.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درد دل همسر سردار شهید شیرسوار با نسل چهارم انقلاب
ملکیان : هیچ‌ کس سراغ ما را نمی‌گیرد !
شمال نیوز : سوسن ملکیان ، همسر سردار شهید شیرسوار گفت : در سال 63 با همسرم شهید شیرسوار به جشن عروسی یکی از اقوام رفتیم و شهید شیرسوار با لباس سپاهی در آن مراسم حاضر شد، وقتی علت را جویا شدم همسرم به من پاسخ داد که مردم باید بدانند سپاهی‌ها، بسیجی‌ها و حزب‌اللهی‌ها هم در جشن عروسی حضور می‌یابند...
ملکیان : هیچ‌ کس سراغ ما را نمی‌گیرد !

همسر شهید شیرسوار با بیان اینکه خانواده شهدا مخالف هنر نیستند، گفت: شاد زندگی کنید، ما مخالف شادی نیستیم.

به گزارش شمال نیوز ، سوسن ملکیان در مراسم بزرگداشت روز مازندران در سالن اجتماعات حوزه هنری استان، اظهار داشت: خانواده شهدا برای نسل نخست دفاع مقدس، تداعی‌گر خاطره و برای نسل چهارم، درس هستند.

همسر شهید شیرسوار خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این نشست، گفت: جنگ ما افسانه نبود، واقعیت بود، شما الان در کتاب‌ها می‌خوانید همسر شهید و فرزند شهید، اما نمی‌دانید همسر و فرزند شهید کیست.

وی با بیان اینکه تاریخ را زمانی می‌خوانیم که آن برهه زمانی را ندیده باشیم، تصریح‌ کرد: خانواده شهدا، تاریخ زنده هستند.

ملکیان با اشاره به اینکه خانواده شهدا با هنر، بیگانه نیستند، افزود: در سال 63 با همسرم شهید شیرسوار به جشن عروسی یکی از اقوام رفتیم و شهید شیرسوار با لباس سپاهی در آن مراسم حاضر شد، وقتی علت را جویا شدم همسرم به من پاسخ داد که مردم باید بدانند سپاهی‌ها، بسیجی‌ها و حزب‌اللهی‌ها هم در جشن عروسی حضور می‌یابند.

همسر شهید شیرسوار یادآور شد: همسرم گفت اسلام در همه جا و با هر شکلی وجود دارد و این دیگران هستند که با اسلام نیستند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری در زمینه ناتوی فرهنگی، اظهار داشت: امروز جنگ سخت نداریم و جنگ نرم به میدان آمده و ما خیلی غفلت کردیم، کار فرهنگی انجام ندادیم.

ملکیان با بیان اینکه خانواده شهدا را خانواده‌های مادی قلمداد می‌کنند، گفت: در حالی که این‌گونه نیست و اگر من خودرویی در اختیار دارم برای تهیه آن، زحمت کشیدم.

وی با اشاره به اینکه شهدا نفس دادند تا ما نفس بکشیم، افزود: ما اینها را فراموش کردیم و در زمینه ادبیات پایداری، کم‌کاری کردیم.

همسر شهید شیرسوار با اشاره به اینکه اگر زندگی می‌کنیم هنوز به یاد دفاع مقدس است، ادامه‌ داد: هیچ‌کس سراغ ما را نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه ممکن است فرزند شهید هم معتاد و کارتن خواب شود و یا فرزند شهید مسئولیت دارد و او را عزل می‌کنند، افزود: من همسر شهید در مدرسه گمنام هستم و ما را معرفی نمی‌کنند.

ملکیان با اشاره به اینکه نگاه‌ها را باید تغییر دهیم، خطاب به حاضران گفت: شاد زندگی کنید، ما مخالف شادی نیستیم و فقط ذکر نداریم و جنگ ما هم فقط افراد تسبیح به دست نبودند که فقط نماز و دعا بخوانند.

وی با بیان اینکه هفت سال با شهید زندگی کردم، اظهار داشت: فرزند 6 ماهه من، پدر ندید و آرزوی یک آغوش پدر دارد.

