.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایشگاه آثار صنایع دستی در حوزه هنری مازندران

به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مازندران ، نمایشگاه آثار صنایع دستی خانم حبیب پوریان با عنوان « یلدوانه » در گالری خانه سوره شماره دو این مرکز افتتاح خواهد شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندارن ، علیرضا پاک بین مسئول هنرهای تجسمی این مرکز گفت  : نمایشگاه آثار صنایع دستی خانم حبیب پوریان با عنوان « یلدوانه » ، نمایشگاه و فروش عروسک های آمن با محوریت خانواده سنتی و ایرانی از   5 لغایت 9 آذر ماه سال جاری در محل گالری خانه سوره شماره دو حوزه هنری مازندران برگزار خواهد شد .

پاک بین در ادامه خاطرنشان کرد افتتاح این نمایشگاه چهارشنبه 5 آذر ساعت 9 صبح می باشد و علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در تاریخ مذکور از ساعت 9 الی 17 عصر بجز ایام تعطیل به آدرس : ساری ،  میدان امام خمینی (ره) ،  بلوار دانشگاه ، گالری خانه سوره حوزه هنری استان مازندران مراجعه فرمایند .

نمایشگاه تصویرگری ضرب المثل های مازندرانی در حوزه هنری مازندران
 
به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مازندران ، نمایشگاه تصویرگری ضرب المثل های مازندرانی با عنوان « کاتی » در گالری خانه سوره این مرکز افتتاح خواهد شد .

علیرضا پاک بین مسئول هنرهای تجسمی این مرکز گفت  : نمایشگاه تصویرگری ضرب المثل های مازندرانی با عنوان « کاتی » ، حاصل تلاش شش ماهه خانه تصویرگران حوزه هنری مازندران 5 لغایت 12 آذر ماه سال جاری در محل گالری خانه سوره حوزه هنری مازندران برگزار خواهد شد .

پاک بین در ادامه خاطرنشان کرد افتتاح این نمایشگاه چهارشنبه 5 آذر ساعت 9 صبح می باشد و علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در تاریخ مذکور از ساعت 9 الی 17 عصر بجز ایام تعطیل به آدرس : ساری ،  میدان امام خمینی (ره) ،  بلوار دانشگاه ، گالری خانه سوره حوزه هنری استان مازندران مراجعه فرمایند .

 نشست هنرمندان هنرهای تجسمی در نوشهر  

نشست صمیمی هنرمندان هنرهای تجسمی با نماینده حوزه هنری مازندران در نوشهر در حوزه هنری نوشهر برگزار گردید.  

در نشست صمیمی هنرمندان هنرهای تجسمی ، رستم کیا کجوری نماینده حوزه هنری مازندران در نوشهر  گفت :  مهمتر ین کار حوزه هنری ترویج هنر دینی و اسلامی که حاصل آن ایجاد آرامش است می باشد در این راستا مهمترین وظیفه هنرمندان این است که با هنر خود پاسخگوی این مهم  باشند .

کیا کجوری در خصوص هنر دینی گفت : هنرمند با هنر دینی ، مخاطبان خود را به آرامش می رساند هر چقدر که هنرمندی در اعتقاد خود میزان خلوص بالاتری داشته باشد قطعاً تاثیر بیشتری هم در مخاطب خود می گذارد اما وقتی هنرمندی اعتقاد مذهبی نداشته باشد هر چه فعا لیت هنر دینی داشته باشد در نها یت یک اثر هنری با موضوع دین به وجود آورده است که ممکن است هیچ معنویتی درآن دیده نشود و باید به زیبایی شناسی اثر توجه بیشتری شود با توجه به این باید گفت درک  درست از یک اثر تجسمی تا حدود زیادی بستگی به شناختن ودرک کردن ابزار وعناصر هنر تجسمی دارد و هنر تجسمی به هنری گفته می شود که مخاطب ازطریق حس بینای خود با آن ارتباط بر قرار نماید و در واقع بیشتر هنرهای تجسمی در زندگی روزمره بسیار کار بردی هستند و می بایست توجه خاصی به ارائه آثار هنری داشت.

شایان ذکر است ، در پایان اساتید و هنرمندان حاضر در جلسه نظرات خود را  برای پیشبرد اهداف هنر تجسمی بیان نمودند و خواستار ادامه این جلسات در حوزه هنری نوشهر شدند .   

 
برگزاری ویژه برنامه فرهنگی و هنری « روجا»  در حوزه هنری مازندران

ویژه برنامه فرهنگی و هنری  به مناسبت روز مازندران با عنوان « روجا » در حوزه هنری استان مازندران برگزار می شود .

سینا دلشادی رئیس این مرکز گفت : امسال با توجه به مقارن شدن روز مازندران با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) ، ویژه برنامه فرهنگی و هنری  به مناسبت روز مازندران با عنوان « روجا » چهارشنبه  5 آذر ماه  سال جاری ساعت 9 صبح با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ،  از جمله رونمایی از دو اثر فاخر ، تجلیل از پیشکسوتان عرصه هنر بومی استان ، رونمایی از موسیقی امام خوانی ، افتتاح دو نمایشگاه هنرهای تجسمی و تجلیل از سردار شهید هشت سال دفاع مقدس در سالن شهید هادی باغبانی این مرکز برگزار می شود .  

وی در پایان خاطرنشان کرد ، علاقمندان می توانند جهت حضور در این ویژه برنامه در تاریخ مذکور به آدرس ، ساری ، میدان امام خمینی (ره) ، بلوار دانشگاه ، حوزه هنری مازندران مراجعه فرمایند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.