.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ دختر شهید به عضو معترض شورای شهربابل؛
بابای همیشه خوب من را بدهید / این سهمیه‌های جنگ من مال شما!
ای کاش این داستان اینچنین اتفاق نمی افتاد چراکه در آینده ای نه چندان دور اذهان عمومی از این جریان پاک شده و آنچه که باقی می ماند جواب وجدانی است که ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی آن باشیم.

به گزارش شمال نیوز،در روزهای گذشته یکی از اعضای شورای شهر بابل در اعتراض به عملکرد شهرداری و برخی از همکاران خود در شورای شهر، دست به اعتراض میدانی زد. در این اعتراض اتهاماتی را متوجه شهردار، برخی مدیران و کارکنان شهرداری کرده است، که با واکنش یکی از کارکنان شهرداری قرار گرفت. دختر شهید علیجانی دردنامه ای که نسخه ای از آن به دفتر شمال نیوز در بابل رسیده است و نکات قابل تامل را مطرح کرده است، که عینآ درج می گردد:


بنام خدا

اینجانب همسر مدیر مالی شهرداری بابل، که بعد از 5 سال سابقه سلامت کاری در پست خود بصرف نوع استخدام بنده در شهرداری زیر سئوال رفته است. میخواهم در اینجا تمام کسانی را که در مقابل 10 روز سکوت مجموعه شهرداری که تنها بر حسب احترام مقامات و ریش سفیدان ساکت ماندند را به بحثی دوستانه با رعایت تمامی جهات احترام به پاسخگویی به اظهارات آقای منصف دعوت کنم.

جناب آقای منصف، اینجانب به عنوان تک فرزند شهید با مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و پشت سر گذاشتن تمامی موارد قانونی جذب این مجموعه شدم که هیچ ارتباطی به دوره این شهردار و جایگاه همسرم ندارد. لطفاً به بنده بفرمائید چه عمل غیرقانونی در جذب بنده رخ داده است که شما بر این مطلب در پلاکارد و بیانات خود اشاره مستقیم داشته اید؟ چطور شما دم از حفظ آرامش و امنیت شهری میزنید در صورتیکه مدیر مالی قبل از نمایش شما در خصوص کذب بودن ادعای شما و قانونی بودن جذب بنده جهت توضیحات خدمتتان رسیده بودند.

آقایان محترم! میخواهم بدانم شما چه وجدان کاری دارید که در 10 روز تمام هرچه خواستید نوشتید و اظهار نظر نمودید؟ آیا از نظر شما ما جایگاهی برای توضیح دادن به این اتهامات نداشتیم که به سراغ هیچکدام از ما نیامدید؟

جناب آقای منصف، که در تمامی مباحث خود دم از قانون زده اید و من با تمام احترامی که برای شما در جایگاه شورا بعنوان دستگاه نظارت به عملکرد شهردای قائلم، آیا نمی دانید که طبق قانون شهرداریها حق دخالت در جابجایی مسئولین دوایر شهرداری را ندارید که این جابجایی را با بدترین عنوان سیاسی از قبیل کودتا و جابجایی تهوع آور در اعلامیه درج نموده و در کلیه قسمتهای شهرداری شخصاً پخش نموده اید؟ آیا این الفاظ از شان و جایگاه شما در شورا بعنوان رئیس کمیسیون فرهنگی بدور نیست؟

جناب آقای منصف، شما بعنوان جانباز آزاده در جهت حفظ آرمانهای انقلاب عزیز بعنوان یک فرد متشرع چگونه به خود اجازه داده اید که مجموعه شهرداری را در ملا عام و در حوزه و حیاط شهرداری بدون هیچ نشست و بازخواست قبلی بر حسب وظیفه تان در صحن شورا، بعنوان مفسدین مالی و رانت خواران اعلام نموده و حیثیت کاری و اجتماعی شان را زیر سئوال ببرید؟ آیا بردن آبروی برادر مومن در دین اسلام از منفورترین کارها نمی باشد آن هم به ناحق؟

جناب آقای منصف، نمی دانم چطور ورق برگشت که شما افرادی را که چندی پیش در برنامه جشنواره آواها و نواها برروی سن برده و از آنها با اهدا لوح تقدیر قدر دانی کرده اید، چطور آنها رانت خوار و مفسد مالی شده اند؟ چون در مقابل دخالت غیرقانونی شما در مورد جابجایی مسئولین دوایر مقاومت کردند و درخواستهای غیرقانونی شما را انجام ندادند رانت خوار و مفسد مالی شدند؟

جناب آقای منصف، آیا مجموعه همین شهرداری که اینچنین مظلومانه به لطف شما مورد بدترین اتهامات به قبیح ترین شکل ممکن در اذهان عمومی زیر سئوال رفته اند تامین کننده اجرای تمام برنامه های فرهنگی شما در مکانهای مختلف همین شهر در طول این یکسال نبوده اند؟

نمیدانم ناگهان چه شد که شما اینچنین با شتاب یک شب ره صد ساله رفتید؟ شمائیکه راضی از همه شرایط، بدون دادن کوچکترین مصوبه ای بعنوان تذکر، مدیران شهرداری را رانت خوار و مفسد مالی اعلام نموده اید!

