.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا احمدی نژاد کاندیدای حوزه انتخابیه تهران می شود؟

تحرکات جریان انحراف همچنان ادامه دارد و برگزاری دیدارهای مختلف احمدی نژاد نیز از جمله فعالیت هایی است که این جریان آن را پیگیری می کند. در یکی از این جلسات نیز اینگونه مطرح شده که تاکنون 28 استان در این قالب با آقای احمدی نژاد دیدار کرده اند. فعالیت گسترده این جریان نیز در سطح کشور در ماه های اخیر برای حضور پررنگ در انتخابات مجلس و مهم تر از آن در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 می باشد.

به گزارش دانا این روزها محمود احمدی نژاد بار دیگر در سکوت خبری فرو رفته و هر چند برخی اوقات خبرهایی در خصوص فعالیت های پشت پرده وی و اطرافیانش منتشر می شود، اما گویا فعلا رئیس جمهور سابق و یارانش قصد دارند شاهد برنامه ها و فعالیت های دولت یازدهم باشند و از موقعیت به وجود آمده بهترین استفاده را کنند.

 حامیان حلقه انحراف که از ماه ها قبل فعالیت خود را برای بازگشت به قدرت آغاز کرده اند، این بار با شعاری جدید کار را پیش می برند. "بهار از بهارستان می گذرد" شعار جدیدی است که این جریان برای فعالیت های خود انتخاب کرده و در همین زمینه اعضای این جریان تلاش خواهند کرد تا این شعار به تحقق بپیوندد. از همین رو یکی از طیف هایی که بی شک فعالیت گسترده ای در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خواهد داشت، همین حامیان حلقه انحراف خواهد بود.

در همین خصوص شنیده می شود تحرکات جریان انحراف همچنان ادامه دارد و برگزاری دیدارهای مختلف احمدی نژاد نیز از جمله فعالیت هایی است که این جریان آن را پیگیری می کند. در یکی از این جلسات نیز اینگونه مطرح شده که تاکنون 28 استان در این قالب با آقای احمدی نژاد دیدار کرده اند. فعالیت گسترده این جریان نیز در سطح کشور در ماه های اخیر برای حضور پررنگ در انتخابات مجلس و مهم تر از آن در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 می باشد.

 در این باره حتی برخی گزارش ها حاکی از کاندیداتوری احمدی نژاد از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس است. این در حالی است که پیش از این نیز شنیده شد احمدی نژاد قرار است از حوزه انتخابیه گرمسار وارد انتخابات شود و همین مسئله نیز شایعه حضور وی در انتخابات مجلس را پررنگ کرد.

 در این باره خبرهایی نیز از برگزاری جلسات احمدی نژاد با هواداراش به گوش می رسد. در این باره گفته می شود احمدی نژاد با 20 نفر از مردم ایلام در تهران، 3 نفر از مسئولین سابق دولت در استان فارس، 15 نفر از اعضای جریان انحراف در قم و 4 نفر از فعالان سابق ستاد انتخاباتی در استان یزد، دیدارهایی داشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آذر 1393
داره مشتري جمع مي كنه . سوال دارم اين آقا الان چه كاره هست كه پاسخگويي مردم رو مي كنه ؟ مگر حق علي ع خلافت نبود كه غصب شد پس اينا چرا اينقدر دنبال حكومت كردن هستند . يك بار باسيب زميني مردم رو گول زد اينبار با كار راه انداختن !!همه ش عوامفريبي . چاپ كن شمال نيوز محافظه كار
س.ر 4 آذر 1393
دکتر احمدی نژاد چه خودش بیاد وچه دوستاش بر ما تکلیفه که حمایتشون کنیم
نا شناس 4 آذر 1393
اقاي احمدي نژاد هيچ وقت كانديداي تهران نميشود زيرا هيچ كمكي به پولدارها نكرده كه راي بياره ايشان طرفدار قشر محروم بوده و افراد محروم كه بيش از 90درصد جامعه (غير تهران)را تشكيل ميدهند به ايشان راي ميدهند تازه هركجا غير از تهران شركت كنه برنده ميشه با اختلاف بسيار بالا انشاءاله ميايد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.