.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مرحله یک چهارم نهائی جام حذفی فوتبال کشور
شکست صنعت ساری مقابل نفت تهران در ضیافت پنالتی ها
شکست صنعت ساری مقابل نفت تهران در ضیافت پنالتی ها

تیم فوتبال صنعت ساری با شکست مقابل نفت تهران در ضیافت پنالتی ها به ماجراجوئی های خود در جام حذفی فوتبال کشور در سال 93 پایان داد.

به گزارش شمال نیوز، در چارچوب مرحله یک چهارم نهائی جام حذفی فوتبال کشور، عصر امروز تیم صنعت ساری در ورزشگاه تختی تهران مقابل تیم نفت پس از کسب تساوی در ماراتن 120 دقیقه ای، ضیافت پنالتی ها را با  نتیجه 5 بر 3 واگذار کرد.

گل این دیدار توسط حسین ابراهیمی 34 از نفت تهران، پادوانی مدافع نفت در دقیقه 62 برای صنعت ساری به ثمر رسید

نفتی ها که نسبت به حریف دسته دومی خود از تجربه بیشتری برخوردار بودند سعی کردند ساروی ها را در نیمه اول تحت فشار قرار دهند و اتفاقاً در دقیقه 6 بازی می رفتند دروازه محمدباقر شعبانی را باز کنند ولی شوت علی قربانی از فاصله 5 متری به اوت رفت تا آه از نهاد نیمکت این تیم بلند شود. 

تلاش نفتی ها برای رسیدن به گل اول این دیدار بالاخره در دقیقه 34 بازی جواب داد. وحید امیری با سر توپ را به حسین ابراهیمی پاس داد که شوت سر ضرب حسین ابراهیمی وارد دروازه شد تا این نیمه با تک گل نفتی ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم شاگردان یونس گرائیلی به مانند بازی با پیکان تهران و ملوان بندرانزلی یک بازی حساب شده و منطقی را در دستور کار خود قرار دادند و در دقیقه 62 بازی هادی خدادادی مهاجم قائمشهری صنعت ساری توپی روی دروازه تیم نفت تهران ارسال کرد که پادوانی به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد.

 

در ادامه تلاش 120 دقیقه ای دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی بخش خود نتیجه ای در بر نداشت تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهائی را مشخص کند.

ساروی ها که سابقه پیروزی با ضربات پنالتی مقابل ملوان بندر انزلی را داشتند در این دیدار نیز امیدشان را به دست های پرتوان محمدباقر شعبانی دوختند تا این دروازبان کیاکلائی یکبار دیگر ناجی تیمش در جام حذفی شود ولی پادوانی، شیری، حمدی نژاد، ابراهیمی و مبعلی هر 5 پنالتی نفت تهران را به گل تبدیل کردند تا سه گل فولادی، عبدالحسنی و ناصحی در این ضیافت نتواند مانع شکست نماینده شایسته فوتبال مازندران در این مسابقه شود. تنها پنالتی از دست رفته صنعت ساری نیز توسط دامادی نواخته شد که با دفع بیرانوند همراه بود.


گفتنی است،  حسن اکرمی با کمک سجاد طوری و حمیدرضا کنعانی داوری این دیدار را بر عهده داشت و به  ابراهیمی در دقیقه 10 و پورعلی گنجی در دقیقه 40 از نفت تهران و  فرجی در دقیقه 60 از صنعت ساری کارت زرد نشان داد.

به گزارش مازندلیگ، نفت تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مشهد خواهد رفت تا مقابل پدیده که امروز تراکتورسازی را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد، بیاستد.

در دیکر دیدارهای امروز تیم پرسپولیس تهران در ضربات پنالتی گل گهر سیرجان را شکست داد و استقلال نیز پس از تساوی 2 در 20 در 120 دقیقه طاقت فرسا در ضربات پنالتی با نتیجه سنگین 3 بر 0 شکست خورد تا حریف پرسپولیس در مرحله نیمه نهائی نشود.