ملکیان خاطرنشان‌کرد: با زندگی خانواده شهدا آشنا شوید، ما مستند حاضر هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آشنا 5 آذر 1393
عیبی نداره همسر صبور سردار شیرسوار . بگذار مدیران جنگ ندیده هر کاری می خواهند بکنند . آنها درد و زحمتی برای انقلاب نکشیده اند و نمی دانند چه خون دل هایی امثال شما کشیده اند . آنها که الان بر اریکه نشسته اند چه می دانند شیر سوار و طوسی و بصیر و سجودی که بودند . آنان در ناز و نعمت بودند و حالا به پست و مقامی رسیده اند و فرماندار و شهردار شدند و فرزندان شهدا را مورد تهدید عزل از مسئولیت می کنند .
نا شناس 5 آذر 1393
زنده باد خانم ملکیان
نا شناس 5 آذر 1393
متاسفانه افرادي هستند كه موقع جنگ خودشان و فرزندانشان در آمريكا و اروپا بودند تا خداي نكرده فرزندانشان خراشي بر ندارند و الان شدند دايه مهربانتر از مادر و سرمايه ملت را با شعار دين و عدالت و انقلاب به يغما مي برند و جنگ را افسانه مي دانند . كم نيستند كساني كه بي حجابي و بي ديني و دين ستيزي را در دانشگاهها و مدارسمان ترويج مي دهند .
فقط در معدود مراسماتي آقايان چفيه به گردن مي آويزند كه آره ما بسيجي هستيم درود برهمه شهيدان و به خصوص 11 شهيد سرافراز روستاي وركي بخش كليجانرستاق ---------حسن كريمي وركي
بسيجي جانباز گمنام 5 آذر 1393
خواهر محترمه، سلام‌عليكم: از همرزمان سال‌هاي دفاع مقدس شهيد دلاور شيرسوارهستم.در بالاي "يال غلاويزان" عمليات كربلاي يك، وقتي سيماي جمهوري اسلامي به سمت اين شيد بزرگوار رفت كه مصاحبه كند، شيرسوار فرمود برويد با بسيجيان مصاحبه كنيد و... فوراً از جلوي دوربين كنار رفت. ما نيز با شما همدرديم، خيلي‌ها پشت تريبون خودرا خدمتگزار شهدا و خانواده شهدا و جانبازان وخلاصه ايثارگران مي‌خوانند ولي درعمل خلاف فرمايشات امام عزيز و رهبر معظم با ماها و خانواده‌هايمان رفتارمي كنند. خانواده شهدا را مادي جلوه‌ مي‌دهند، وبه جاي درمان و رسيدگي به درد دلهايمان مارا "موجي" مي‌خوانند. البته در مورد ما عقب ماندگان غافله شهيدان به راستي موجي هستيم، چرا كه: ما زنده به آنيم كه آرام نگيريم++++ موجيم كه آسودگي ما عدم مااست.
در هفت مدتي پاي درد دل‌هاي "شهيدشيرسوار" و " شهيد خداداد" نشستم، خواهر محترم همسر شما، و شماها خانواده معظم ايثارگران "پيرو" و "مقلد" پير "خمين"ايد و مطيع و مقلد رهبر، آن پير به ما آموخت كه من نوعي بايد فدا شوم تا انقلاب اسلامي‌مان پا برجا بماند. او فرمود"...پسرم مصطفي از سبو آب نوشيد، سبو را آب كشيدند، چرا كه پدرش فلسفه درس مي‌داد... بگذاريم و بگذريم" و شما زينب‌گونه‌ايد براي دفاع از راه همسر شهيدتان، پس ما و شما نيز ...بگذاريم و بگذريم...
مهرداد دهقان قائمشهر 6 آذر 1393
خواهر محترم خانم ملکیان شما افتخار جهان هستید و تا قیام قیامت نامتان بعنوان اسطوره میدرخشد .سردار شیرسوار در سر سفره اقا امام حسین و ائمه و اطهار مینشیند . مسولین همان فرماندار یا شهردار نمیتواندافتخاردرصد کمی از مردم یک کوجه از شهر باشد اشنا در کامنت بالا واقعیت را نوشت اما من بر حسب عادتم نامم را مینویسم درد و دل ما باید با خداوند باشد اگر ظلمی به من و شما شد بدان خون شهدایمان دامنگیر ان فرصت طلبان و گدایان خرما و خرمالو خواهد شد .من دو ماه خواستم مسولی را ببینم موفق نشدم در راهرو دیدمش درخواست ملاقات کردم به دفتردارش با صدای بلند فریاد زد به این اقا اجازه ملاقات ندهید .فکر میکنید من جه کردم .او را به غیاث المستغیثین واگذار کردم .
