.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم دکتر میرزاده ؛
یک مازنی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد شد
شمال نیوز: با حکمی از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سعید کاردار به سمت معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز، با حکمی از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سعید کاردار به سمت معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

پیش از این سعید کاردار به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی مشغول به فعالیت بوده است.

گفتني است،‌ سعید کاردار در 1355 در شهرستان آمل متولد شد. وي پيش از اين معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال را بر عهده داشت.

کاردار دکترای مهندسی محیط زیست دارد و کارشناسی ارشد خود را در رشته مندسی عمران در دانشگاه تربیت مدرس به پایان رسانده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آذر 1393
انتصاب جنابعالی را به عنوان معاونت محترم دانشگاه آزاد اسلامی نشانه لیاقت و توانمندی حضرتعالی بوده بنده این سمت را به جنابعلی تبریک عرض نموده از خداوند منان آرزوی پیشرفت روزافزون و سلامتی را برای جنابعالی مسئلت دارم ارادتمند شما قاسم نژاد از واحد شمال کشور
احمد 4 آذر 1393
آقای دکتر کاردار از مفاخر و اندیشمندان بارز و موفق و توانمند در عرصه مدیریت کشور و باعث عزت و سربلندی ما مازندرنیهاست ضمن عرض تبریک به همه مازندرنیها و به خصوص جامعه داشگاهیان آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون برای ایشان از درگاه خداوند مسئلت داریم.مازندران یعنی شهدای هزار سنگر
نا شناس 4 آذر 1393
با عرض تبریک و آرزوی سلامتی برای جنابعالی ، امید است در جهت توسعه و گسترش کیفی دانشگاه بیشتر تلاش شود.(دوستدار شما اسماعیل زاده )
نصراله تبار 4 آذر 1393
با عرض تبریک ، سلامتی و پیشرفت روزافزون برای ایشان .
احمد 3 آذر 1393
جناب آقای دکتر کار دار از افتخارات و فرهیختگان عرصه مدیریت کشور و سرامد عزت و سربلندی مازندران بخصوص خطه شهدای هزار سنگر میباشد .ضمن عرض تبریک به همه مازندرانیها بویژه جامعه دانشگاهیان از خداوند متعال توفیقات و سلامتی این شخصیت والا مقام را آرزومندیم. مرکز استان مازندران.س.س.م
م.ر ساری 5 آذر 1393
جناب اقای دکتر کاردار از فرهیختگان استان و کشور است .از اینکه در منصب های راهبردی در کشور مازنی ها حضور دارند بسیار خوشحالم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.