.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد
آغاز ثبت‌نام نصب سامانه انرژی خورشیدی از مشترکان خانگی در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آغاز ثبت‌نام از مشترکان خانگی متقاضی نصب سامانه فتوولتائیک (انرژی خورشیدی) در حوزه استحفاضی شرکت توزیع برق مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، منوچهر جعفری گفت: ثبت‌نام از مشترکان خانگی متقاضی نصب سامانه فتوولتائیک (انرژی خورشیدی) یک کیلوواتی در سطح مازندران (فریدونکنار تا گلوگاه) آغاز شده است.

وی افزود: در راستای اجرای پروژه نصب سامانه‌های فتوولتائیک از محل منابع بند (ز) تبصره 9 قانون بودجه سال 1393، این شرکت در نظر دارد نسبت به نصب و راه‌اندازی تعداد محدودی سامانه انرژی خورشیدی یک کیلوواتی در بام منازل مسکونی مشترکان خانگی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار داشت: مجموع هزینه نصب و راه‌اندازی این سامانه حدود 90 میلیون ریال خواهد بود که 50 درصد آن از هزینه‌های احداث توسط مشترک و مابقی تا سقف 45 میلیون ریال توسط وزارت نیرو پرداخت می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: برای اجرای صحیح و کامل پروژه و موارد قانونی موضوعات در قالب تفاهم‌نامه بین مشترک و این شرکت مطرح و منعقد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در هنگام ثبت‌نام اولیه نیاز به مدارک برای سامانه های فتوولتائیک است، گفت: اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه و سند مالکیت به نام مشترک متقاضی و اصل و کپی پایان کار، پروانه ساخت و صورت‌مجلس تفکیکی ساختمان، اصل و کپی فیش برق به نام مشترک و اصل و کپی فیش پرداخت به مبلغ 10 میلیون ریال به نام دستگاه اجرایی به صورت علی‌الحساب، مابقی قدرالسهم مشترک پس از مبادله تفاهم‌نامه و پیش از شروع عملیات اجرایی دریافت می‌شود.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام حداکثر تا هشتم آذرماه جاری و محل ثبت‌نام نیز شرکت توزیع برق مازندران، معاونت برنامه‌ریزی و مهندسی، دفتر کنترل پروژه یا دفتر نظارت بر بهره‌برداری است و ساختمان‌های مشترکان و متقاضی نباید عمری بیش از 10 سال داشته باشند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.