صبرایی 6 آذر 1393
انموقعی که پدران ما در جبهه ها حاضر میشدند ومجروح شدند واسیر شده اند میدانستن روزی باید این زخم زبانها را هم بشنوندولی برای شرف وازادی این مرز وبوم تا سر حد جان تلاش کرده اند وما به داشتن چنین پدرانی وبرادرانی افتخار میکنیم ...زنده باد یادگاران شهداوازادگان وجانبازان هشت سال دفاع مقدس ///////سورکی ریکا م.ط.س
م تنها 6 آذر 1393
با سلام رمز بي نامي شما در راز شناخته نشدن زينب اطهر است وبس راوي واقعي كربلاي ايران زمين شمائيد وبس ، شرمنده همه فرزندان شهيد ان هستيم برادرم مهرداد دهقان لطفا نفرين نكنيد دعا كنيد مسئولان ما از خون شهدا عاقل نشوند
رزونده حاجی شیرسوار از یایل 6 آذر 1393
وای خدای من !!!!! انگار حاجی شیرسوار زنده شد و داره صحبت می کنه . اقتدار حاجی توی صحبت های همسرش موج می زنه . انگار توی عفت تپه نشسته ام و سخنان حاجی رو می شنوم . حاجی دوباره زنده شده . اصلا مگه حاجی زنده نبود ؟ حاجی شیرسوار همیشه در دل من و رزمندگان لشکر 25 کربلا زنده هست .
سیدولی هاشمی 6 آذر 1393
سلام برتمامی دوستانی که کامنت های بالا راگذاشتند.من درجلسه حاضربودم واقعاًانگارحاج جعفر خودش بود.من روز شهادت حاجی درهفت تپه بودم.وقتی مقرکردان ویژه شهدا بمباران شد.اصلاً فکرش راهم نمیکردیم که حاجی شهیدشده باشد.اماوقتی خبرشهادتش درهفت تپه پیچیدخدامی داند که بردوستان حاجی وبقیه رزمنده هایی که ایشان رامیشناختندچه گذشت ایشان واقعاًاز شجاعان جنگ بودند. حاج خانم ملکیان هم خیلی خوب،شجاعانه وشنیدنی حرف زدند.خداحفظ شان کند که بارهاوبارهابغض کردند.اوبه حق یادگارحاجی است.
ایران 6 آذر 1393
بسم رب الشهدا و الصدقین
به راستی حقیقتی انکار نشدنی فرمودند امام شهدا (ره) : از دامن زن مرد به معراج میرود
با وجود همچین همسر و مادری دلیری ، باید شهیدی چون سردار شیرسوار و مدیری جهادی مانند محمد علی به انقلاب و کشور تقدیم شود .
نه فرزند شهید هستم نه فرزند جانباز نه فرزند ایثارگر بنده یک ایرانی هستم که افتخار خودم را در داشتن شهدایی میدانم که اگر نبودند این ثبات و امنیت در این کشور و برای انقلاب وجود نداشت .
زینب بود که کربلا ماند .
خدا قوت خانم ملکیان
گلچین درویشانی 6 آذر 1393
سلام همسر شهید دوباره خاطرات شهدا را زنده کردی کو گوش شنوا قبل از پست دادن به بعضی ها بعد از جنگ آنها را به منطقه مبردن تا چشم ببیند تا قضاوت کنند و بگویند این مسئولیت برای ما است قطره خون شهدا آیه های قرآنی نوشتند وزنده گذاشتند نام ایران عزیز را
نا شناس 6 آذر 1393
یاد یاران به خیر سلام بر شهیدان
نکائی 6 آذر 1393
خواهرم بیانات زینبی تان راخواندم!این حرفهاالتیامی بودبرزخمهای کهنه
ایکه دراین مدت براثربیتوجهی برخی ازتازه بدوران رسیده هابرپیکرماخانواد
ه های شهداوجانبازان واردشده بود!آنهائیکه از8سال دفاع مقدس فقط پز
دادن بالباسهای پلنگی اتوکشیده ایکه میپوشندواینروزهادرمراسمات شر
کت میکنند!
خوبست بدانیدکه درمراسمیکه بمناسبت هفته بسیج درمصلی امام خمینی
نکابرگزارگردیدعده ای ازعزیزان بسیجی درآن مشارکت داشتن!بنده شخصی رومشاهده کردم بالباس اتوکشیده پلنگی که درصف اول مسئولان نشسته بود!
جالبست که بدانیداین شخص دوران دفاع مقدس درخدمت سربازی بسرمیبرد!
وصرفابخاطراینکه جبهه نرودبدون آنکه بچه ای داشته باشددراقدامی خلاف 2
فقره شناسنامه تقلبی برای بچه های نداشته اش گرفت تاایشانرابه جبهه نبر
ن!که سالهای بعداین موضوع فاش شده تاحدی که درمحاکم قضائی علیه ایشا
