.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مازندران
اولین گمانه زنی ها از حضور مدیران احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم
تبار شناسی این جریان سیاسی لصولگرا- احمدی نژادی و نیروهای منتسب به آن در مازندران، ما را بر آن داشت تا روند احتمالی ورود این افراد را شهرستانهای مختلف استان مورد بحث وبررسی قرار دهیم....

شمال نیوز: هر چه به زمان انتخابات مجلس آینده نزدیکتر می شویم نیرو های سیاسی در استان ازآرایش وانسجام بیشتری بر خوردار می شوند . شاید این رویکرد طبیعت عرصه های سیاسی من الجمله انتخابات باشد.

به گزارش شمال نیوز، انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران همواره یکی از میدانهای رقابت بر انگیز وحساس بوده ، به گونه ای که برخی اعتقاد دارند این گروهها سیاسی نیستندکه تعیین کننده نتایج انتخابات هستند بلکه نامزدهای  انتخابات مجلس خصوصا در مازندران باید از پارامترهایی نظیر بکارگیری خلاقیت ها ،حضور لیدر های سیاسی پرطرفدار ، میزان عملکرد گذشته نامزد های انتخاباتی، میزان برخورداری از حمایت های منطقه ای وطایفه ای بهره ببرند تا پیروز رقابت باشند .

در یک برآورد کلی می توان آرایش آینده انتخاباتی در مازندران را ترکیبی ازاصلاح طلبان واصولگرایان دانست که اصلاح طلبان شامل طیف هایی چون جبهه ی اصلاحات ، حامیان دولت، اصلاح طلبان رادیکال و اعتدال گرایان هستند که به لحاظ فکری به هاشمی، خاتمی و روحانی نزدیکتر هستند.

از سوی دیگر اصولگرایان هم به لحاظ فکری وسیاسی ترکیبی ازجبهه متحد ( جامعه مدرسین )،پایداری ها  و احمدی نژادی ها را تشکیل می دهند که اخیرا نشست هایی را با محوریت حجت الاسلام تقوی تشکیل دادند . همچنین ترکیبی از نیروهای منتسب به قالیباف ،علی لاریجانی ،محمود احمدی نژاد و جبهه پایداری که در این بین نیروهای احمدی نژاد که عمدتأ در طیف اصولگرایان قرار می گیرند چهره هایی جدید تر و در عین حال متفاوت تر از سایرین هستند که تا سال گذشته عناوین اجرایی و دولتی را در اختیار داشتند .

تبار شناسی این جریان سیاسی لصولگرا - احمدی نژادی و نیروهای منتسب به آن در مازندران که عمدتا از میان مدیران دولت نهم و دهم شکل گرفته  ما را بر آن داشت تا روند احتمالی ورود این افراد را در شهرستانهای مختلف استان مورد بحث وبررسی قرار دهیم.

بناراین فارغ از هرگونه جانبداری یاطرد این جریان سیاسی  کمانه زنی ها بر آن است که این افراد در عرصه ی انتخابات مجلس دهم حضور پیدا خواهند کرد، افرادی که در مجامع ومجالس تطیر عروسی ها ، عزاداریها وجلسات عمومی فعلا کمتر ظاهر می شوند اما اسم ونام آنها بر سر زبانهاست و همواره جزء نامزد های احتمالی محسوب می شوند .

 

عناصر شاخص این جریان سیاسی که عمدتا از میان مدیران دولت احمدی نژاد انتخاب شده اند را از غرب استان شروع و در شرق مازندارن به پایان می رسانیم :

 سید شمس الدین حسینی

شمس الدین حسینی از حوزهء انتخابی تنکابن ،رامسر وعباس آباد، وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد،که با احمدی نژاد ارتباطات نزدیکتردارد ، حسینی در دوران وزارت اقتصاد توجه خاصی به منطقه غرب مازندران داشت .

وی ورزشکار و عاشق ورزش کشتی است وبه همین منظور خانهء کشتی در تنکابن با محوریت او شکل گرفت ، هر چند در ماجرای اختلاس سه هزار میلیاردی خیلی از رسانه ها ونمایندگان مجلس او را زیر تیغ تیز استیضاح قرار دادند اما نطق علی لاریجانی در حمایت از او در جلسهء استیضاح ، سید شمس الدین را توانست از آن ماجرا عبور دهد.

