.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عامل اسیدپاشی تهران سريعا دستگیر شد
شمال : فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: عامل اصلی اسیدپاشی به سوی یک خانم جوان در شرق تهران عصر روز دوشنبه دستگیر شده است.

به گزارش شمال نیوز ، سردار حسین ساجدی نیا در گفت و گو با ایرنا افزود: عصر امروز، دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت به سمت یک خانم 21 ساله اسید پاشیدند اما مردی که همراه وی بود، خود را حائل قرار دارد و در نتیجه، اسید به لباسهای این مرد اصابت کرد. مردم و گشت بسیج که در همان حوالی بود، بلافاصله فرد اسیدپاش را دستگیر کردند اما موتورسوار از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در پی تماس مردم با پلیس 110 ، مأموران نیروی انتظامی در محل حاضر شده و فرد اسیدپاش را بازداشت کردند. راکب موتورسیکلت نیز که متواری شده، از سوی مردم شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد. ساجدی نیا با تشریح جزییات بیشتری از حادثه اسیدپاشی گفت: در تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی پلیس مشخص شد فردی که در این حادثه، خود را حائل قرار داده و اسید به وی پاشیده شده بود، خودش آمر و عامل اصلی این ماجرا بوده و سناریوی مذکور را با هدف بهبود رابطه اش با خانم جوان طراحی کرده بود.

وی افزود: این فرد اعتراف کرده است چون رابطه اش با این خانم دچار اختلال و مشکل شده بود، با این طرح، قصد داشت خود را بار دیگر به وی نزدیک کند و به نوعی، کدورتها را برطرف سازد. با همه اینها، در ماجرای اسیدپاشی امروز هیچکس آسیب ندیده چون فقط اسید به لباس مرد طراح سناریو ریخته شده است. سردار ساجدی نیا افزود: متهمان بعد از بازجویی تکمیلی، برای مجازات به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مریم 4 آذر 1393
بهتره این خانم تا دیر نشده از این مرد روانی جدا شه تا این دفعه برای ثابت کردن عشقش نقشه دزدی و قتل و ... او را نکشد به حق چیزاهی نشینده شوهره قاطی بود احتمالا خدا شفاش بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.286 seconds.