.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برتری پرسپولیس مقابل استقلال
تیم پرسپولیس در دیدار برابر استقلال به برتری رسید.

به گزارش شمال نیوز، در آخرین مسابقه از هفته پانزدهم لیگ برتر و در حساس ترین مسابقه نیم فصل، استقلال و پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس با ترکیب نیلسون، بنگر، نورمحمدی، اومانیا، خانزاده، حقیقی، کفشگری، علی عسگری، محمد نوری، امید عالیشاه و هادی نوروزی بازی را آغاز کرد. استقلال نیز با ترکیب فروزان، صادقی، عمران زاده، حیدری، بیگ زاده، فخرالدینی، ابراهیمی، تیموریان، نوری، برهانی و شهباززاده به مصاف پرسپولیس رفت.

دو تیم پس از 4 تساوی پیاپی بدون گل به این امید بازی را آغاز کردند که طلسم گل نزدن ها شکسته شود ولی روند بازی در نیمه اول نشان می داد که دو تیم همچنان به گلزنی بی علاقه هستند و ترجیح می دهند که گل نخورند.

بازی در نیمه نخست در حال اتمام بود که یک ارسال از سمت راست از سوی خسرو حیدری در داخل محوطه جریمه به سجاد شهباززاده رسید تا بدون مزاحمت دروازه نیلسون را باز کند.

این گل باعث شد روند بازی تغییر کند. پرسپولیس در نیمه دوم هجومی تر بازی کرد اما حملات این تیم زهر دار نبود تا اینکه درخشان طارمی را جانشین علی عسگری کرد. حضور طارمی کاملا مثبت بود. این بازیکن در دقیقه 73 با ضربه ای دیدنی تیر دروازه فروزان را به لرزه در آورد و توپ برگشتی را نیز با ضربه سر به محمد نوری رساند تا کاپیتان قرمزها گل تساوی را به ثمر برساند.

پرسپولیس بعد از گل باز هم حمله کرد و در دقیقه 82 بار دیگر روی یک ارسال از سمت راست، امید عالیشاه با ضربه سر دروازه فروزان را باز کرد.

عالیشاه که چند دقیقه قبل به خاطر درگیری با فخرالدینی اخطار گرفته بود، پس از گلزنی پیراهن خود را از تن خارج کرد تا اخطار دوم را هم بگیرد و از بازی اخراج شود.

استقلال پس از ده نفره شدن پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و پرسپولیس نیز در لاک دفاعی فرو رفت. داور 6 دقیقه وقت اضافه گرفت، عمران زاده و صادقی به خط حمله رفتند اما پرسپولیس از گل های خود دفاع کرد و در نهایت این بازی را به سود خود خاتمه داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.