.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده اهالی روستای شیردار کلای بابلکنار
آقای مدیر کل راه مازندران ؛ به داد ما برسید !
شمال نیوز : احتمالا جنابعالی و همکارانتان خود را مسئول این مصیبت ها نمی دانید و از پذیرش این مسئولیت شانه خالی می کنید ! جرا که در غیر این صورت در کمترین انتظار مردم منطقه در این جاده مرگ حاضر شده و از نزذیک با آلام ما آشنا می شدید ...
آقای مدیر کل راه مازندران ؛ به داد ما برسید !

شمال نیوز : درشامگاه روز تاسوعاي حسيني همزمان با شب عاشوراي امام حسين (ع) در حاليكه يك كشاورز زحمتكش روستاي شير داركلااز - بخش بابلكنار كه از عاشقان امام حسين و پير غلام آن حضرت بود براي حضور در صف نماز جماعت مغرب و عشا و شركت درمجلس عزاي حسيني به سمت حسينيه روستا مي رفت كه ناگاه با برخورد يكدستگاه نيسان وانت با سرعت بسيار بالا با وي جان خود را از دست داد .

مرگ این کشاورز ، هزاران عزادار حسيني روستاي شيرداركلا و بابلكنار به سوگ نشاند  و در سوگ اين بنده مخلص خدا مضاعف گريستند.

طي كمتر از پنج سال اين هفتمين حادثه رانندگي منجر به فوت اهالي ، در حریم روستاي شير داركلا مي باشد.

جاده بابل به شيرداركلا به ويژه در محدوده روستا فاقد شانه خاكي مي باشد كه اهالي روستا و همچنين دانش آموزان براي رفتن به محل كار ؛شاليزاري و مدرسه و......مجبور به تردد از روي جاده پر رفت و آمد بابل -شيرداركلا مي باشند.

بی توجهی مدیران راه استان ، سرعت سرسام آور اتومبيلها؛ بي مبالاتي رانندگان و فقدان علائم هشدار دهنده و سرعت گير هر لحظه جان اهالي را در خطر قرار مي دهد بنحوي كه در پنج سال گذشته تاكنون هفت انسان زحمتكش به كام مرگ فرو رفته و دو برابر اين تعداد نيز مصدوم شده اند.

اين خطر و دل نگراني بويژه هنگام تعطيلات آخر هفته و ايام عيد و تابستان و تاسوعا و عاشورا مضاعف مي شود چرا كه در اين ايام روزانه هزاران دستگاه وسيله نقليه از ديگر نقاط استان جهت رسيدن به منطقه لفور و سد البرز براي تفريح و گردش و یا حضور در عزاداری ها از روستاي شير داركلا عبور مي كنند.

اهالي شيرداركلا بارها و مكرر از مسئولين بخشداري؛ فرمانداري؛نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران راه و شهرسازی استان استمداد طلبيدند اما تنها و تنها وعده هاي تو خالي نصيبشان شده است و هيچ مقام مسئولي حتي براي دلجويي هم درجمع مردم اهالي و خانواده داغدار حاضر نگرديد.

آقای مدیر کل راه و. شهرسازی مازندران !

در حال حاضر سه راه شير داركلا به سه راه مرگ تبديل شده است؛ همان لحظه که جنابعالی در اتاق قشنگتان نشسته اید و جلسات بی حاصل برگزار می کنی ، اتومبيلهايي كه از محور لفور-شيرگاه وبابل به سه راه شيرداركلا ميرسند هر لحظه ممكن است با يكديگر و يا با عابری برخورد نمايند و حادثه دلخراش ديگري را رقم بزنند .

معلوم نيست كه مسئول اين كارها كيست؟ و كدام دستگاه اجرايي بايد به فرياد مردم مظلوم منطقه برسد . احتمالا جنابعالی و همکارانتان خود را مسئول این مصیبت ها نمی دانید و از پذیرش این مسئولیت شانه خالی می کنید ! جرا که در غیر این صورت در کمترین انتظار مردم منطقه در این جاده مرگ حاضر شده و از نزذیک با آلام ما آشنا می شدید .