بخش عمده ای از طرفداران او ، تنکابنی ها هستند . بنا براین با ورود وی به این عرصه شاهد رقابت جالبی بادیگر نامزدهای انتخاباتی که شاید از دیگر شهرستان های این ح.زه انتخابیه باشند خواهیم بود.

در ماههای گذشته نیز شبکه ای در فضای مجازی شکل گرفت که بصورت کمپین از شمس الدین حسینی برای حضور در رقابت های انتخاباتی در این منطقه دعوت به عمل آورد .


عبدالرضا شیخ الاسلامی

عبدالرضاشیخ الاسلامی  ، وزیر بی حاشیه دولت احمدی نژاد که اصالتأ کجوری است اختمالا ا ز حوزه انتخابیه نوشهر وچالوس حضور پیدا خواهد کرد.

عملکرد شیخ الاسلامی برای همشهریان او چنان محسوس وملموس نیست . اما برخی از ویژگی های شخصیتی  از او چهره ای قابل قبول ساخته است.

وی استاندار هرمزگان و رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر کار دولت احمدی نژاد بود.

عدم ارتباط قوی با رسانه ها،شاید یکی از مشکلات عمده ی او در صورت ورود به عرصهء انتخابات باشد اما به عنوان یک چهرهء ملی وشناخته شده نام او بر سر زبانهاست.


جواد اسماعیلی

جواد اسماعیلی از حوزه انتخابیه نور ومحمودآباد به عنوان چهرهء اصولگرا مطرح است وخوب حرف می زند .

مدیر کل اطلاعات سابق استان گلستان که سالهای متمادی هم به عنوان یکی از مدیران و معاونان این تشکیلات در استان مازندران بوده است در گذشته نیز یکبار رقابت نفسگیری را با احمد ناطق نوری داشته است .

حاج جواد اسماعیلی دارای شاخص های مثبتی است . اوچالش ها،نقاط مثبت و ضعف منطقه خود را با اشرافیتی که در کارهای مدیریتی داشت می داند،بنابراین به عنوان یک چهرهءجدید وبه عنوان کاندیدا ی احتمالی مطرح است.

به نظر می رسد هم عیدالوحید فیاضی و هم ناطق یا هر فرد دیگر مورد حمایت وی ، در صورت ورود این چهره شرایط را به گونه ای دیگر خواهند دید .


جواد قناعت

 

 جواد قناعت  ، از حوزه انتخابیه آمل ، معاون سیاسی استاندار مازندران و استاندار دولت احمدی نژاد در استان گلستان بوده که طرفداران احمدی نژاد به دلیل نزدیکی وارتباطات خانواده گی او با رئیس جمهور سابق ، او را نماد احمدی نژاد در مازندران دانسته اند.

شاید یکی ازآرزوهای دیرین واصلی او و همراهانش ،انتصاب به عنوان استاندار مازندران بوده باشد اما این موضوع با توجه به تغییر پیاپی استانداران احمدی نژاد در مازندران هیچ گاه برای او اتفاق نیافتد.

قناعت در استانداری گلستان عملکرد نسبتأ خوبی را در مقایسه با استاندار فعلی گلستان از خود بر جای گذاشت و اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان مازندران است واز حمایت های هیئت چهارده معصوم آمل برخوردار است،چهره ای که بیشتر منتسب به جبهه ءپایداری است،اما تلاش می کند ردپایی از خودش در این جریان باقی نگذارد و بیشتر دوستان نزدیک او در گردهمایی های این جریان سیاسی شرکت می کنند.

 

مهدی سعادتی

 

فرمانده سپاه استان های مازندران ، همدان و خوزستان اگر چه هیچگاه سخن از حضور در رقابت های انتخاباتی نکرده است اما در دوره نهم نیز بابلی ها او را در فهرست گزیته های احتمالی قرار داده بودند .

استاندار دولت دهم در گیلان هم اکنون مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح می باشد .

حضور متمادی در بسیج و سپاه از او چهره ای محبوب ساخته که برخی جهت گیری ها و اظهارات خاص در دوره استانداری اش نتواند از این محبوبیت بکاهد .