جناب آقای منصف، خیلی برایم جالب است اگر جذب نیرو از طرف مدیران شهرداری خلاف قانون است چطور شما بعنوان دستگاه نظارتی به این تخلف، خودتان 3 نیرو به شهرداری معرفی نموده و هم اکنون جذب این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و شما که مدعی اجرای قانون هستید چطور کاملاً غیرقانونی به خود اجازه دخالت در برنامه های اجرایی شهرداری را می دهید؟ آیا این یک عوام فریبی نیست؟

بنده پاره ای از توضیحات را در اینجا عنوان داشتم تا شما نیز بدانید حرف برای زدن بسیار است و اگر سکوت کردیم به حرمت مقاماتی بود که در جهت حفظ آرامش و امنیت خاطر شهروندان گرامی، ما را به سکوت دعوت کردند.

و من با تمام احترامی که برای مقامات قائلم از ایشان گله مندم، چراکه مجموعه شهرداری در حد توان خود در تمامی موارد مطروحه شهری مساعدت می نمایند و برایم جای سئوال است که چگونه اینچنین نامتعارف زیر سئوال می روند و همه سکوت می کنند؟ می خواهم بدانم رئیس و اعضای محترم شورا که از جناب آقای شهردار و دیگر مدیران رضایت گرفتند و آنان نیز جهت حفظ حرمت بزرگان و جناب منصف به صرف جانباز و آزاده بودنش و حفظ آرامش شهروندان گرامی رضایت دادند (که ایشان نیز لطف خود را در مقابل این رضایت تمام کرده و در جلسه بازپرسی خود اینچنین اذعان داشتند آنان که رضایت دادند . . . )، سکوت اختیار کردند؟ آیا این غیر منصفانه ترین کاری نبود که می توانست در جایگاه انسانی در مقابل گذشت دیگری نشان داد؟

دیگر ادامه این بحث هم از حوصله شما و هم از حوصله مجموعه شهرداری به علت مشغله زیاد کاری خارج است:

و در پایان ما همه سکوت اختیار کرده ایم و مانند مولایمان علی (ع) در مقابل ظلم و ستم تا مبادا ملعبه دست سیاسی گران و گروه هایی شویم که هیچ ربطی به این اتفاق نداشتند چرا که نه دلسوزمان هستند و نه مشکل گشایمان. 10 روز سکوت کردیم تا بازتاب عملکرد غیرمنصفانه شما را ببینیم. حرفی نزدیم چراکه شورا را از خود جدا نمی دانیم. شورا و شهرداری عضو یک خانواده اند و رئیس شورا بعنوان پدر این مجموعه در راس نظارت بر عملکرد این دو مجموعه قرار دارد. بنده به شخصه از ایشان خواستار حل و فصل بجد مورد مطروحه که توسط زیرمجموعه شان بروز نموده است می باشم و دخالت دیگران را در این مورد کاملاً غیر ضروری می دانم.

ما سکوت کردیم نه اینکه حرفی برای زدن نباشد یا برایمان تحمل این بی حرمتیها آسان باشد ما سکوت کردیم چون نمی خواستیم آب را گل آلود کنیم ...

جناب آقای منصف، بیانات عام به پایان رسید و حال من ماندم و شما، از دو نسل اما از یک جنس ...

در شرح حال خود می خواهم بدانی که بنده فرزند شهیدی هستم که پدرم را در 3 سالگی در عملیات بیت المقدس در خرمشهر از دست داده ام، من عادت به درد و دل کردن ندارم چراکه بی پدر شدن از کودکی به ما آموخته که چگونه از حق خود دفاع کنیم، به یاد ندارم که بصرف فرزند شهید بودنم به دنبال هدفی خاص در جایی خود را معرفی کرده باشم، ای کاش شما هم حرمت نگه می داشتید و اجازه نمی دادید که از جانباز و آزاده بودنتان در این اتفاق . . .

چرا که بنظر من پدرم راهی را رفته، که منتهای سعادت بود، سعادتی که شامل حال خودش شد و خدایش او را طلبید و من تنها افتخارم فرزند شهید بودنم است و بس و هیچگاه صلاح ندانسته و به خود اجازه نمی دهم که در این مسائل حرمتش را زیر سئوال ببرم.

یقیناً پدرم امروز از حرکت شما دل شکسته است چرا که شما بازمانده ای از جنس آنهائید ولی نمی دانم چطور شد که شما یادتان رفت ما باید با دیدن شما دلمان قرص شود نه اینکه پشتمان بلرزد و نمی دانم با چه محرکان منفعت طلبی اینچنین بیرحمانه شعاع اتهام شما قرار گرفته ایم که شما بجای در کنار ما بودن در مقابل مائید و دیگران نیز به راحتی پیرو حرکت شما به خود جسارت هر گونه توهینی را به ما داده اند شاید شما امانتدار خوبی برای پدران ما نیستید...

کسانی را که شما اینچنین آنان را زیر سئوال بردید همه به نوعی یادگاری از 8 سال حماسه را با خود بهمراه دارند.

ای کاش این داستان اینچنین اتفاق نمی افتاد چراکه در آینده ای نه چندان دور اذهان عمومی از این جریان پاک شده و آنچه که باقی می ماند جواب وجدانی است که ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی آن باشیم.