البته روستاهاي بالف كلاي شرقي و گونه كلا كه در طرفين روستاي شير داركلا قرار دارند نيز با معضل عدم وجود شانه خالي دست به گريبانند .

آقای مدیر کل !

به داد مردم مظلوم و زحمتكش روستاي شيرداركلا و منطقه بابلكنار برسيد

لازم به ذكر است كه كنده كاري بي ضابطه و بي مسئوليتي پيمانكار شركت گاز كه حاشيه جاده را با دپو كردن گل و لاي و عدم نصب علائم هشدار دهنده ناامن تر كرده بود هم مزيد بر علت حادثه بوده است

(جمعي از اهالي مظلوم روستاي شيرداركلاي بخش بابلكنار شهرستان بابل)


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 3 آذر 1393
باسلام ضمن تاييد دل نوشته فوق اعلام ميدارم عرض كم جاده فوق بر وقوع تصادفات مكرر در اين محور افزوده است اميد رسيدگي از سوي مسئولين امر داريم .
سید 3 آذر 1393
مدیر کل غیذ بومی راه چه میدونه شیردارکلا کجاست ! ما که از ا.ل گفتیم نوروزی بدرد راه و شهرسازی مازندران نمی خوره . توی گوش استاندار و نمایندگان مجلس نرفت که نرفت .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 آذر 1393
اسد که بومی بود میدونست کجاست؟؟
تمام این بلاها بخاطر مدیریت ضعیف ایشونو و باند مخصوصشه
از اول هم تابلو بود داد مردم شهرستانهایی همچون بابل در میاد بعدی هم ساری و نکائه
آقا روسای این ادارات دنبال هرکاری هستند بجز راه انداختن کار مردم حتی شنیدن دنبال مدرک هستند تا بیان اداره کل پست بگیرن خدا رحم بکنه
نا شناس 4 آذر 1393
مدیر کل سابق رو پیدا کردید سلام مارو هم بهش برسونید
بهش بگید خوب و قشنگ .....
هیچکاری نمیشه کرد از روز اول گفت میخوان منو بگیرن باند تشکیل دادن کلی از فامیلاشو اورد سرکار جز این هیچ کاری صورت نگرفت شما یه نمونه بگید ماهم بدونیم
کلی از فامیل هاشو رئیس کرد دقیقا همینایی که گفتی
این اداره ناز به تغییر و تحول اساسی داره
محمدي - سيدكلا 3 آذر 1393
جناب نوروزي مدير كل جديد راه و شهرسازي مازندران شيرازي مي باشد در ضمن مدير قبلي جناب اسد منطقه بابلكنار را بخوبي نمي شناخت به مسولين محترم بخش بابلكنار توصيه مي كنيم ضيافت ناهار ترتيب دهند شايد جناب نوروزي از منطقه و جاده مرگ بازديد بعمل بياورند
پاسخ ها به این نظر
محمودی 4 آذر 1393
سلام
چرا با آبروی خودتون و آقای نوروزی باری می کنید مگه طرف گشنه هست ، یا ناهار نخورده هست؟؟؟
متاسفم
ایشون یک مدیر تازه وارد هستند و استان مازندران با این همه وسعت از رامسر تا گلوگاه با سه جاده هراز و فیروزکوه و چالوس که پرترددترین های کشور هستند، رو باید به مرور زمان بشناسند ، مگر آقای اسد که بومی بودند چه گلی به سر ما زدند
کمربندی جنوبی بابل هنوز نیمه تمامه
برید از دست این نماینده های بی عرضه نیاز و ناصری گله کنید که بجای خواهش واسه اعتبار مروند و خواهش می کنند تا رئیس ادارات رو عوض کنند
نا شناس 4 آذر 1393
آقا بنده موافقم .. هرجا گاو وگوسفند جلوي پاي مسولين قرباني كنند كارها سرعت ميگيره .
یکی از شورای روستای بابل کنار 3 آذر 1393
