.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت استیضاح فانی و معرفی به قوه قضائیه

شمال نیوز: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آموزش و پرورش احساس نگرانی می‌کنیم گفت: حدود ۶۰ امضا در مجلس برای استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش جمع کرده بودند و اکنون این موضوع مطرح نشده است.

عبدالوحید فیاضی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی در مجلس چگونه پیگیری می‌شود؟»، اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش این قانون را اجرا نکرده باشد که اجرا نشده است تصمیم این بود تا به قوه قضائیه معرفی شوند.

فیاضی افزود: تعدادی از دوستان در مجلس استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده بودند که حدود۶۰ امضا در این خصوص جمع شده بود و اکنون این موضوع مطرح نشده است؛ شاید دلیل مطرح نشدن کنونی این موضوع عدم مشخص شدن وزیر پیشنهادی علوم است و اولویت این موضوع است، زیرا دو حوزه بزرگ آموزشی و علمی کشور هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون در آموزش و پرورش احساس نگرانی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش چابک نیست و آنگونه که باید حرکت آن منطبق با سند تحول بنیادین نیست.

وی تصریح کرد: نیروهایی که در آموزش و پرورش هستند نیروهای خوبی هستند، اما بعضاً آن توانمندی لازم را برای اجرای مأموریت‌های نهفته در سند تحول بنیادین ندارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 7 آذر 1393
یاد دوران مدیریت ایشان در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران بخیر!!! با آن آزمونهای حرف و حدیث داری که برای جذب معلمین برگزار کردند.!!!
احسان 7 آذر 1393
اقای فیاضی به فکر نظام هماهنگ و رتبه بندی هم باشد.
سید 7 آذر 1393
سلام آقای فیاضی کار یک معلم در کلاس بیشتر است یا کارنماینده مجلس!!حقوق یک میلیون و دویست هزار تومان یا 9 میلیونی!!!! بخدا ظلمی که که در حق معلم می شود نمونه ای در هیج جای جهان نمی شود..کمی در بودجه و اضافه پرداخت ها باید برای معلمین فرق و افزایش باشد.....آخر معلمی سرطان حنجره یا ریه و اعصاب خراب داشتن است.. اونم با باز پرداخت بازنشستگی بصورت قسطی خیلی جالبه 30 سال صادقانه کار وتلاش کنی آخرش قسطی بهت پول بدهند...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.