این زندگی قشنگ من مال شما ایام سپید رنگ من ما ل شما

بابای همیشه خوب من را بدهید این سهمیه‌های جنگ من مال شما


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 3 آذر 1393
سلام بر شهید خدا رو شکر که جواب دادی و الحق و الانصاف که زیبا جواب دادی، آقای منصف حال که می بینیم یک عذرخواهی بدهکاری به همه شهدا و خانواده شان
پاسخ ها به این نظر
پویا 3 آذر 1393
شما که ادعاتون اینه که حق باشماست چرا تو لسه مناظره شرکت نکردید
رضا از بابل 4 آذر 1393
واقعا چه خبره تو این شهرداری اگه دعوا سر درست خدمت کردن به مومنینه که همش شعارشو میدیم که این روشش نیست
علی 3 آذر 1393
خدایش کارت به مانند کار حضرت زینب در واقعه عاشورا بود. الحسنت بر شما و پدران شما
شهدا شرمنده ایم
جواد 3 آذر 1393
قدرشان را نمیدانیم چون جنگ تمام شد و نیاز نداریم یاد روزهای طوفانی فراموش شده و عهدمان را در روزهای ارامش فراموش کردیم بدا بحال همه ما خادمین به خودمان و خاعنین به خودمان را فراموش نکنیم
رضا 3 آذر 1393
خواستم بگویم به آقای مفید اسماعیلی اطلاع دهید بخوانند و بداند. همین
نا شناس 3 آذر 1393
با عرض سلام و دورود خدمت امام و امام شهدا و بخصوص شهداي 8 سال جنگ تحميلي كه درود و رحمت بي پايان برآنها باد
خدمت دختر شهيد بزرگوار عرض نمايم كه هيچ وقت به نام شهدا برادر مومن خودتان را زير سوال نبريد و اسم شهيد آنقدر بالاست كه روحشان در تمام اطرفتاتان حضور دارد و ايشان هم راضي نيست كه شما از موقيتشان سو استفاده فرماييد
جهت شادي روح تمامي شهدا صلوات بفرستيد
هادی 3 آذر 1393
احسنت.حقا که فرزند شهیدی خواهر من.
نا شناس 3 آذر 1393
واقعا جاي شك نيست كه شوهر شما مدير مالي شهرداري هستند چرا مسئولين شهرداري مناظره با اقاي منصف را قبول نمي كنند چرا
نا شناس 3 آذر 1393
احسنت برفرزند شهیدگرانقدر
رضائی 3 آذر 1393
بادرود به این فرزند تحصیل کرده شهید. دوخط اخرش دلمو بدرد اورد.خواهرم مقاوم باش. من هم هم نسل بابای شهیدت هستم . اگر صلاح میدونی اسم بابای شهیدت و کجا دفن شده برای اگاهی مردمنوشته شود. اقای منصف کاری کردی که دل فرزند شهید را بدرد اوردی.
م..ا 3 آذر 1393
واقعا ديگه نميشه به كسي اعتماد كرد...كي راست ميگه ...كي دروغ ميگه!؟
ولي اگه آقاي منصف اين اتهام رو به فرزند شهيد زده بايد اونو گرفت ...... چون با اطلاع بوده...و نشون ميده از روي خير خواهي نبوده ...و منافع شخصي بوده كه اين رفتارو داشته
نا شناس 3 آذر 1393
دوست عزیز با این متن کامل، حجت بر همه تمام شد. چه خوب که در ابتدا سکوت کردی به ایشان فرصت توبه دادی، همه حماییت می کنیم.
ایمان 3 آذر 1393
رنجنامه ای است که بوی صداقت از آن می تراود.آدم می مونه که طرف کی رو بگیره! این دختر ارجمند شهید رو که می گه استخدامش مربوط به قبل از حضور همسرش بوده و کاملا قانونی، یا جناب منصف رو که از آزادگان شریف مملکتمونه؟ من منصف رو می شناسم و متاسفانه کمی غوغا سالاری می کنه. یک نمونه از غوغا سالاریشو توی تبلیغات انتخاباتیش در هتل پورجواد مشاهده کردم. امیدوارم این مورد از اون موارد نباشه! ایشون در قبال خون همرزمان شهیدش مسئولیت بیشتری داره. امیدوارم جوابی برای شهدا داشته باشه
سوادکوهی 3 آذر 1393
اقای منصف .
من اطلاعی از موضوع ندارم اما این را تجربه کن
اینگونه دفاع کردن را بیاموز
احسنت بر این دخت ایرانی.
روح پدرت را شاد کردی
مهندس علی 3 آذر 1393
آقا جان معلوم نیست چرا مسائل و مشکلات احتمالی شهرداری یا شهرداریها را به جبهه و جنگ و شهداء گره می زنند ، آنکه برادر امیرالمومنین بود آنگونه بود ، مگر شما معصوم تشریف دارید !؟ بهتر بود اسناد و مدارک استخدامی خود را برای نشریه شمال نیوز ارسال می نمودید تا مردم نحوه استخدام شما را بهتر درک کنند خصوصاٌ با داشتن مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزاء در شهرداری !
نا شناس 3 آذر 1393
سلام خواهرم.امروزجذب فرزندان شاهددردستگاههای دولتی فقط برای استفاده ابزاری وخودنمایی مسولین است.اگردقت کنید تمام اقایان درنطق هایشان اول ازامام راحل وبعداز مقام معظم رهبری وشهدا سخن میگویندولی درعمل دل خانواده های شهدا راخون کرده اند.خانواده شهداکه بماندچقدرامام عزیزورهبر معظم انقلاب وشهدای مظلوم غریبند که فقط برای منفعت های شخصی ازنامشان استفاده میشود!!!امروز افرادی درجامعه ظهورکرده اند البته تعدادشان کم هم نیست که گویی ازبسیجی ها بسیجی ترشده اندامروز همه دم ازدفاع وایثارورشادت می زنندگویی که همه شهدادراغوش ایشان به شهادت رسیده اندولی انسان تعجب میکندپس چطورطبق امارها فقط حدود یک میلیون نفردرجنگ حضورداشته اند!!!.خدایاچقدررزمندگان دلسوز نظام بعدازجنگ زیادشده اند.البته اقای منصف ازرزمندگان وایثارگران واقعی است من منظورم نگاه مغرضانه وابزاری است که درجامعه حاکم شده است.ودرپایان جمله ای ازامام خمینی(ره)(خانواده های شهدا اسرا مفقودین وجانبازان خودحافظ ونگهبان ارزش شهادت وایثاربوده اندوازاین به بعدنیزبه یاری خداپاسدارآن خواهندبود)...ارادتمند-برادرشما(فرزندشهید)