این مشکل با وجود گاز رسانی چند برابر شده . و بخشدار فعلی بخش آقای محمد جانی هیچ گونه پیگیری برای حل مشکل ندارد. و فقط به فکر امورات شخصی خود می باشد. در طی چند سال اخیر فقط یک بار جاده منتهی به شیر دارکلا تعریض شده و اون هم با پیگیری و زحمت بخشدار قبلی جناب آقای دکتر قربانپور گنجی بود و بعد از ایشان و قبل از ایشان هیچ گونه فعالیتی تا کنون انجام نشد . علی رغم اینکه بابلکناریهای زیادی در اداره راه و شهر سازی بابل حضور دارند. درود بر گنجی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 آذر 1393
آقاي شورا جناب قربانپور چه گلي برسر بابلكنار زده لطفا نام ببريد
همکلاسی سابق 3 آذر 1393
خدا رو شکر هر چی داریم دکتر!!!!
اهالی شیردارکلا 4 آذر 1393
ما که تعریضی ندیدیم. اتفاقا بخشدار قبلی که جواب ارباب رجوع رو نمی تونست بده، چه برسه به اینکه به کار مردم برسه. خدا رو شکر عوض شد.
محمد 4 آذر 1393
دادا گنجی خار بیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمئنی؟؟؟؟
نا شناس 4 آذر 1393
بخشداري سابق بيشتر شبيه مهد كودك يا شبيه آموزشگاه بود كار بلد نبودن اومده بودند كار آموزي
نا شناس 3 آذر 1393
جاده بابل به بابلکنار(گنج افروز) باعنایت یکی از مدیران این منطقه درسازمان بودجه کشورشروع به تعریض شد .
محمد 3 آذر 1393
مهندس نوروزی یکی از با درک ترین و لایق ترین مدیران استان هستند ،هر کسی تا به حال به ایشون مراجعه کرده نتیجه گرفته
هموطن 3 آذر 1393
خدا این کشارز زحمت کش رو بیامرزه.
مسئولین ما فعلاً به فکر مذاکره و سفرکردن به این کشور واون کشور هستن ، کجا وقت دارن به داد مشکلات وجان مردم برسن؟
ايران 3 آذر 1393
جاده فرح اباد را دريابيد كه حداقل روزانه چند تصادف منجر به مصدوميت شديد و هفته اي گاها با مرگ ميباشد بخدا ما كه در حاشيه اين جاده زندگي ميكنيم روزي نيست كه صداي امبولانس يا اتش نشاني را نشنويم ولله جان ادميزاد ارزش دارد چه كسي پاسخگوست ????????
نا شناس 3 آذر 1393
اون زمان که مدیر بومی بود اون داستان ها رو داشتید شما , الان که غیر بومی اومد داستان جدید دارید باز . واقعا موندیم تو کار شما ها .هر کی بیاد یه چیز میگید . امامان ما شانس اوردن زمان ماها نبودن , شاید هم ماشانس اوردیم که اونا نیستن الان .
علی 3 آذر 1393
مدیر محترم سایت شمال نیوز سلام لطفا بنویسید بابلکنار خصوصا روستای شیردارکلا بی صاحب است و هیچ متولی ندارد
احمد 3 آذر 1393
جناب آقای محمد آقا که نوشتی آقای نوروزی با درک ترین مدیران استان هست اولا جنابعالی با این ادبیات سایر مدیران استان را ضعیف قلمداد کردی که جای تاسف دارد دوما سالی که نکو ست از بهارش پیداست و فعلا که با اوضاع نا بسامان جاده ها و بی تدبیری راهدارها و اداره کل راه و شهرسازی و عدم نظارت شاهد پرپر شدن مردم مازندران خصوصا روستایی های زحمتکش هستیم و مسولین ارادات راه در خواب میباشند.و چون دردمند نیستند بی خیال مردم و جان ملت هستند
نا شناس 3 آذر 1393
مهندس مولایی، فرماندار ویژه بابل و نمونه مازندران، به داد مردم این منطقه برس. شما که باید بهتر از همه ما رو درک کنید. با تشکر فراوان.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 آذر 1393