سعادتی در صورت ورود به رقایت های انتخاباتی شانس خوبی داشته و می تواند روی حمایت اصولگریان و  هم مردم علاقهمند به احمدی نژآد حساب ویژه باز کند .

البته حمایت جریان اصولگرای ریشه دار و سنتی در شهرستان بابل نیز در پیروزی یا شکست وی و  هر نامزد دیگر تاثیر فراوانی دارد .


هادی ابراهیمی


هادی ابراهیمی از حوزهء انتخابیه ساری و میاندرود ،  معاون سیاسی استانداری مازندران در دولت احمدی نژاد که ملاقات های عمومی او با مردم استان مازندران هنوز بر سر زبانهای مردم  و کارکنان استانداری است.

نیرو های سیاسی بیشتر او را منتسب به علی لاریجانی می دانند اما با احمدی نژاد هم روابط خوبی دارد . او  در دوران مسئولیت خود به ساروی ها میدانی بی سابقه در عرصه های مدیریتی داد موضوعی که این روزها به دلیل حذف مدیران ساروی بر سر زبانهاست.

 اینکه او در انتخابات حضور پیدا می کند یا نه همواره به عنوان یکی از مباحث جدی در محافل انتخاباتی  مرکز استان مطرح است اما نیروی جوانی ، قدرت بیان بالا و مدیریت در عرصه فرهنگی و رسانه از او کاندیدایی احتمالی ساخته است .

به نظر می رسد  حضور او در انتخابات یا حمایت علنی او از کاندیدایی خاص به دلیل ساروی - میاندرودی بودن  می تواند در نتایج انتخابات آینده تاثیر گذار باشد.


محمد مهدی ناصحی

 

محمد مهدی ناصحی از حوزهء انتخابیه بهشهر ،نکا و گلوگاه ، او اهل نکا و از بستگان  آیت اله طبرسی امام جمعه ساری و نماینده مقام معظم رهبری در استان است که سال ها ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران را بر عهده داشته و هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران است .

سازمان آراء در حوزه انتخابیه شرق مازندران به گونه ای بوده که همواره کاندیدایی موفق است که بتواند به صورت نسبی آرای هر سه شهرستان گلوگاه،بهشهر و نکا را توأمان با هم داشته باشد .موفقیتی که برای ناصحی چندان خوشبینانه بدست نمی آید اما برخی معتقدند با توجه به خدمات وی در احداث بیمارستان های نکا و بهشهر اقبال عمومی و منطقه ای برای وی ، دست یافتنی است .

برخی از منابع از آغاز فعالیت انتخاباتی او از زادگاهش نکا خبر می دهند امادر این شهرستان هم نامزدهایی دیگر نیز در حال فعالیت هستند .

بدون تردید ناصحی رقابت نفسگیری را با احمدعلی مقیمی نماینده فعلی مجلس و نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین و جبهه متحد اصولگرایان و دیگر رقبا خواهد داشت اما احتمالا بنا دارد خود را مورد آزمایش وامتحان قرار دهد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

