.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهری: رئیس‌جمهور ۱۱ آذر به گلستان سفر می‌کند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که نمایندگان استان گلستان با هیئت دولت داشتند مشخص شد که رئیس جمهور در روز ۱۱ آذر ماه امسال به استان گلستان سفر می‌کند.

حجت الاسلام سیدعلی طاهری در گفت‌و‌گو با تسنیم در گرگان اظهار داشت: رئیس جمهور و هیئت دولت از 11 آذر ماه در استان گلستان حضور دارند و امیدواریم مهم‌ترین مسائل و مشکلات استان گلستان در این سفر بررسی شود.

وی با اشاره به موضوع‌های مطرح شده در جلسه با اعضای هیئت دولت گفت: مقرر شد پروژه‌های با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی شامل حمایت دولت ‌شوند.

طاهری تصریح کرد: روال کار این است که پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصد مشمول حمایت و بودجه دولتی شوند اما با رایزنی‌های انجام شده در این جلسه پروژه های با 50 درصد پیشرفت نیز شامل این حمایت می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبار دولتی برای این پروژه‌ها در بودجه سال 94 و 95 دیده می‌شود.

طاهری در پاسخ به سوال تسنیم درباره مهم‌ترین پروژه‌های استان گلستان که در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به گلستان طرح می‌شوند، گفت: تخصیص اعتبار برای زهکشی 280 هزار هکتار  از اراضی شمال استان گلستان در جلسه نمایندگان استان با هیئت دولت مطرح شد که نطرات مساعدی را جلب کرد.

وی تصریح کرد: راه آهن گرگان-مشهد و طرح جامع مهار سیل از دیگر مواردی است که در سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان مطرح می‌شود و به جای اینکه آثار سیل را هر ساله در استان از بین ببریم با طرح جامع مهار سیل می‌توانیم از آن پیشگیری کنیم.

به گفته نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، حل مشکلات ارزی و ریالی پتروشیمی و معرفی عاملیت بانک‌های ملی و ملت برای این موضوع از دیگر خواسته‌ها و اولویت‌های استان گلستان است.

وی افزود: اجرای آب‌شیرین‌کن در استان گلستان نیز از دیگر خواسته‌های استان است تا از این راه آب مورد نیاز بخش کشاورزی از دریا تامین شود و مازاد آن نیز به استان‌های همجوار فرستاده شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.