.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همگام با جام کشتی باشگاه های جهان/ 1
حسین زادگان : هشت تیم خارجی وارد جویبار شدند
شمال نیوز : حبیب حسین زادگان افزود: تیم های آمریکا، چین، کوبا، آذربایجان، بنگلادش، بروندی، افغانستان و سوریه از جمله تیم هایی هستند که تا پایان شب گذشته به جویبار وارد شده اند.
حسین زادگان : هشت تیم خارجی وارد جویبار شدند

شمال نیوز / گروه ورزش : مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تاکنون هشت تیم خارجی برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی آزاد به جویبار وارد شده‌اند.

به گزارش شمال نیوز ، حبیب حسین زادگان افزود: تیم های آمریکا، چین، کوبا، آذربایجان، بنگلادش، بروندی، افغانستان و سوریه از جمله تیم هایی هستند که تا پایان شب گذشته به جویبار وارد شده اند.

وی عنوان کرد: تعدادی از تیم های خارجی نیز در مسیر حرکت به جویبار هستند و تیم های داخلی نیز شامل بیمه رازی شهدای جویبار، کفایتی مشهد و گاز مازندران هستند.

به گفته حسین زادگان، وزن کشی چهار وزن مسابقات ساعت ۱۸ عصر امروز برگزار می شود و برای بلیت فروشی مسابقات نیز در چهار منطقه شهر برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: رقابت های اولین دوره لیگ کشتی آزاد جویبار از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه آغاز می شود و برنامه بازی ها از ساعت ۹ تا ۱۴ بعد از ظهر و ۱۶ تا ۱۸ عصر روزهای پنجشنبه و جمعه خواهد بود.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اخبار ، حواشی ، نقدها و گزارشات مربوط به جام کشتی باشگاههای جهان را در شمال نیوز بخوانید ...


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

داور کشتی 7 آذر 1393
هزینه این مسابقات چقدر شد ایا مسابقات کیفیت داشت با هزینه خیلی بالا میلیاردی یا....بیشتر از آن شد کشور کشتی نبودند چرا هیچ استانی میزبان نشدند ؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.