چمستانی 1 آذر 1393
حوزه انتخابیه نور و محمودآباد
فقط دکتر علی اسماعیلی
پاسخ ها به این نظر
یک دوست 2 آذر 1393
دوست عزیز اینقدر زود عجله نکن ، جوجه را آخر پاییز می شمارند،کمی انصاف هم داشته باشیم ببینم ، در ضمن تا 7 خرداد95 نماینده فعلی باید باشه(وقت داره که کار کنه)ضمنا باید کارنامه عملکرد را ببینیم با سایرین مقایسه کنیم بعد تصمیم بگیریم نماینده را عوض کنیم یا نه؟ پس منطقی باشیم نه احساسی!!
نا شناس 2 آذر 1393
اصلا کی هست این علی اسماعیلی؟؟ تو خبر که زده جواد اسماعیلی.
noooooooooooooor 4 آذر 1393
برادر جوان و متخصص دكتر محسن فلاح ،من پيشنهادم اينه يك مناظره اي بين شما و علي اسماعيلي ،جواد اسماعيلي هر دو با سابقه ......... و فياضي برگزار بشه تا عيار شما واقايون مشخص شه.از اين طريق مردم محموداباد و نور راحتر تصميم مي گيرند. ضمنا مدارك دانشگاهي اقايون بايد بررسي شه تا ببينن از كجا و چهجوري مدرك گرفتن.نماينده مجلس بايد حقوقدان باشه .قانونگزار بايد حقوقدان باشه.نماينده اي كه يك زبان زنده دنيا را بلد نباشه نماينده نيست. درود بر دكترمتخصص ما دكتر محسن فلاح مسلط بر دو زبان انگليسي و فرانسه
شریفی 1 آذر 1393
تحلیل خوبی بود اما ای کاش بخش یک و دو نمی شد و این ها رو با اصلاح طلبان در یک گزارش بررسی می کردید . در ضمن من گمان نمی کنم انتخابات آینده دو قطبی احمدی نژادی ها و اصلاح طلبان یشه . جبهه متحد با قدرت وارد میشه و دولتی ها هم ورود می کنند . ممنونم از شمال نیوز
مقصودي 1 آذر 1393
در شهرستان نور و محموداباد فقط دكتر محسن فلاح.كانديداي 32 ساله با انرژي باسواد جوان.بقيه راي نميارن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 آذر 1393
حالا این نور چقدر دکتر داشت و ما بی خبر بودیم خخححح
نا شناس 2 آذر 1393
از محموداباد فقط دکتر سیروس کاظمی پیله درق با سابقه مدیریتی جوان و شایسته
ناشناس 2 آذر 1393
بگذار هر چه میخواهند ، بگویند ..
باران که ببارد ..
” کاری از چترها ساخته نیست ” ..
ما اتفاقی هستیم که افتاده ایم…

" خداقوت دکتر فیاضی، به امید پیروزی"
کاویانپور 2 آذر 1393
همین مونده این نمایندمون بشه.
سید 1 آذر 1393
من فکر می کنم با توجه به اینکه دکتر ناصحی در منطقه حضور پر رنگ نداشته است در انتخابات اقبالی به او نیست . آدم خوب و آرامی است و بیشتر بدرد طبابت می خورد تا سیاست . به نظرم ایوب برزگر نژاد بهتر می تواند از نکا با مقیمی رقابت کند .باز کاری نکنید مثل دوره های قبل نکایی ها به مقیمی رای بدهند .
پاسخ ها به این نظر
اشرف البلاد 1 آذر 1393
اینقد کودکانه و منطقه ای به سیاست نگاه نکن.من بهشهریم ولی علاقمند به دکتر برزگرنژاد وافکار ایشون
دوستار پیشرفت 1 آذر 1393
این دوره از حوزه انتخابیه بهشهر ، نکا و گلوگاه چهره فرهیخته استاد دانشگاه ، دکتر محمد طاهر یعقوبی خواهد آمد او از خانواده ای سرشناس بوده و به مردم داری و خدمت به مردم مشهور هستند و جایگاه بسیار خوبی در منطقه دارد.
فرخی 1 آذر 1393
دکتر ابراهیمی چهره ای خدمتگزار ، مردمی ،خاکی و تو دل برو است . نان به نرخ روز خور نیست ، اهل رنگ عوض کردن نیست باید به میدان بیاید و حق ساروی ها را بگیرد .
سامان بخشی 1 آذر 1393
میاندوردی ها یک صدا ، ساروی ها همصدا فقط ابراهیمی
ساروی با غیرت 1 آذر 1393
ساری یک کلام - ابراهیمی والسلام
نا شناس 1 آذر 1393
چه خیالاااااا.دوباره نماینده خود فیاضیه.کسی که ناطق و شکست داده ، برای یه دوره میاااد؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 2 آذر 1393
بگذار هر چه میخواهند ، بگویند ..
باران که ببارد ..
” کاری از چترها ساخته نیست ” ..
ما اتفاقی هستیم که افتاده ایم…

