.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بلاتکلیفی سپرده گذاران ؛
تجمع مردم مقابل قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا در ساری
شمال نیوز: پس از درگیری از دو هفته قبل ازدحام جمعیت بسیاری از مردم مقابل صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا شاهد هستیم و همه مشتریان قصد برداشت سپرده‌های خود را دارند.

تجمع در برابر صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا که از چند روز قبل آغاز شده بود، امروز با ازدحام بیشتری همراه بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، این روزها صف‌های شلوغی از مردم مقابل صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا در خیابان سلمان فارسی ساری حضور دارند و همه مشتریان قصد دارند سپرده‌هایشان را از حسابشان برداشت کنند.

به گزارش شمال نیوز، از تاریخ 24 آبان ماه امسال پس از درگیری یکی از مشتریان برای دریافت وام ازدحام جمعیت در این مکان شده و کسی پاسخگوی سئوالات مردم نیست.

درون صندوق بنری مبنی بر ادغام این صندوق با یکی از موئسسات مالی و اعتباری نصب شده و براساس شنیده‌ها تاکنون هیچ موئسسه‌ای با این موضوع موافقت نکرده‌‌است.

صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا وام با بهره پایین چهار درصد پس از مدت چهار ماه از سپرده‌گذاری در اختیار مردم قرار داده که احتمالا به دلیل دریافت همین سود کم نیز نتوانسته از نظر مالی پاسخگو باشد و به تعطیلی کشیده شده‌ است.

در حال حاضر بازار شایعات گرم است و براساس شنیده‌ها گفته شده مدیر صندوق سپرده خود را به سرمایه‌گذار دیگری بازخرید کرده‌ است و کسی پاسخگوی مردم نیست.

هنوز از سوی نهاد یا فردی به سپرده‌گذاران اطمینان داده نشده که کار از طریق قانون دنبال می‌شود تا آنان مجبور نباشند کار و زندگی خود را‌‌ رها کرده و وقت‌شان برای ساعت‌ها و شاید روز‌ها گرفته شود.

اما سئوال این است اگر این صندوق مشکل داشته چرا از سال‌های قبل در حال فعالیت بوده و وام‌های بسیاری با سود پایین در اختیار افراد قرار داده‌ است با توجه به این مشکل تکلیف سپرده‌های مردم چه خواهد شد بسیاری از مردم از نان شب خود گذشتند تا توانستند این سپرده را جمع‌آوری کرده و به امید سرپناه و اخذ وام روی این صندوق حساب باز کردند.

لازم به ذکر است مدیر صندوق قرض‌الحسنه ‌اعتماد مهر آریا بازنشسته سیستم بانکی است و همین موضوع سبب جلب اعتماد بسیاری افراد شده‌ است.

همچنین براساس گفته‌های کارکنان صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا ‌در هر شهری به‌صورت تک شعبه درحال فعالیت بوده و دارای 8 هزار مشتری در کشور است.

خبرنگار فارس با پیگیری انجام شده از چند روز قبل آخرین وضعیت صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا را از دفتر نظارت و ارزیابی بانک مرکزی جویا شده و پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آذر 1393
مسئولین محترم استان لطفا به داد مردم برسید.
آقای گزارشگر تلویزیون وقتی که گزارش تجمع مردم در مقابل این مؤسسه را پخش میکرد گفت: هر کسی خربزه میخوره پای لرزش میشینه.
در جواب گزارشگر محترم عرض کنم: مردم از روی نداری در این مؤسسات سپرده گذاری میکنن که سود کمتری بپردازند.
به صدا و سیما هم توصیه میکنم برای برخی از گزارشگران و مجریان برنامه کلاس اخلاق و ادب و نحوه سخن گفتن برگزار کنه. با تشکر
نا شناس 7 آذر 1393
یکی به من بگه مجوز بانک مرکری یعنی چی ؟
نا شناس 8 آذر 1393
از استانداری محترم و بانک مرکزی استدعا داریم پیگیری کنند تا این قشر آسیب پذیر را از این معظل نجات دهند
نا شناس 9 آذر 1393
فکر کنم اون دعوا هم ساختگی بود چون هر قرض الحسنه ای که به مردم راحت وام میده همین بلا سرش میاد.
اقا میشه با سود کم هم وام داد مگه این قرض الحسنه های محلات که هر ماه پول رو هم میزارن و به یکی وام میدن ورشکست میشه
این سیاست بازی بانکاست تا وام 30 درصد به مردم بدن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.637 seconds.