.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالان معدن مازندران مازندران تجلیل شدند
فعالان معدن مازندران مازندران تجلیل شدند

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: جوانان کشور ما ثابت کردند که می توانند در مسیرهای مختلف موثر باشند.

سید محمد جعفری رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در همایش تجلیل از فعالان معدنی در استان مازندران بر استفاده از تجارب پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن تاکید کرد و بابیان مطلب بالا اظهار داشت : پیشکسوتان چراغ راه جوانان هستند و جوانان هم برای مسئولیتهای مختلف در بین مردم اقبال خوبی دارند.

عضو اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران تصریح کرد : مازندران یک قطب معدنی کشور است اما متاسفانه آنچنان که باید به آن پرداخته نمی شود.

دکتر سید محمد جعفری ضمن ضروری خواندن ارتباط آموزش با کار واقعی جامعه از مقایسه معادن بخش دولتی با معادن بخش خصوصی انتقاد کرد و افزود : دولت باید حمایتهای اساسی به خصوص حمایتهای مالی را از معدن در اختیار بخش خصوصی انجام دهد.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود : با توجه به اینکه هزینه اکتشاف و ریسک سرمایه گزاری در معدن بسیار بسیار بالاست ؛ دولت موظف است تسهیلات لازم را در اختیار معدن قرار دهد.

رییس کمیسیون طرح و برنامه شورای اسلامی شهر ساری به فعالان بخش معدن توصیه کرد به جامعه ثابت کنید که در جامه اقتصادی حرف اول را معدن می زند.

دکتر سید محمد جعفری با اشاره به اینکه 90 در صد از معادن مسئول ایمنی و 30 درصد مسئول فنی ندارند از مسئولین سازمان نظام مهندسی معدن خواست تا استانداردهای لازم در بخش معدن را بیشتر مورد توجه قرار داده و نسبت به ترویج آن کوشا باشند.

عضو اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه معدن زیر ساخت صنعت و تولید است اظهار داشت : نقش معدن در اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی بسیار کم رنگ است و لازم است معدن کاران و فعالان این بخش حضوری ر رنگ تر در پارلمان بخش خصوصی داشته باشند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در خاتمه تاکید کرد : باید به معدن بیشتر اهمیت بدهیم و برای توسعه آن بکوشیم.

در پایان این همایش از فعالان بخش معدن استان مازندران تجلیل شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.