" خداقوت دکتر فیاضی، به امید پیروزی"
سید محمد فضلی 1 آذر 1393
در استان مازندران حضور مردم ساری در پای صندوق های رای زبانزد است ، همه وظیفه ای به نظام و رهبری داریم ، اما بدانیم هوشیاری مردم مورد انتظار رهبری و امام است .
انتخاب هادی ابراهیمی فرزند خود یافته ی ساروی یعنی امیدی برای نو شدن . مرد آزموده را آزمودن خطاست ، صحنه های مدیریتی ایشان و عنایات دولت کریمه به لطف حضور ایشان برای مردم مازندران بویژه ساری بر کسی پوشیده نیست
مقداد زارع 1 آذر 1393
جالب شد ؟!
هادی ابراهیمی هم میاد ؟
اون که میگفت نمیام ، نمیخوام مردم فکر کنند خدمتم در دوره مسئولیتم بعنوان ابزاری برای رسیدن به قدرت باشه ؟
از شمال نیوز میخواهیم حتما دلیل آمدنش را از ایشان بپرسند . لطفا
علی اسماعیلی - شهرداری 1 آذر 1393
اگه عبوری و ابراهیمی بیان ساری نور علی نور میشه
علوی 1 آذر 1393
من بدون تعصب نظرم و اعلام میکنم با توجه به کاریزما و ارتباطات بسیار خوب دکتر ناصحی و دوران طلایی مدیریتش در حوزه بهداشت و درمان شانس بسیار بالایی. برای پیروزی دارد
ایرج مهدیان 1 آذر 1393
هادی ابراهیمی با مردم و برای مردم و از مردم است تاثیرگزار است و سخنور و خوش بیان است . می تواند از حقوق ساروی ها و میاندرودی ها در خانه ملت به نحو احسنت دفاع کند . پس همه یکصدا آمدنش را فریاد کنیم .
محسن جمالی 1 آذر 1393
آی چه حالی میده
ابراهیمی بیاد قیافه ی شجاعی و دامادی دیدن داره
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 آذر 1393
بنده خدا اينها هرسه تاشون باهم هستند
جامی 1 آذر 1393
اگه اونطوری که دکتر ابراهیمی از جامعه بانوان در دوره معاون سیاسی بودنش حمایت میکرد در مجلس هم تلاش کنه ، قطعا حمایت بانوان ساروی را هم بهمراه داره
علیرضا 1 آذر 1393
من علیرضا حاجیان هستم ، چند سالی در رشته دوچرخه سواری فعالیت دارم ، بدلیل فقر پدرم شرایط حضورم در مسابقات کشوری فراهم نبود که با مساعدت دکتر هادی ابراهیمی در سال 1390 یک دستگاه دوچرخه بمن هدیه شد . درسته که نتونستم در اون مسابقات مقام بیارم اما به خدا قول دادم تا برای دکتر تلافی کنم . امیدوارنم بیاد تا بتونم انجام وظیفه کنم .
یدالله حاجی طالبیان 1 آذر 1393
هادی روستا زاده است . جوانمرده و دست خیلی ها را گرفته و مجیزگوی کسی نیست و شایسته ی وکالت مردم شریف مرکز استان در مجلس شورای اسلامی است .
ما امیدواریم که خبر آمدن ایشان حقیقت باشد .
جلالی 1 آذر 1393
هادی ابراهیمی در دوران مسوولیتش خدمت بزرگی به ساروی ها و میاندرودی ها کرد. اگر بیاید حتماً رای خواهد آورد. به خصوص کنار زدن ساروی ها در دوره فعلی، قدر ابراهیمی را افزایش داد. زنده باد احمدی نژاد و یارانش
قائم شهری 1 آذر 1393
از حوزه قائم شهر هم مهندس کمال علیپور از یاران احمدی نژاد است که ذکر نکردید. رای ما قائم شهری ها فقط کمال علیپور و در انتخابات ریاست جمهوری آینده انشاالله دکتر احمدی نژاد عزیز
پاسخ ها به این نظر
جويبار 2 آذر 1393
كمال عليپور و هادي حسيني در اين دوره هيچ كدامشان راي نمي آورند اين را به اطمينان ميگويم
آزادی از قائمشهر 1 آذر 1393
ایمان عزیز.
هادی حسینی زمانی فاتحه مجلس را خواند که اطرافیانش درقائمشهر ترکش کردند ورفتند.
کمال علیپور باز یک مقدار وضعش از هادی حسینی بهتره حداقل تونست اطرافیانش رو حفظ کنه.
محمودی 2 آذر 1393
