.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير كل دفتر فناوري اطلاعات استانداري؛
50خدمت جدید از 7دستگاه اجرايي درمازندران
مدير كل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري از احصاء 50 خدمت جديد از 7 دستگاه اجرايي و ابلاغ آن به دستگاه هاي مربوطه خبر داد و افزود: علاوه بر آن خدمات ديگر نيز در حال احصاء و ابلاغ مي باشد.

شمال نیوز: 50 خدمت از 6 دستگاه اجرايي، احصاء و براي انعقاد تفاهم نامه ابلاغ شد قرباني، ياد آور شد: اين خدمات از بنياد مسكن، اداره كل استاندارد، شركت شهرك هاي صنعتي، پخش فرآورده هاي نفتي، شيلات و اداره كل ورزش و جوانان مي باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، ابوذر قرباني، ياد آور شد: اين خدمات از بنياد مسكن، اداره كل استاندارد، شركت شهركهاي صنعتي ، پخش فرآورده هاي نفتي، شيلات و اداره كل ورزش و جوانان مي باشد.

وي خاطر نشان ساخت: پيش از اين نيز طي سه ماه اخير 183 خدمت نيز احصا و به دستگاه هاي مربوطه ابلاغ شد.

دبير كارگروه پيشخوان دولت استان در جلسه مشترك با هيات مديره كانون پيشخوان دولت استان از انعقاد تفاهم نامه جديد با پرسپوليس شمال در آينده نزديك خبر داد و افزود: انعقاد اين تفاهم نامه نتايج اقتصادي مطلوبي براي دفاتر پيشخوان خواهد داشت.

قرباني بيان كرد: بر آنيم برخي از فرآيندها در آينده نزديك به شركت پست واگذار گردد، در فاز اول احصاء خدمات و تنظيم تفاهم نامه ها به پست واگذار خواهد شد تا زير نظر كارگروه فعاليت نمايد و در صورت موفق بودن، امور ديگر ي نيز در فازهاي بعدي به اين شركت واگذار خواهد شد.

وي خواستار تشكيل كميته روستايي دفاتر پيشخوان زير نظر كانون، جهت بررسي و حل مشكلات و موانع پيش روي آن دفاتر را شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 7 آذر 1393

چرا مسئولین استان مازندران فکری به حال مردم غرب استان مازندران نمی کنند. همین چند روز قبل بود که معاون اول محترم ریاست جمهوری در بازدید از آزاد راه 18 ساله تهران-شمال این پروژه را از اولویت های ملی سال94 اعلام کردند اما مسئولین استان مازندران در بودجه پیشنهادی سال 94 اهمیت این طرح را در ردیف آخر طرح های ملی استان اعلام نمودند. برخی از این پروژه ها در حد یه شهر هم نیستند اما چون از شرق استان می باشند بالاتر از این طرح ملی قرار گزفتند.آخر تا کی باید چنین تبعیضی در این استان باشد؟.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.655 seconds.