نا شناس 3 آذر 1393
به نظر من خانواده شهدا وارد این تیپ بازی ها نشن بهتره
این حق شما و امثال شماست حقتونو بگیرید نه تو رسانه بذارید اونها هرکلری میکنند بکنن دوم هم اینکه من متنو نخوندندم یعنی همون تیتر رو خوندم نتونستم ادامه بدم بابای مثل ماه منو بدهید سهمیه واسه شما اصلا خوب و زیبنده خانواده شهدا نیست این جمله!!
والله اینجور سهمیه های بی ارش رو مقابل شهید شدن عزیزانمون قرار بدید زشته
نمیدونم چرا شمال نیوز اینو روی خروجی اصلیش قرار داده
یاد داستان و شوهای اجرایی نوبخت افتادم که فقط با آبروی خانواده شهدا بازی میکرد توی رسانه ملی کم مونده بود واسه پست گریه بیوفته
این حق خانواده شهداست سهمیه کار درس یا هرچیز دیگه ای یه مثال ساده بزنم امثال من در دوران جنگ بابامونو بغل میکردیم میخوابیدیم ولی اینها چی
ولی نباید این موارد ریز رو بی ارزش که خیلی از خانواده شهدا هم از این حق ها برخوردار نیستند یا دنبالش نیستن بخاطر همین حرفای آقایون مقابل شهید شدن عزیزاشون قرار بگیره که شهید دادید باشه اینم جاش برو سرکار یا دانشگاه
والله زشته خجالت هم داره
شمال نیوز نظر منو درج کن لطفا
یک رزمنده 3 آذر 1393
از این فرزند بزر گوارشهید که اطلا ع رسانی روشنی نمودند نهایت تشکر را دارم
دانشجو 2 آذر 1393
درسته خواهرم تو مبرا شدی ... حالا بقیه استخدامی های چند 4_5 سال پیش چرا جواب نمیدن تا اذهان عمومی روشن شه
با مبرا بودن 1 نفر نمیشود گفت بقیه استخدامی ها با پارتی نبوده
نا شناس 2 آذر 1393
شمال نیوزجان نظرهارولطفادرج کن
محمد 2 آذر 1393
ظاهرا مدیر مالی شهرداری تنها جرمش این بود که همسرش را استخدام کرد .من همیشه فکر می کردم درشهرداری اختلاس های بزرگ انجام می شود .خوشحال شدم از این جهت که اگر مدیر مالی شهرداری تخلف مالی داشت حتما در مقابل اقای منصف کوتاه می اومد.احسنت بر مدیر مالی شهرداری که در این وضعیت بخور بخور کشور سالم ماندی .اقای منصف کمی عجله کردی با تهمت زدن به فرزند شهید برخی از متخلفین در شهر داری را تبرئه کردی .وقتش شده مثل یک مر د از فرزند شهید عذر خواهی کنی و پرونده متخلفین را پیگیری کنی.
ساری ،پارتی ندار بیچاره 2 آذر 1393
سهم بری باز ماندگان از جنگ و خانواده هایشان از دوره پیامبر آمده است . اینکه فرزندان شاهد و جانبازان و ایثارگران در امورات و مزایا ... سهم بری دارند نوش جانشان ،حقشان است .(در این بین هاشور میزینم که عده ایی از این مزایا سوئ استفاده می برند و بعضی ها به نوایی هم نمیرسند )اما اینکه در حال حاضر در ادارات مختلف هی هی هی نیروی جدید میارند از سهم مسئولان ارشد استان !!!!میارند منصفی نیست تا معترض شود ؟!!!!!!!!!
خواهرم سر جات بنشین ،بر رسالت پدرت که حق خواهی بود ادامه بده و هر گاه خواستی فرمان بده هستند در حمایت از شماها لبیک بگویند
نا شناس 2 آذر 1393
درود به اقای منصف.باکمال احترامی که به خانوازه شهدا دارم حق کاملا با آقای منصف هست.همه چیزرو با هم نبایدقاطی کرد.دوستانی هم که از اصل موضوع اطلاع ندارند نظرندن
جواد 2 آذر 1393
دختر عزیز شهید آیا برادرناتنی شما هم که به لطف رانت شوهرتان سرکارآمده ایشون هم فرزند شهیده
یا دختر عمومی شوهر محترمتان که درامورمالی شهرداری بابل کارمیکند
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
ول کنید این حرفها را هریک از مدیران ارشد شهرداری ید بالایی در آوردن فامیل هایشان دارند
نروید پشت شهید پنهان نشوید ما هم به شهدا احترام قائلیم
کارمندشهرداری بابل 2 آذر 1393
این خانم و همسرشان ادم خیلی پاکدستی هستندبه ...... گفتم و بشما هم میگویم تشریف بیاورید به شهرداری بابل تا صحت و سقم را گزارش تهیه کنید منصف از اساس مشکل دارد
نا شناس 2 آذر 1393
بابا شهید شمارا نگرفتیم که به شما پس بدهیم ولی انصافا از اول ابتدایی تا حالا که کارشناس ارشد هستی توی چند تا فرم ثبت نام کنار فرزند شهید رو تیک زدی ؟ خواهر من اینقدر ادعا نکنید لطفا
شهیدزنده 2 آذر 1393
سلام بر شهیدان راه حق
همسر اقای علیجا نی‌ چرا در مدت این ۱۴ ماه نامه های اقای منصف بدرستی جواب داده نشد
چرا در مورد فساد در شهرداری سکوت کرده اید
شما که دم از مولایمان علی میزنید چرا سکوتو کرده اید؟
شما که فرزند شهیدبهشتی چرا؟

