.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جسد مرد غرق شده در آستارا پیدا شد

 شمال نیوز: در پی اعلام سقوط  مردی 50 ساله  توسط جمعیت آستارا بلافاصله یک تیم چهار نفره نجاتگر در سیلاب با تجهیزات امدادی و خودروی پیکاپ به محل حادثه اعزام شدند که پس از دو ساعت  جستجو جسد مرد غرق شده ساعت 3 دیروز توسط تیم نجات  هلال احمر پیدا شد .

گفتنی است حکم ا... ملالی  از ساکنین روستای شیری حیاطی بخش لوندویل آستارا بود که حوالی ظهر دیروز بر اثر سقوط در رودخانه همین روستا غرق شد.


کارگروه امداد و نجات فعالترین  و مهمترین  کارگروه پدافند غیر عامل است

 نماینده پدافند غیر عامل استان با حضور در چهارمین جلسه کارگروه در جمعیت هلال احمر، کارگروه امداد و نجات استان را با توجه به عملکرد و حوزه وظایفش در بحث امداد و نجات از فعالترین و مهمترین کارگروه های یازده گانه پدافند غیر عامل عنوان کرد.

محمد علی اباذری در این جلسه که با حضور دکتر خصوصی رییس کارگروه، نماینده درمان نیروه های مسلح و تعدادی از مدیران بیمارستانهای شهر رشت حضور داشتند مدیر عامل هلال احمر استان  با تاکید بر اجرای پدافند غیر عامل و اهمیت آن برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت : این کارگروه به صورت جدی میزان آمادگی بیمارستانهای شهر رشت را بر اساس تحقیق و اطلاعات به دست آمده مورد ارزیابی قرار داده و برای استفاده در زمان بحران برنامه ریزی می کند.

ظرفیت پذیرش بیماران ، ایجاد تیم های واکنش سریع ، استقرار بیمارستانهای سیار ، مکان سنجی استقرار بیمارستان صحرایی  از موارد مهم این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از جمع بندی میزان آمادگی حوزه امداد و نجات در اختیار اداره کل پدافند غیر عامل استان قرار گیرد .

گفتنی است پدافند غیر عامل دارای 11 کارگروه می باشد که دکتر خصوصی مدیر عامل هلال احمر گیلان بعنوان رییس کارگروه امداد و نجات استان است . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.696 seconds.