.... نمونه کارهای مهمتری دارد مثلا دخترشو ببره شهرداری سرکار پسرشو مشاور خودش کنه رانندشو بفرسته دنبال همسرش و ببرتش سرکار بازار خرید و... و همچنین یک راننده دیگش در اختیار دخترخانم دیگش باشه و و و و و و ............... کجا وقت داره بیاد سه راه شیردارکلا بازدید؟؟؟؟؟؟؟ تازشماگه وقتشم داشته باشه ماشین نداره چون تمام ماشین های دولتی ... در اختیار زن و بچه هاش هستن.
کارمند فرمانداری 4 آذر 1393
انصاف هم خوب چیزی هست. ناشناس این چیزایی رو که نوشتی خودت باورت میشه. ما که از نزدیک با مهندس در ارتباطیم چنین چیزی نمی بینیم. از خدا بترس.
نا شناس 3 آذر 1393
ببخشیدا , وقتی مشروب میخورن با سرعت فضایی تو جاده میوفته و میمیره دیگه چکار کنن؟ چشم , میدیم براتون کل جاده رو ایربگ بزنن .خوبه اخوی ؟
4 آذر 1393
سلام پیشنهاد می شود یک مدیر کل راه و شهر سازی شیردارکلایی بگذارید تا بابلکنار و شیر دارکلا و بالف کلا عسل کلا . ارزت . عشروستا . آتنی . ارا . اوات و تیلم توسه . ادرو . واودره . مالی دره . کفاک . ممشی . تیلک . جواهر ده و . . . و اصلا مدیر کلی بگذارید که اهل تمام روستا های مازندران باشد آآآآآآآآآآ آ آ آی خوب می شود . بعضی آدمها مثل این که یک چیزهایی یاد گرفتند تا تکان خوردند نامه سرگشاده می نویسند واقعا مدیران نظام جمهوری اسلامی اگر مشکلی یا خواسته ای به آنها منتقل بشود و یا اهالی مخترمی که مشکلی دارند مراجعه کنند به مدیری اگر مدیر مشکل مالی و اعتباری نداشته باشد آیا مشکلشان را حل نمی کند ؟ من خطابم به بعضی از این کاربران است که فکر می کنند یک مدیر کل یا یک استاندار باید تمام روستاها ی حوزه مدیریت خود را از قبل بشناسد و به محض تقاضا جواب مثبت بدهد . امید واریم عاقلانه تر فکر کنیم .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 آذر 1393
آقا شما دقيقا براي سمت مدير كلي ساخته شده ايد شما كه هستيد نيازي به اهالي بابلكنار نيست
علی 4 آذر 1393
به اعتقادبنده برخی وشاید بیشترمشکلات منطقه مورداشاره مربوط به عدم پیگیری شورا ودهیاری های محلات
مورداشاره میباشدکه متاسفانه فعال نبوده که چندین بارتذکرداده شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و.....................................................................
تنهاپاسخی که میدهند (به پیمانکارگفتیم وقراراست که بیاید فردا فردا فردا ......)
دكتر ... از لفور 4 آذر 1393
البته گفتن اين حرف در اينجا شايد صلاح نباشد ولي ضمن تسليت به خانواده محترم كشاورز عزيز متاسفانه روستاي شيرداركلا يك روستاي جاده ايست و تردد عابر پياده در سرتاسر مسير چند كيلومتري آن جريان دارد و با اظهار تاسف مجدد بايد عرض كنم مردم محترم اين منطقه كمترين احتياط در برخورد با وسيله نقليه دارند و اعتقاد به اينكه حتي راننده بايد در صورت امكان ترمز ناگهاني بزند در ذهن مردم نهادينه شده است . اين حادثه اولين بار نيست و قبلا چندين بار اتفاق افتاده و چندين كشته داده و شايد خيلي ربطي به جاده اين روستا نداشته باشد چون فكر نمي كنم امكان اتوبان كشي در روستا وجود داشته باشد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 آذر 1393