اگر جذب شماقانونی بود چرا شهردار یا عوامل دیگر دفاع نکردن؟
چرا در مناظره دیروز غایب بودن؟
کوچند دهها مورد دیگر
مردم بهترین قاضی هستن
به امید جامعه ای سلام
برای سلامتی اقا امام زمان و رهبر عزیزمان صلوات
بابا نیا 3 آذر 1393
اگر تخلفی مرتکب نشدید شما هم مثل منصف دعوت به مناظره کنید تا مردم قضاوت کنندو هر کس از مناظره طفره بره معلومه که ریگی به کفش داره
شهرداری چی بابلی 3 آذر 1393
فقط مناظره تا معلوم بشه کی راست میگه و کی دروغ . البته ما راست رو میدونیم و میخوایم مردم هم بدونند. هر کی از مناظره بترسه خودش رو رسوا کرده .
از سایت وزین شمال نیوز و آقای رمدانی میخواهم که این پیشنهاد رو مطرح کنه. با تشکر
سیدمحمد 3 آذر 1393
شمال جان!
چرا کامنت منو نمایش نمیدین؟
فرزند شهید - تنکابن 3 آذر 1393
(( این زندگی قشنگ من مال شما ایام سپید رنگ من ما ل شما

بابای همیشه خوب من را بدهید این سهمیه‌های جنگ من مال شما ))

واقعا" حرف دل بچه های شهید است .