این دوره آتقدر آدم های قوی آمدن به میدان که صحبت سیدهادی حسینی وکمال علیپور نیست.داداش داداش ها دیگه تمام شد
علي اكبر از گلستان 2 آذر 1393
آقاي مهندس قناعت از چهره هاي مخلص خدوم و پر تلاش استان و كشور هستند .خصوصا خدمات بسيار ارزنده اي كه در دوران استانداري گلستان از خود بجا گذاشتند.اميدوارم كه مردم مازندران علي الخصوص مردم شريف آمل قدر ايشان را بدانند.
نا شناس 2 آذر 1393
قناعت هم هیچ وقت نمیاد خودشو تو امل درگیر کنه واسه ایشون با یه همچین شخصیت بالایی بالاتر از اینا ارزش داره نه نماینده امل شدن
نا شناس 1 آذر 1393
هادی ابراهیمی با مرام است فارغ از دسته بندی های سیاسی.
نا شناس 1 آذر 1393
اكر انتخابات استاني بشه ابراهيمي كولاك ميكنه
حسام سلامت 2 آذر 1393
علیرضا جمشیدی فرماندار دولت نهم در سوادکوه و مدیر کل اجتماعی استانداری مازندران و معاون سیاسی استانداری گلستان هم برای حوزه انتخابیه قائم شهر و سوادکوه است
نا شناس 2 آذر 1393
فقط دکتر یوسف نژاد برای ساری و میاندورد بر اساس عمل کرد ایشان در مجلس
میعاد 2 آذر 1393
حضور دکتر محمدمهدی ناصحی امیدبخش این رویداد هست.او فرد محجوب به حیا ولی سرسخت هست و امیدوارم به مرادش برسد. شهروند گلوگاهی
پاسخ ها به این نظر
حبیب 2 آذر 1393
تا دکتر مقیمی هست دیگران باید خواب مجلس رفتن رو ببینند . چرا وقتی یکی داره کار می کنه به تازه وارد رو بفرستیم که از اتاق عمل و بیمارستان اومده ؟ شرق مازندران یکصدا بازهم مفیمی را می خواند
نا شناس 2 آذر 1393
دکترناصحی مرداخلاق و ادب هست. رای من ناصحی /
پاسخ ها به این نظر
صبرایی 2 آذر 1393
آقای ... توی ....چیکار کردی... پارتی پازی وباند بازی از ایشان سراغ داریم نه چیز دیگری ولی هادی ابراهیمی رو عشقه وخیلی دوستش دارم /////سورکی ریکا م.ط.س
جویباری 2 آذر 1393
کمال علیپور که شده نماد احمدی نژادی ها که یه تنه جلوی دولت داره می ایسته...یکی جلوی اونو بگیره!
بالويي جامخانه 2 آذر 1393
ما اهالي جامخانه به خاطر همت و پيگيري آقاي ابراهيمي در ساخت زير گذر جامخانه كه سالها بلاتكليف بوده و دكتر ابراهيمي با تلاشهاي شبانه روزي آنرا ساخت به او كه فزرند خلف مياندروده راي مي دهيم
علي شمسي 2 آذر 1393
هادي ابراهيمي در تاسيس شهرستان مياندرود و راه اندازي بخشهاي جديد رودپي شمالي و رودپي جنوبي خدمت بزرگي به مركز استان كرد قطعا ما فرح آباديها نقش ايشان را فراموش نمي كنيم
نا شناس 2 آذر 1393
محمودآباد یه کلام فیاضی وسلام
ساروی 2 آذر 1393
حاج عباس رمدانی
رای ما فقط مهندس علی رجبی.
چرا اسمش رو تو گزینه ها نیاورد
لبیک 2 آذر 1393
سلام علیکم
حاج اقای ابراهیمی بنده بسیار فعال و پیگیر امورات مردم جامعه بوده و به صورت نمایشی و بازی که خیلی ها دارن مثلا مسئولیت مداری می کنند نبوده و حتی با ورود خود علنی حل مشکلات مردم اعم از زن و مرد را با امید به سمت نتیجه سوق میداده. با مستضعفین جامعه همراه شده حتی به عنوان مهمان با چادر نشینان بی خانمان هم صحبت شد و به حل مشکلاتشان پرداخت به مصداق گفته حضرت امام که به فکر کوخ نشینان باشید نه کاخ نشینان. در مورد وفای به عهد بسیار با اصول پیگیر است و هرگز نمیشه در این مورد ایشان را زیر سوال برد چرا که موضوع عهد و پیمان در جامعه فعلی بسیار سست شده . انشاالله اگه این امر خطیر قسمتشان باشد.در یک کلام صلی الله محمد یار خدمتگزار خوش آمد. من الله توفیق.




