.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیکر مرحوم آیت‌الله سید حسن شجاعی‌ کیاسری تشییع شد
شمال نیوز: پیکر آیت‌الله سیدحسن شجاعی‌کیاسری با حضور مردم قدرشناس، مسئولان استانی و سلسله جلیله روحانیت مازندران پس از تشییع در شهرستان ساری، در زادگاهش کیاسر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ پیکر مرحوم شجاعی پیش از صبح امروز یکشنبه 2 آذر از مسجد جامع شهر ساری به سمت میدان شهدای این شهر با حضور پرشور مردم، مسئولان، جامعه روحانیت، آیات عظام استان و خانواده و همشهریان آن مرحوم تشییع  شد.

پیکر نماینده اسبق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از مقابل مسجد جامع شهر ساری به سمت میدان شهدای این شهر با حضور پرشور مردم، مسئولان، جامعه روحانیت، آیات عظام استان و خانواده و همشهریان آن مرحوم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش در شهر کیاسر شهرستان ساری عزیمت یافت و در آرامگاه این شهر به خاک سپرده شد.


بر اساس این گزارش؛ مراسم ختمی از سوی آیت‌الله نظری و آیت‌الله زمانی امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع ساری برگزار می‌شود.

همچنین مراسم سومین روز درگذشت مرحوم شجاعی کیاسری ساعت 10 صبح فردا (دوشنبه) در حسینیه عاشقان کربلا شهر ساری نیز برگزار خواهد شد.

به همین مناسبت از سوی سیدرمضان شجاعی و محمد دامادی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز مجلس ختمی در روز پنجشنبه از ساعت 10 صبح در مسجد جامع شهر ساری برگزار می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 2 آذر 1393
ای کاش در ملا مجدالدین به خاک سپرده می شد. ولی خوب کیاسر هم زادگاه او بود.
خدا رحمتش کند
نا شناس 2 آذر 1393

پيام : انا لله و انا الیه راجعون تسلیت واژه کوچکیست در برابر این غم بزرگ ارتحال عالم فرهیخته و ولایتمدار، آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. خانواده تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران مازندران این مصیبت جانسوز را به مردم شریف و ولایتمدار مازندران تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند سبحان برای آن عالم فرزانه، رضوان الهی و برای بازماندگان و همه مصیبت دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم. علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران
پاسخ ها به این نظر
صبرایی 2 آذر 1393
ای کاش بجای پیام دادن درد بیکارا رو به نگارش درمیاوردی ...دنیا دوروز است اقای بابایی کارنامی پس بفکر بیکاران باش برادر پست شما ایجاب میکند محض یاداوری /////سورکی ریکا م.ط.س
مهدي اصلاني 3 آذر 1393
از خداوند براي ايشان رحمت واسعه و براي بازماندگان صبر و بردباري طلب ميكنم آن مرحوم يكي از فهيم ترين نمايندگان مردم بود و از خدمت به پيشرفت منطقه لذت مي برد به دوستان و عزيزان داغدار تسليت ميگويم .
وجیه الله 3 آذر 1393
عارفانه زیستن -صادقانه به دیگران پیوستن وعاشقانه رفتن اضلاع مثلث کمالند براستیکه این جملات برازنده حضرت ایت الله میباشد دربرابر اصول وباورهایش همچون اباذر زبان درکام وهمچون مالک شمشیر درنیام داشت واین صفات مبنای وکالت واعتماد مردم شریف ساری با ایشان بوددرچهار دوره روحش شاد وراهش پررهرو باد خواجه وندی کیاسری وجه الله
محمدجواد 3 آذر 1393
در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج.ع. برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند منان خواستارم...روحش شاد...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.