ن پرونده سازی هم شده بود!!!!آری!!ای خواهرم!امروزمملکت ماتوسط چنین
آدمهائی داره اداره میشود!!!!خداعاقبت همه ماروبخیرکندانشالله
نکته سنج 5 آذر 1393
در طول خواندن این متن , به یاد نوحه حاج علی قلی تبار بودم که برای شهید شیر سوار اینچنین میخوند : از سنگر حق شیر سواران همه رفتند... خونین کفنان لاله عذاران همه رفتند... یاد همشون بخیر... یاد اون شور و حال ها بخیر...
نا شناس 5 آذر 1393
سلام.خدا یار و یاور شما و خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان باشد انشاالله. متاسفانه بیشتر خانواده های شهدا و بچه های ایثارگر و جانباز در جامعه مخصوصا اداره جات مورد فراموشثی سپرده شدند و دریغ از یک مراسم ساده یادبود و تقدیر از رشادتهای آنان در هفته دفاع مقدس و بسیج. چرا که بچه های ایثارگر در حاشیه هستند و کسانیکه اصلا بویی از دفاع مقدس نبردند شدند مسول و مدیر پایگاه بسیج .بعضیها رفتند موج خوردند و بعضیه هم الان دارند موج سواری می کنند.درود بر شهیدان وسلام بر ایثارگران دفاع مقدس.
از نكا 6 آذر 1393
سلام بر تو خواهر شير زن انها كه رفتند كار حسيني كردند وما كه مانديم كار زينبي كنيم
رمضانی ساروی 6 آذر 1393
سلام بر شهدا و خانواده معظم شهدا واقعا دست سردبیر محترم سایت در مورد این مطالب زیبا وتقدیر و تشکر از کامنت گذاران محترم بخصوص اقای مهرداد دهقان از قائمشهر که همسنگرم در دوران جنگ در منطقه مریوان بود یادم میاید 15 سال سن داشت و انزمان نیز شجاع و نترس بود نمیدانم کدام مسول 2ماه به ایشان وقت ملاقات نداد و به دفتردارش ....متعجبم بچه های جنگ کجا رفت اون روحیه .ضمنا ازمدیر محترم سایت خواهش دارم مطالب تا مدتی برای بهره برداری بیشتر در صفحه بماند.
جعفری از ساری 7 آذر 1393
سلام بر روح بلند سردار سالهای نبرد و حماسه شیر مرد خط شکن شبهای عملیات شیرسوار شب شکن . خواهر مهربون و همسر باوفای فرمانده دلاورم حرف و درد دل ما را زنده کردی . ما را بردی تو آن حال و هوای چنگوله و یا بلند یهای قله قلاویزان که با فرمان و دستور شیرسوار حرکت می کردیم و بر قلب دشمن مکار یورش می بردیم . انگار همین دیروز بود ای خدای شهیدان . به خدا خواهر گرامی افتخار کن که همسر شهیدی هستی که بزرکترین سرمایه اش که جان عزیزش بود در راه پیروزی و تداوم انقلاب و نظام مقدس هدیه کرد شیرسوارها رفتند تا انقلاب بماند تا امام تنها نماند و تا نهضت عاشورا زنده بماند . آری خواهر ملکیان آنهایی که در زمان غربت و مظلومیت امام و انقلاب بی تفاوت و بی اثر بودند و امام می فرمود جنگ در راس تمام امور است و رزمندگان مخلص آن امام فرزانه گروه گروه به ندای امام عارفان لبیک می گفتند و به جبهه اعزام می شدند بودند افرادی که به آنها نیشخند و حتی مسخره می کردند امروز وقتی که آرامش حاکم شد سوار بر قطار انقلاب شدند و همه چیز را برای خود مصادره کردند و دارند یواش یواش رزمندگان و ایثارگران را کنار می زنند تا بر پست ها و مدیریت های کلان استانی و شهرستانی برسند . همانهای که امام می فرمود نگذارید مرفهین بی درد و در خانه لمیدها و گریزان از جهاد و جبهه در پست های کلیدی تکیه کنند . چه بسا یک شبه دار و ندار مان به غارت برند . آری آنهایی که دیروز در سخت روزهای انقلاب و جنگ تیر برای قلب شان ضرر داشت و به خانواده و فرزند و همسر چسبیدند و می گفتند درس از جبهه مهمتر است باید امروز با شما و ایثارگران اینگونه برخورد کنند . و امروز متاسفانه بعضی از مسولان بیشتر به آنها بها می دهند احترام می گذارند . باید بدانند فردای نه چندان دور در پیشگاه امام و شهید مظلوم شیرسوار و بلباسی و حاج بصیر و طوسی و دیگر شهدا پاسخگو باشند و ما جاماندگان از کاروان باید بسوزیم و بسازیم . خواهر گرامی توکل بر خدا کن و هر جا دیدی حق نادیده شده و ظلمی وارد شده فقط سکوت نکن و حرفت را بزن و رهرو راه شهیدانمان باشیم . انشاالله