 

اسامی بازیکنان دو تیم:

نفت‌تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی،محمد امین حاج محمدی ، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزت کرامت، مرتضی پورعلی گنجی، حسین ابراهیمی، آزش رضا وند (55 مبعلی) ، وحید امیری و علی قربانی
سرمربی: علیرضا منصوریان

صنعت ساری: محمد باقر شعبانی،حسین بغلانی(120 امیرحسین نهال)، هادی خدادادی(81 وحید عنایتی)، محمد دامادی، سید کاظم ساداتی، مهدی دست تاران، رضا نظری، احسان آهنگری (59 ابوالحسنی)، مهدی فولادی ، علیرضا فرجی و علی عرب
سرمربی: یونس گرائیلی/  


حواشی جالب دیدار نفت تهران و صنعت ساری 

*بلندگوي ورزشگاه تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه را 650 نفر اعلام کرد که اکثر آنها طرفداران صنعت ساري هستند و با طبل مشغول به تشويق تيم خود هستند.

*هواداران صنعت ساري پيش از شروع بازي عليرضا بيرانوند را به علت مصاحبه‌اي که کرده بود هو کردند.

*حدود 200 هوادار از ساری با اتوبوس های درنظر گرفته شده توسط باشکاه صنعت، برای تشویق تیم شان به تهران آمدند و تیم صنعت را در این ماراتن سه ساعته مورد حمایت خود قرار دادند.

* ساروی ها در ابتدای بازی علیرضا منصوریان سرمربی نفت را تشویق کردند.

* منصوریان پس از تشویق شدن توسط ساروی ها به سمت آنها رفت تا تشکر کرد اما زمانی که این کار را کرد هواداران صنعت شعار 6 تایی ها را سر دادند که منصوریان فقط خندید و به سمت نیمکت بازگشت.

*در جريان بازي بين مهدي شيري از نفت و ابوالحسني از صنعت ساري درگيري لفظي به وجود آمد.

*در اواخر 90 دقيقه بازي با درگيري و خشونت زيادي دنبال مي‌شد. در اين بين بازيکنان صنعت ساري چند بار خود را به زمين انداختند که بازيکنان نفت بدون توجه به آنها بازي را ادامه دادند. اين موضوع با اعتراض شديد بازيکنان صنعت ساري روبه‌رو شد. همچنين در يک صحنه هواداران صنعت ساري به بازيکنان نفت توهين و بي‌احترامي کردند که باعث شده بود عليرضا منصوريان به سمت نيمکت صنعت ساري بيايد و هواداران را آرام کند.پس از آن نيمکت صنعت ساري نيز در پي آرام کردن هواداران تيمش رفت.

*گل تساوي‌بخش صنعت ساري را پادواني به اشتباه وارد دروازه نفت کرد اما بلندگوي ورزشگاه هادي خدادادي بازيکني که توپ را به سمت دروازه ارسال کرده بود زننده گل دانست.

*هنگامي که بازي در وقت قانوني به پايان رسيد تماشاگران صنعت ساري بازيکنان‌شان را تشويق کردند و با شعار بچه‌ها مچکريم آنها را مورد حمايت خود قرار دادند.

*علي عرب بازيکن صنعت ساري دچار مصدوميت شد که با سري بانداژ شده به بازي خود ادامه داد.

* هواداران صنعت ساری علیه بیرانوند شعار دادند که دروازه‌بان نفت با خنده برای آنها دست زد.

*یکی، دو دقیقه قبل از پایان 90 دقیقه گرائیلی سرمربی صنعت به دستیارانش اشاره کرد که به سمت هواداران برود و از آنها بخواهد سوت بزنند.


* ناراحتی محمدباقر شعبانی پس از هر ناکامی در مقابل پنالتی های بازیکنان نفت تهران نیز در نوع خود جالب بود. شعبانی در بازی با ملوان با مهار چهار پنالتی روز خوبی را سپری کرده بود ولی در دیدار نتوانست هیچ یک از پنالتی های نفتی ها را مهار کند.

* بازیکنان صنعت ساری در حالیکه در پایان این دیدار نای بلند شدن از زمین را نداشتند، شدیداً مورد تشویق هواداران خود قرار گرفتند.

* بازیکنان نفت تهران نیز در پایان بازی جشن شادی به راه انداخته بودند و صنعتی ها فقط نظاره گر خوشحالی آنها بودند./ مازند لیگ




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.389 seconds.