.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كودتاي فرهنگي خزنده عليه كانون خانواده

كودتاي فرهنگي خزنده‌اي به نام طلاق عليه كانون خانواده در كشور آغاز شده كه مسئولان كشوري بايد در اين باره چاره‌انديشي كنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از جمهوری اسلامی، حجت الاسلام گيوي نهاوندي كارشناس دادگستري ديروز در همايش كتاب يار ماندگار كه در سالن اجتماعات دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين برگزار شد، افزود با اينكه طلاق، امري نابهنجار است در مدت زمان كوتاهي كم كم به يك هنجار اجتماعي در كشور تبديل شده و قباحت خود را در جامعه از دست داده است.

وي گفت: حالا براي جدايي زوجين جشن طلاق مي‌گيرند و انگشتر نامزدي خود را با چكش در اين مراسم مي‌شكنند! من براي طلاق در كشور 25 علت را يافته‌ام اما مهمترين علت طلاق عدم آموزش قبل از ازدواج است. در كشور ژاپن تا زوجين 3 ديپلم (خانه‌داري، همسرداري و بچه‌داري) را نگيرند به آنان اجازه ازدواج نمي‌دهند.

گيوي نهاوندي در ادامه گفت: در قزوين از هر 4 ازدواج يك مورد طلاق، دو مورد طلاق عاطفي و يك مورد زندگي مشترك به ثبت رسيده است و آمار كشوري هم نشان مي‌دهد متأسفانه در هر ساعت 18 طلاق به ثبت رسيده است و هر طلاق هم 75 آسيب اجتماعي را در پي دارد كه مستقيماً به جامعه تزريق مي‌شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.