.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اینبار با 197 رای موافق نمایندگان:
بالاخره « فرهادی » وزیر علوم شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (5 آذر) پس از بررسی برنامه‌های "محمد فرهادی " با 197 رای موافق، 28 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 235 آرا مأخوذه به وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رأی اعتماد دادند...

به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (5 آذر) پس از بررسی برنامه‌های "محمد فرهادی " با 197 رای موافق، 28 رای مخالف و  10 رای ممتنع از مجموع  235 آرا مأخوذه به وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رأی اعتماد دادند.

حسن روحانی  رئیس جمهور پیش از این "جعفر میلی‌منفرد"، "رضا فرجی‌دانا"، " محمود نیلی احمدآبادی" و" فخرالدین احمدی دانش آشتیانی" را به عنوان وزاری پیشنهادی علوم به مجلس معرفی کرده بود که میلی‌منفرد در ابتدای کار دولت و در زمان بررسی صلاحیت هیات وزیران پیشنهادی دولت به مجلس نتوانست از پارلمان رأی اعتماد بگیرد.

رضا فرجی‌دانا پس از کسب رأی اعتماد مجلس در آبان‌ماه سال گذشته، در 29 مرداد سال جاری  به دنبال تهیه طرح استیضاح در مجلس و رای موافق به آن، از وزارت برکنار شد که پس از آن، رئیس جمهور  محمدعلی نجفی را به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب کرد.

پس از دو ماه رئیس جمهور30 مهر سال جاری  در نامه‌ای به رئیس مجلس "محمود نیلی‌احمدآبادی" را به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به مجلس معرفی کرد که در روز 7 آبان سال جاری مجلس پس از بررسی برنامه و صلاحیت این وزیر پیشنهادی به وی اعتماد نکرد.

پس از آن حسن روحانی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی کرد که نمایندگان پس از بررسی صلاحیت وی در تاریخ 27 آبان 93  با 70 رای موافق 171 رای مخالف و 16 رای ممتنع با حضور وی در سمت وزیر علوم مخالفت کردند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سلام 5 آذر 1393
مطهری در مخالفت با فرهادی که صحبت میکرد آدم یاد اون شخصیت همیشه مخالف کارتون گالیور وکارتون سرندی پی تی می افتد
پاسخ ها به این نظر
سوادکوهی ریکا 6 آذر 1393
فکر کنم از دست مجلسی ها اشتباهی در رفت . آخه دیگه سرگرمی ندارن مگر اینکه یکی رو دوباره ...
نا شناس 5 آذر 1393
مبارکه
احمد 5 آذر 1393
اینکه چندروز قبل از رای اعتماد رای200نفر پیش بینی بشه و به واقعیت هم برسه من متاسفم برای این مجلس.همینطور رای گیری های قبلی هم درست پیش بینی دقیق شده بود.
نا شناس 4 آذر 1393
آقای دکتر فرهادی ملت منتظر چیدمان شما در وزارت علوم می باشد. آیا به قولی که به نمایندگان مجلس دادید وفادارید یا نه؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.