نظر آقای دکتر... بسیار سنجیده و متین هست.مردم این روستا مخصوصا اصلا ترسی از ماشین ندارن انگار.ضمن اینکه مسیر فوق الذکر بدلیل گاز رسانی که در شانه راه مشغول میباشند امکان تردد عابران نیست که این امر پیگیری دهیار.شورا . بخشدار وفرماندار محترم را نیاز داردکه در منطقه حضور دارند.
نا شناس 4 آذر 1393
باسلام جناب اقايان مهندسين مديركل راه ومعاونت عمراني و معاونت سياسي واقعا چشمان شما مسير جاده نكا وساري كنا ر كارخانه فولاد از ما بهترين راه نمي بيند كه حريم جاده رو اصلا رعايت نكردند و اين همه دست انداز سنگين ايجاد كردند واقعا تخلاف از اين اشكارتر داريم اخه چه بر سر اين استان امده كه همه يا نمي بيند يا نمي شنون
حسین 4 آذر 1393
جاده شهرک فرهنگیان 5 کیلو متری ساری / امدن خراب کاری کردن .هنوز هیچکاری انجام نداده // فقط جاده را بسته اند شن دپوو کردن ..روزی دو تا موتور سوار راهی بیمارستان می شوند؟؟؟؟؟؟؟ چه کسی جواب گو است؟؟؟ امام زمان؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 آذر 1393
مدیرکل قبلی رو پیدا کردید سلام مارو هم بهش برسونید
بابلکناری 4 آذر 1393
مگر اینکه مهندس مولایی کاری کنه بقیه که خوابند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 آذر 1393
ایشان فقط به فکر امورات شخصی انجام نشده خودش و خانواده محترمشان میباشد کجا وقت داره کاری کنه؟؟؟؟؟ تا امروزم هرچی افتتاح کرد دست رنج دولت مردان گذشته است که ایشان دارن فقط ربان هاش رو قیچی می کنه.
نا شناس 4 آذر 1393
ازوقتی که مهندس محمدجانی شده بخشدارماشاهدشکوفایی لحظه به لحظه بابلکنارهستیم که جاداردبرای موفقیت ایشان دعاکردولی رسیدگی به امورات شخصی ودغدغه مالی توان وی راسلب کرده وفعلامجبوراست مدتی جبران عدم حضوردربخش رابکندوبه کم وکاستی دریافتی قبلی ازجاهای خاص توجه نماییدانشاا... بعدازمدت خدمت دربخشداری این دفعه هم مثل قبل شاهدبازدادشت و.... برای ایشان نباشیم که چگونه پدربعضی ها رادراورده است
نا شناس 4 آذر 1393
فکر کنم با داشتن رئیسی توانمند در اداره راه بابل عن القریب همه مشکلات شما حل خواهد شد رئیسی که سالها در حوزه راه فعالیت داشته و تجارب ارزنده ای دارد.
نا شناس 4 آذر 1393
حداقل نقاط حادثه خیز رو تامین امنیت کنین.من نمی دونم کجای دنیا به اندازه کشور ما و علل خصوص استان ما این همه تصادف و آمار مرگ و میر تصادفات داره.اخر این چه رفتار و عملکردیه که مسئولین و در راس اون مدیر کل راه و شهر سازی در پی داره. آخه صد بار ما به آقایون گفتیم به جای اینکه اشک نداریم و بوجه نیست و .... یه مقدار کار و نظارت ها تونو قوی تر کنین. چندین ساله که جاده ها وضعیتش همینه .حداقل پر کردن چال و چوله و رفع نقاط حادثه خیز که این همه ادا اصول نداره.پول ملت رو برای ملت خرج کنین خدا پدر بیامرزها.
علی 4 آذر 1393