شهرداری چی بابلی 3 آذر 1393
دروغ سال

اصلا در شهرداری بابل هیچکس اشتباه و تخلف و تنبلی نمیکند.این حرفای بد چیه؟! منصف توبه کن مگه در شهرداری تخلف صورت میگیره ؟! حرف بد نزن
منطقی 3 آذر 1393
کسی که منطق ندارد مناظره نمی کند
بالاخره دختر فرماندار چرا استخدام شد؟
ایا این تدبیر بود؟ یا امید؟
تدبیر برای خود و امید برای خانواده خود
از آزادگان بابل 3 آذر 1393
فقط ترسوها از مناظره فرار میکنند . چرا با منصف مناظره نمیکنید تا حق روشن شود؟
نا شناس 3 آذر 1393
سلام چرا شمال نیوز در خصوص فرماندار بابل کامنت ها را سانسور می کند
ایا یکی در استان نیست که این مطلب را بررسی کند یکی از ادعاهای منصف این بود که چرا دختر فرماندار در شهرداری به ناروا استخدام شده است؟
شمال نیور تورو به خدا چاپکنید شاید یکی مارو از این نگرانی در بیاورد
منتقد ومخالف منصف 3 آذر 1393
منصف شهید زنده است حرفش حق است رانت خواری فرماندار؟؟؟؟؟؟ وشهردار چرا؟؟؟؟؟
حمید 3 آذر 1393
یادم میاد پدرم مجروح جنگ بود ودر عملیات کربلا 4 هم شرکت داشت در اثر موج انفجار باعث آسیب دیدن سرش شد و بعد از جنگ دار فانی وداع گفت.روزی بهش گفتم پدرجان دیپلم ریاضی هستم یخام دانشگاه شرکت کنم میگن کسایی که سهمیه دارند یا فرزند جانبازند راحتر قبول میشن اگه میشه پرونده جانبازی ات رو بگیر تا از سهمیه ات استفاده کنم گفت" پسرم برای مجروحیتم با خدا معامله کردم با خلق خدا معامله نمیکنم" گرچه فوق لیسانس فنی هستم اگر پدرم پرونده جانبازی تشکیل می داد، مطمئنا با رانت پدرم الان بالاتر ازین میتونستم باشم...حرف دل من زیاده اما دیدم با چشم خودم بخاطر رانت که دیگران داشتند چه آسان حقم ضایع شد و چه افرادی مافوقم شدند و چه مدارکی گرفتن که پدرم بخاطر آن جنگید و مبارزه کرد که بی عدالتی نباشد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 آذر 1393
هزاران مثبت
شهروندبابلی 3 آذر 1393
اگرریگی درکفش علیجان نژادنیست چرا در مناظره بامنصف شرکت نمی کند
مازندرانی 3 آذر 1393
خواهر محترم ، فرزند شهید گرانقدر ؛ اعتبار ما ، تاج سر ما ....
بحث بحث بیت المال است. انسان کامل مولا علی ابن ابی طالب علیه السلام با برادرش در این حوزه تعارف نداشت ؛ آنوقت شما از مردان مردانی مایه می گذارید که برای اقامه عدل جان شیرینشان را فدای اسلام عزیز نمودند...
لذا بدون هیچ پیش داوری عرض می شود؛ چرا شهردار و اداری مالی از مناظره فراری هستند ؟؟؟
همین.
پاسخ ها به این نظر
حامد قربانی 4 آذر 1393
درود بر شرف تو و پدرت حمید جان.به خدا اگه از امتیازاتی که در قبال مجروح شدن پدرت دریافت میکردی ارزش ایشون کمتر میشد ولی با این کار عظمت این پدر فداکار نمایان شد باشد که خدا رابطه ای برای شما باشد تا به اوج برسید
نا شناس 4 آذر 1393
مناظره،مناظره،مناظره همه چیزرومشخص می کنه
نا شناس 4 آذر 1393
خواهر محترم وفرزند سرافراز شهید
شما که درس حقوق بلدی متن خودت را به اساتید خودت نشون بده
متوجه میشی چقدر ایراد حقوقی و...... دارد.
یک بار دیگر از مقام بلند خانواده شهید سوء استفاده کردند
دزدگير 4 آذر 1393
يكي به داد شهر بابل برسه اعضا شوراي شهر بابل شهر بابل رو به تاراج بردند و هركدام براي خودشان سهميه قائل شدند. دستگاههاي نظارتي لطفا ريشه اين فساد را بخشكانيد. اعضاء شوراي شهر به چه حقي براي خودشان سهميه نيرو قائل شدند مگر آنجا گوشت گوسفند قرباني هست كه بين خودشان تقسيم كردند، غلط ميكنند با آبرو و اعتبار كشور و نظامي بازي ميكنند كه با خون هزاران هزيزي آبياري شده كه از بهترينهاي اين مرز و بوم بودند.
صادق 4 آذر 1393
اگر شهرداري مرد هست پرونده نيروهائي كه چه به شكل شركتي چه به شكل قراردادي جذب كرده و روش جذب اونها رو اعلام كنه اعضا شوراي شهر كه يك سري بي وجدان و ...گشنه هستند كه دارند از اين نمد براي خود و خانواده خود كلاه مي سازند.بي وجدان ها شما به چه حقي هر كدام 3 سهميه نيرو گرفتيد شما چه كاره هستيد......
نا شناس 4 آذر 1393
خانواده های شهدا وایثارگران برایمان عزیزند. بنظر آقای منصف از تذکر دادن خسته شده اند وبا اینکار تلنگری به مسئولین خفته رده های بالای شهر بابل زده اند تا نگاهی به وضعیت اسفبار شهر وشهرداری بیاندازند. قابل توجه دستگاههای نظارتی و قضایی استان وشهرستان .95
نا شناس 4 آذر 1393
ایا تمام فرزندان محترم شهدا براحتی جذب کار میشوند؟پس حق دیگر فرزندان شهدا چه میشود کاشکی انها مثل شما پارتی داشتند
بچه غیر شهید 4 آذر 1393
دوستان عزیزمن: در همه کشورها به تمام کسانی که در راه کشور شان کشته وبه اصطلاح شرعیما مسلمان ها شهید می شوند احترام وادای دین می شود وبه خانواده های آنان نیز احترام گذراده می شود.اما آیا بعضی از خانواده های این عزیزان آبرویی گذاشتن برای شهدایشان!!؟
وقتی همکار من که فرزند شهید است با آرایش آن چنانی وارد اداره می شود رسم بابای شهیدش را به جا می آورد؟
وقتی بابای شهیدش را به رخ می کشد هدف آن شهید عزیز این بود که خانواده اش این چنین رفتار کنند؟
ساعت 8/5 اداره بیایند وساعت 1بروند بابای شهیدش این را گفته ؟یا گفته بیت المال را رعایت کنید؟
خداییش شهدا برای چی رفتند و بازماندگان چه کردند؟
آیا شهدای عزیز در روز قیامت شفاعت خانواده هایشان را می کنند؟
آیا بعضی خانواده شهدا می توانند سرشان جلوی شهیدشان در قیامت بالا نگهدارند؟
امان از روزی که تمام رازها برملا شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حامد قربانی 4 آذر 1393
با سلام.متن را کامل مطالعه نکردم ولی دعوا بین کسایی که با استفاده از روابط در پست های اداری جا به جا شدند در حالیکه جوانان پاک و غیور ما بیکارن.ولی انجاییکه که گفت همانند مولایمان علی(ع) سکوت کردیم خیلی برایم ناراحت کننده بود که افرادی که کوچکترین شباهتی با مولا علی ندارند خود را شبیه به ایشان می نامند تا چون کفتاری مرداری از پست و مقام شکار کنند و فرمودند بابایمان را برگردانید،آیا حاظر است پدری داشت که نه کار داشت و نه می توانست در حاشیه شهر منزلی اجاره کند و ...اگر بابای شما واقعا در راه خدا رفت که ان شائالله قبول گردد پس چرا شما این شهادت را با غارت بیت المال ناچیز می کنید،گوش ما از این شعارها پره
مازندرانی ... 3 آذر 1393
یک خواهش و استمداد از دستگاههای نظارتی
لطفا این مورد را بررسی دقیق نموده و نتیجه آن را به اطلاع مردم برسانید..
هر دو بزرگوار میگویند حق هسیتم...
پس این همه جار وجنجال برای چیه ؟!
رهگذر 3 آذر 1393
خانم فرزند شهید
نگو من از اسم پدرم جایی استفاده نمی کنم

