.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: تا کنون شکایت زیرمیزی در مازندران نداشتیم

 شمال نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: تاکنون موردی شکایتی از بابت زیر‌میزی‌بگیری در  زمان اجرای طرح مبارزه با زیرمیزی‌بگیری پزشکان در استان نداشتیم، شاید وجود داشته اما بیمار شکایت نداشته است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ قاسم جان بابایی شامگاه گذشته در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در مازندران گفت: طرح تحول سلامت از 9 ماه گذشته و با هدف کاهش هزینه های پرداختی مردم در بیمارستان های مازندران آغاز شده است.
وی تصریح کرد: بیماران ارجاهی از روستاها میزان 5 درصد و غیر ارجاع ها میزان 10 درصد هزینه را پرداخت می کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه در گذشته بسته سلامت توسط خود بیمار تهیه می شد افزود: با اجرای این طرح بسته سلامت از سوی بیمارستان تهیه می شود .
وی به رایگان شدن زایمان طبیعی اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، بیشترین زایمان های طبیعی در بیمارستان های دولتی صورت گرفته و با توجه به پیش بینی های انجام شده مبنی بر افزایش 2.5 درصدی زایمان طبیعی در هر فصل این پیش بینی محقق شده است.
جان بابایی با اشاره به افزایش حجم زایمان های سزارین در بیمارستان های خصوصی بیان داشت: به مدیران این بیمارستان ها هشدار داده شد که در صورت عدم کاهش زایمان سزارین در سرجمع اعتبارات اعتبارات دولتی به آن ها تعلق نمی گیرد.
وی در ادامه به هتلینگ بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: فاز اول هتلینگ در اکثر بیمارستان ها انجام اما متوقف نشده است با اینحال تا شرایط هتلینگ ایده آل خیلی فاصله داریم.
این مسئول همچنین به اقدامات انجام شده برای تامین دارو شیمی درمانی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: هیچ بیماری برای تهیه داروی شیمی درمانی به خارج از بیمارستان ارجاع داده نمی‌شود و همه داروهای مصرف بیمارستان توسط مرکز درمانی تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت در استان، نسبت به گذشته آرامش نسبی در زمینه تامین دارو و ملزومات و پرداخت ها برقرار است با اینحال با شرایط ایده آل فاصله داریم و خودمان نیز بر این موضوع واقفیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مازندران وسیع ترین شبکه بهداشت را در سطح کشور دارد خاطرنشان کرد: در استان تعداد 1112 خانه بهداشت و 1280 پایگاه  بهداشتی داریم.
وی از راه اندازی 150 خانه بهداشت تا بهمن ماه امسال در استان خبر داد و گفت: تا یک‌ماه دیگر به تعداد بهورزان نیز اضافه می‌شود.

جان بابایی با بیان اینکه بیش از 90درصد خانم ها دچار کمبود ویتامین D هستند گفت: توزیع قرص های ویتامین دی و آهن در سطح مدارس دخترانه یکی دیگر از برنامه های درحال اجرا در این طرح است.

وی یادآور شد: تاکنون موردی شکایتی از بابت زیر‌میزی‌بگیری در  زمان اجرای طرح مبارزه با زیرمیزی‌بگیری پزشکان در استان نداشتیم، شاید وجود داشته اما بیمار شکایت نداشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به علل رواج زیرمیزی نیز اشاره کرد و افزود: بسیاری از پزشکان با معوقات در دریافت حق پرسنلی خود مواجه شدند به طوری که متوسط بدهی پرسنلی 14 ماه بود و خدمات نیز به میزان هزینه پزشکان نبود و به این علت برخی از پزشکان که درصد کمی را شامل می شود اقدام به دریافت زیرمیزی می کردند که از 2 هفته پیش تاکنون گزارشی در این زمینه نشده است.
وی عنوان کرد: با اجرای این طرح برای نخستین بار متوسط بدهی پرسنلی پزشکان نیز به حدود 3 ماه رسیده است.
جان بابایی در پایان تاکید کرد:  بیماران موارد دریافت زیرمیزی را به شماره 1690 اعلام کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آذر 1393
دروغ نکو این همه میگیرن شما خوابی برو غیر محسوس بازرسی کن متوجه میشی از روی صندلی بلند شو برات خوبه و ورزش هست توی اتاق نشته باشی از بیرون خبر نداسته باشی آره زیرمیزی در استان وجود نداره
کیان 4 آذر 1393
هست ولی کسی گزارش نمیده بنده خانم خودم رو عمل کردم بیمه تکمیلی بود بیمارستان پول نگرفت اما برای ادامه درمان به مطب رفتین 600 تومان پول میخواست که با تخفیف450 گرفت اگه کار بگزارش ه مبرسه دکتر میگه عمل نمیکنم و...
نا شناس 4 آذر 1393
دکترها با تعرفه جدید میتونن بازهم زیرمیزی بگیرن؟
همراه بيمار 3 آذر 1393
لطفاً سري به بيمارستان شفاي ساري بزنيد كه چطور دكترها زير ميزي مي گيرند . زمانيكه معرفي مي شويد به بيمارستان فوق زمان تشكيل پرونده به دكتر مربوطه از بيمارستان زنگ مي زنند به دكتر مي گن چقدر با فلان مريض بگيريم و مقداري هم خود بيمارستان اضافه تر ميگيرد. آقاي جان بابائي سري به بيمارستان فوق بزنيد.
نا شناس 4 آذر 1393
اقاي دكتر فرض هم شكايت باشه ايا زير ميز بگيرها رد پايي هم ميذارن كه معلوم بشه بجاي سياه بازي خودتان پيدا كنيد مگر شعبه بازرسي ندارين مردم بيان شكايت كنن پس بازرسي چكاره هستن
آملی 5 آذر 1393
سلام آقای جان بابایی دروغ نگو :ادرس بیمارستان امام رضا آمل بگو دکتر معروف اولوژی کیه مازندرانی هم نیستش بالای 100 گزارش داره جرعت نداری دست بزنید
فلاح 11 شهريور 1394
برای یکبار هم شده دست مریض تو خودت بگیر ببر بیمارستان بدون هماهنگی با رئس بیمارستان تا ببینی مردم چی میکشن هرچند برای شما افت داره که مانند مردم عادی بیمارستان بری .یک مثل میگه تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.54 seconds.