واقعا درست . واقعا درسته جاده مرگ . مرگ ؟؟؟؟!!!!!! از سال 76 تاکنون بعد از اسفالت شدند هیچ کس به آنجا سر نزد.
اهالی منطه لفور 4 آذر 1393
با توریستی شدن منطقه لفور و افتتاح سد و باریک بودن جاده این مشکل هم احساس می شود باید برای جاده بابلکنار ، شیرگاه و لفور توسط مسئولین محترم شهرستان و استان فکری اساسی تدبیر شود امیدواریم اقدام دلسوزانه صورت پذیرد
خسته از راه 4 آذر 1393
ای بابا این بنده خدا چه میدونه .اونایی که اونجا رو میشناسن باید بررسی کنن نیروهای راه استان به همکاران خودشون رحم نمیکنند با اون که بومی هستند چون از مسکن اومدند.اول راه مازندران اختراع شد بعد مافیا وسازمانها یی مثل سیا
نا شناس 3 آذر 1393
آقا به داد جاده بابل بابلکنار برسید البته از مسئولین ممنونیم به خاطر توجهات دیر هنگام اما هنوز معضلات بسیار است در بخش با بلکنار در مسیر درونکلا تا مرزیکلا و از درازکلا تا کاردرکلا که مثل قدیم پر از دست انداز و چاله چوله شده با توجه به اینکه مردم منطقه از کشاورزان بسیار زحمت کش و انقلابی می باشند لذا جا دارد توجه وِزه تری به انها بشود
امیرکلایی 3 آذر 1393
آقا به داد جاده بابل بابلکنار برسید البته از مسئولین ممنونیم به خاطر توجهات دیر هنگام اما هنوز معضلات بسیار است در بخش با بلکنار در مسیر درونکلا تا مرزیکلا و از درازکلا تا کاردرکلا که مثل قدیم پر از دست انداز و چاله چوله شده با توجه به اینکه مردم منطقه از کشاورزان بسیار زحمت کش و انقلابی می باشند لذا جا دارد توجه وِزه تری به انها بشود
شجاعی 3 آذر 1393
بابلکنار قلبلیت تبدیل شدن به شهرستان را دارد... ما اهالی دراز کلا-شیردارکلا-مرزی کلا-گاوان کلا و بقیه مناطق خواهان رسیدن به حقمان هستیم تا از ظلم شهری ها راحت شویم...
نا شناس 3 آذر 1393
قابل توجه بخشدار محترم بابلکنار کمی هم به فکر حوزه تحت مسئولیت خودتون باشید آخه تاکی باید بی خیال باشیدبه نظرتون آیا اینکاره هستید؟
نا شناس 4 آذر 1393
درود بر بابلکنار و امامزاده های نورانی انجا و همه شهیدان پاک سرشت و بسیجیان و کاوانهای تشکیل شده زیارت اربعین امام حسین ع آنجا
نا شناس 4 آذر 1393
قابل توجه مدیر حوزه راه سازی شمال کشور!!!
فرصت را غنیمت شمرده اعتراض خود را به اجرای کند تعریض جاده اصلی ساری - کیاسر در منطقه بالادزاء اعلام داشته و خواستار نظارت بر عملکرد پیمانکار آن میباشم. شواهد نشان میدهد که اصلا" تراکم رعایت نمی گردد و درصد اختلاط شن و ماسه با خاک بعضا" تا 90 درصد بوده و در لایه اولیه زیرسازی از خاکهای برداشت شده مجددا" استفاده گردیده است.
آقای نوروزی دستور رسیدگی فرمایید.
نا شناس 4 آذر 1393
چه طوری در بابلکنار یک عده مجوز خونه سازی در طرح هادی را می گیرند و یک عده در جای دیگر مجوز را با هزاران اما و اگر انگار رشوه در بابلکنار حرف اول را می زند
نا شناس 4 آذر 1393
نميدانم راجع به جاده فرح اباد چه چيزي مذموم بود كه منفي گرفت اين هم از عجايب روزگار ه
نا شناس 5 آذر 1393
دلم به حال نوروزی می سوزه
راستی پس اسد کجا را درست کرد /؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.745 seconds.