همین متنی که نوشتی ، خودش یکی از جاهایی بود که برای ... از اسم پدرت استفاده کردی .

و نکته اساسی هم اینکه
مطمئن باش شما بخاطر اینکه همسرت از مسئولین مجموعه شهرداری بود جذب اونجا شدی نه بخاطر اینکه فرزند شهید بودی .
برای اینکه مطمئن بشوید به بعضی از فرزندان شهیدی که مثل شما ، هم تحصیلات بالا دارند و هم شایستگی لازم ، یه نگاهی بندازید که اگر راضی بودند از آن ها اسم می بردم و البته بعضی از آنها همینجا برای شما حرف ها داشتند که حتما دیدید.

نکته آخر اینکه
شما انگار در این شهر زندگی نمی کنید و مشکلاتی که مردم در شهر با مراجعه به شهرداری با اون مواجه هستند رو نمی بینید و یا نمیخواهید ببینید .
همین هفته گذشته یکی از نزدیکان بنده به شهرداری مراجعه کرد و یکی از مسئولین همون خدمتکده!!! بهش گفته برو یک پوتین آهنی بخر که حالا حالاها باید اینجا بدویی تا کارت راه بیفته.
کسی منکر کارهای خوبی که در شهرداری انجام میشه نیست .
کرباسچی هم خدمات زیادی در شهرداری تهران انجام داده بود ولی به اون روی سکه کرباسچی هم نگاهی بندازید .

البته با گفتن این حرفها نمیخوام از حرکت آقای منصف دفاع کنم
ولی شما اگه حرفی برای زدن داشتید شب مناظره تشریف می آوردید . حتما ایشون برای کارش دلیلی داشت . میومدید و اونو محکوم می کردید.
مسئولین شما توجیهی نداشتند و نیامدند . شما چرا نیامدید ؟؟
این رو هم مقامات (به قول شما) گفتند؟؟!!
دعوت به مناظره که عمومی بود...