سید 7 آذر 1393
درود برتو مادر بزرگوار وهمسر فداکار..برای مسئولین فرقی ندارد که خانواده شهدا وجانبازان قطع نخایی و شیمیایی چه وضعیتی داشته باشند من تو شهرستان قائم شهر همسر و فرزندان شهیدی را می شناسم که هنوز اجاره نشین هستن هنوز در پی اشتغال هستن ... ای کاش کمی این مسئولین از کشورروسیه و آلمان چگونه تقدیر و تکریم کردن از خانواده های جنگ را یاد می گرفتند
صبور 7 آذر 1393
سلام آره یک دختر بزرگوار شهید و مدرسه شهرستان قائم شهر با من همکاره بیچاره میترسه بگه فرزند شهیده درصورتی که من میدونم خیلی شرایط روحی بدی رو سپری کردن تا به اینجا رسیدن....چرا باید اینجوری باشه آخه!!!!!!!!!!!!!!
صادق 7 آذر 1393
با سلام ..تو محله ی ما خانواده شهیدی هست که هم بچه هاش و همسر شهید هنوز مستاجر هستن کی میگه خانواده شهدا دنبال مادیات هستند....س.ص ح از کفشگرکلا قائم شهر
علي عمران 8 آذر 1393
با عرض سلام و ارادت به خانم ملكيان شير زن دوران عصر حاضر كمي هم به بعضي از نمايندگان مجلس بفرمائيد. تا تلنگري براي آنها باشد اينقدر در خود فرو نروند. قدري هم به ........
مهمان 8 آذر 1393
درود خدا بر شهدا و امام شهدا. به راستی آنهائی که اکنون بر اریکه قدرت نشستند چیزی از شهدا و اهداف مقدسشان نمی دانند و به نام آنان کام خود را شیرین میکنند. خواهرم، خیلی دیر نخواهد بود زمانی را که دستشان رو شده و اهداف پلیدشان که با مشاوره و همراهی مدیران قبلی انجام می پذیرد برملا شود. کسانی که شبانه روز در تلاشند تا مدبر جوانی را که فرزند برومند آن شهید بزرگوار هست را به زیر بکشند. کسانی که تحمل افتخارات و سربلندی واحد تحت امرش را ندارند
گل اقا 7 آذر 1393
سلام حاج خانم همه چیز تمام شد . شما فاصله طبقاتی را نگاه کن یکسری حاج گرینفها سوارند خوب زندگی درست کردند می خورندو میچاپند کسی باهاشون کار ندار ه بچه هاشون ماشین اخرین سیستم سوارند ودنبال الواتی ماهم محکوم هستیم به تحمل
دردودل 9 آذر 1393
بقول شهید بهشتی بسیجی شهید جبهه است و مظلم شهر .کار بجایی رسید که بسیجی خجالت میکشه بگه من جبهه رفتم یا جانباز هستم
H.dw 9 آذر 1393
فرزند شهید میتواند بد شود یا خوب... فرزند شهید که مدیر میشود ، چنان تحولی در سازمان ایجاد میکند که مدیران شهر ها و استان های همجوار از عملکرد ایشان در ادارات و سازمان های خودشان استفاده میکنند.تغییراتی انجام میدهد که حتی افراد عادی کوچه و بازار هم تغیرات را احساس میکنند .اما بعضی از سرپرست های بالا دستی بجای اینکه چنین عملکرد های رو با دید مثبت نگاه کنند متاسفانه تحت تاثیر کینه ورزی افرادی قرار میگیرند و سعی در خلع کردن چنین مدیری میشوند.مدیری که با تجربه کم و جوان بودنش ،عملکردی رو داشته که مدیران سطح بالا و با تجربه هم نمی توانند .
B . R 26 ارديبهشت 1395
سلام بر شما كه اسطوره و اسوه هستيد .
خداوند به شما اجر عظيم و صبر جزيل عطا كند .
همه ما در برابر خدا و شهدا مسئول و پاسخگو خواهيم بود .
اميد است ما سربلند و سرافراز باشيم .
و من الله التوفيق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.