسوده و بی حوصله هستند منتظر انتخابات هستند تا ماهی بگیرند وقتی نمی تونی کامنت بزاری خبرشو هم نزار.شب به خیر حاج اقا.
نا شناس 12 آذر 1393
بسیار ابتکار خوب و در صورت اجرایی شدن مفید فایده خواهد بود.آقای استاندار محترم ،همه مدیران کل از کانال تایید شما عبور کرده اند آیا شده تا به حال جهت راستی آزمایی و سرزده مثلا به اداره کل محیط زیست استان سری بزنید و ببینید مدیر کل تان هیچوقت در اداره حضور ندارد و ارباب رجوع (از شهرهای مختلف استان) سرگردانند!!! عدم نظارت و ارائه آمارهای ساختگی، بلای جان نظام ما شده است.
نا شناس 12 آذر 1393
آقای رمدانی بدهکار .... جهاد کشاورزی مازندارنی افسوس
نا شناس 19 آذر 1393
لطفا از تجربه و تخصص آقای جعفر قربان پور که سابقه خدمت ارشد در امور اداری مجلس شورای اسلامی و کسب رتبه های علمی و مدیریتهای اجرایی ملی و بین المللی را دارند در تیم کارشناسی نظارتهای تخصصی استانی استفاده کنید . با تشکر از مدیریت محترم سایت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.