هنوز هم دیر نشده
در مناظره بعدی حضور به هم رسانید...
العاقل یکفی بالاشاره...
گمنام 4 آذر 1393
سلام خواهر بزرگوار فرزند شهید اسلام.
از محضر شریف شما سوالی داشتم بسیار مشتاقم که پاسخ شما رو دریافت کنم.
شما که سه ساله بودید و پدربزگوارتون شهید شد... یکی مثل خود شما فرزند این ملت و مثل شما با مدرک ارشد حقوق و دانشجوی ممتاز بود و البته بدون "پدر و سایه سر" با سختی و مشقت تمامی که خو شما هم لمسش کردید و هیچ سهمیه ای هم نداشت و در دلتنگی، بغض، غم، غصه، مشکل مالی و هزار حس و حرف نگفته دیگه به سنی رسیده که از دانش و جوانی خودش میخواد بهره ببره و برای کشورش مفید باشه و به اسلام خدمت کنه حالا "بیکاره" برخلاف شما یه مرده... غرور داره...و چشم امید خانواده ای به اون.
این دسته از فرزندان جامعه همیشه فراموش شدن در حالی که از لحاظ شرایط زندگی هیچ فرقی با فرزندان شهدا نداشتند!!! نه ببخشید داشتند... تو سهمیه... حقوق... هدیه و ...
وجدان خیلی ها اون دنیا باید پاسخگوی اونها باشه حتی شما خواهر بزگوار!
نا شناس 5 آذر 1393
چرا تحقيقي انجام نميشه تا معلوم بشه چقدر از اين فرزندان شهدا كه جذب ادارات دولتي ميشن كارايي ، توانمندي و دانش لازم رو دارن ؟؟؟؟؟
آيا جذب كاركنان با كيفيت كم به سازمان و نهايتادولت ضربه نمي زنه ؟ چرا مردم از ادارات دولتي رضايت كمي دارند و ياكلا ناراضي اند؟
در همه جاي دنيا به بازماندگان جنگ خدمات شايسته اي ارائه ميشه اما هيچ كجا دولت ها به خودشون و ملتشون ازين طريق ضربه نمي زنن : تصور كنيد پزشك، مهندس، مدير و.... كه با سهميه وارد دانشگاه شده و بدون دانش كافي فارغ التحصيل شده و به راحتي هم جذب كار، حال تكليف مردمي كه از اين افراد خدمات دريافت مي كنند مشخصه......
آقاي رمداني لطفادرج كن حرف غير منطقي نزدم
نا شناس 5 آذر 1393
جواب آقایاخانم گمنامو من میدم.فقط فرق یه کسی که باباش مرده وکسی که شهیدشده درهمون چیزای سخیفی هست که مغرضانه گفتید!!!واقعا متاسفم.نمیدونم دین دارید یانه که اگرانشاالله داریدآنهابرای دفاع ازاسلام عزیز رفتندواگرخدای نکرده دین نداریدانشاالله که حفظ تمامیت ارضی کشورشایدبرایتان مهم باشد.آنهادراین مسیرازجان ومال وخانواده خودگذشتندتا کشوربماند.کدام کارودانشگاه !کدام سهمیه!!!درکدام دانشگاه میخواهی درس بخوانی که برایت ثبت نام کنم.سهمیه خانواده شهدابرای جذب راکه قانون اساسی کشورمصوب کرده وآنهم درهمه جا دست وپاشکسته واگرهم بشودبرای استفاده های ابزاری میشود!!!ویک سوال ازشماکه آیااگرفرزندان شهدانبودندهمه حق وحقوق هارعایت میشد!!!وهمه استخدام هاباضوابط میشد.بس کنید بیشترازاین قلب مجروح خانواده های شهدارابه دردنیاورید.آری به نظرشماآنهافقط درکشته شدن سهمیه داشتندوشماوپدرانتان که بزدلانه ماندیدوآنروزها هم بهانه اداره کشوررامیکردیدامروزخودرابرحق میدانید!!!من هم شمارابه مناظره دعوت میکنم...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 آذر 1393
شما جواب ندید بهتره داداش ، در دوران جنگ تمام ایرانی ها به نوعی مشارکت داشتند و تمام جنگ ها چه در صدر اسلام و چه پس از آن مسلمانان برای دفاع از دین و آئین خود کشته شدند و کسی هم منکر ارج و قرب این عزیزان نیست .
ایران نیز مال تمام ایرانی ها است .
ظاهراٌ قانون اساسی را خودتان نوشته اید که اینگونه تفسیر می نمائید .
بهشهری 5 آذر 1393
سلام خدمت تمام دوستان
اگر شورا اجازه دخالت در عزل و نصب را ندارد ..... که دارد !!!
بیایید بهشهر و دخالت را ببینید ؟
الارقم میل و رضایت شهردار جناب آزموده و مقاومت بسیار ایشان چند عضو شورای شهر بهشهر آقای میثم داوودی (فرزند شهید . مداح . ماشین شاسی بلند . خانه آنچنانی و ... ) را بدون هیچ سابقه ای در کار معاونت !!! و مطلع نبودن از کار بعنوان معاون خود انتخاب کرد .
این چه قانونی است که کسی با .!.!.! . یک شبه ره صد ساله برود مگر می شود
آری در بهشهر شد . متاسفم
اشك اتش 5 آذر 1393
سلام بر رفقاي عزيزم در شمال نيوز احسنت كه نظرات مخاطبان را محترم شمرديد
خداقوت التماس دعا
مطلع از پشت صحنه 6 آذر 1393
ایا فریاد رسی هست؟ راه حل این مناقشه فقط مناظره است اینکه دعوا نداره یا عریزان ما در اداره اطلاعاب ررسی کنند یا اقای استاندار تیم ویژه بفرستد که وابستگی یا الودگی نداشته باشند یعنی فک وفامیل شان در شهرداری استخدام نشده باشند رانت خوار نباشند مشخص کنند که ایا دختر ... در شهرداری استخدام شده یا خیر ؟؟؟ ایا دختر ...شهر کمک کند؟ یا در شهرداری می ماند و از رانت... بهره مند می شود؟
شمالی 6 آذر 1393
شمال نیوز عزیر من هر شب به سایت شما سر می زنم انصافا ازاده وانسان هستید بدون حب وبغض
درود بر شرف شما
لطفا این مطلب پر طرفدار را از صفحه خود حذف نکنید تا کمی از دردهای این مردم با خواندن کامنتهای درد الود کاسته شود
شاکی 6 آذر 1393
شمال نیوز از اینکه نظرات رو بدون سانسور نمایش دادید متشکرم.
قاسم علیجانژاد 6 آذر 1393
درود بر این شیر زن که از شهید وخانواده شهید دفاع کردی
نظردهنده 6 آذر 1393
سلام چرا نظرات رو کامل نشان نمیدهید
غارنشین 6 آذر 1393
سلام بر شمال نیوز
نظرات بنده را چرا منتشر نکردید؟
مگر شما بر مدار آزاد زیستن و طرفدار حق نیستید؟
غارنشین 8 آذر 1393
سلام بر دوستان
خسته نباشید وقت بخیر
قضیه شورای شهربابل و شهرداری به کجارسید؟
از محمدحسین منصف عضوشورای شهر بابل چه خبر؟
شهروند بابلی 8 آذر 1393
سلام بر دوستان خبر دارید آقای حجازی شهردار قائمشهر چکار کرد؟
در خبر های این سایت هست متونید مطالعه فرمائید.
دیوارکشی بانک کشاورزی رو میگم
ش..... بابل خجالت ...
مرحبا به این تدبیر مرحبا به این قانون مداری که اجرای قانون را از دستگاهای دولتی آغاز کرد
موفق باشید شهردار قائمشهر خداوند یک مثقال از جربزه شمارو به همکاران محترم در بابل بدهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.