نا شناس 2 آذر 1393
هادی ابراهیمی از نیروهای جوان و خلاق شهرمان هست زمانی که معاون استاندار بود من برای چند کار خدمتشان رسیدم و مشکل محل ما حل شد و بودجه دهیاری ما بخاطر بعضی مشکلات حل شد
علي 2 آذر 1393
هادی فردي مومن،متقي . جوانمرده ،مستقل از هرکسی و شایستگي وکالت مردم شریف مرکز استان رادر مجلس شورای اسلامی دهم را دارد.
ياعلي مدد.
كلبادي 2 آذر 1393
دكتر ناصحي طي سه سال و اندي فعاليت در دانشگاه علوم پزشكي استان ،هر سه سال بعنوان مدير نمونه اجرايي استان بين 120 دستگاه اجرايي كسب كرد.
پاسخ ها به این نظر
پدرام 30 ارديبهشت 1394
درسته سوابق جناب ناصحی سوابق خوبی دارند در استان اما مهندس رمضانعلی مهتابی مدیر برتر کشور شدند
علی اصغر احمدی قلعه - علوم پزشکی 2 آذر 1393
دکتر ناصحی در زمان تصدی قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منشا خدمات عظیمی در دانشگاه بوده اند چرا که در زمان حضور ایشان پروژه های زیادی افتتاح گردیده که منشاه خیر و برکت برای کل استان بوده است.
اقداماتی که نه تنها باعث تقدیر جند باره ایشان توسط شخص وزیر شده بلکه ضمن ارتقا دانشگاه از تیپ 2 به تیپ 1 باعث تعمیم اقدامات ارزشمند به استانهای دیگر شده است
اقداماتی چون تچهیز و راه اندازی بیمارستان های مختلف در کل استان ، تجهیز بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی شمال کشور ( بیمارستان امام خمینی ساری) ، راه اندازی کلینیک دولتی فوق تخصصی طوبی برای اولین بار در کشور که روزانه 5000 نفر از این مرکز خدمات میگیرند ، راه اندازی اولین مرکز درمان سرطان (رادیو تراپی) دولتی در شمال کشور و خدماتی که شما از آن بهره مند شده اید
این نشان از قدرت و مدیریت ایشان دارد چرا که دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارای بیش از 20000 کارمند اداری و تخصصی هست و مدیریت قوی و کارآمد نیاز دارد که این خصیصه در دکتر ناصحی وجود داشت
صد حیف که از دانشگاه رفتند
مبین...ا 2 آذر 1393
با سلام آقای دکتر ابراهیمی جوان پر تلاش وخوش فکر و مردمی
که در دوران خدمتش کارهای مثبت و ماندگار زیادی انجام داده است انشالله اگه برای انتخابات شرکت کرد موفق باشد
نا شناس 2 آذر 1393
بعنوان یک اصلاح طلب ،به تنها گزینه ایکه از این میان نامبرده شدند، ضمن احترام به ساحت همه این سروران ، حاج جواد اسماعیلی را چهره ای شایسته ،قابل و مرضی الطرفین می بینم و دوست دارم ایام انتخابات از بابل بروم نور و محمودآباد و براش تبلیغ کنم تا بهترین ها شرنوشت امور مردم را بدست بگیرند.با احترام.
علی ناصحی 2 آذر 1393
تنها فرد اصلح برای نمایندگی مجلس حوزه انتخابیه نکا بهشهر و گلوگاه فقط دکنر ناصحی . مردی از جنس مردم . اخلاق مدار . مدیری لایق و توانمند
عرشيا 2 آذر 1393
با سلام : در امر انتخابات احساسي تصميم گرفتن جايگاهي ندارد . عملكرد ها بايد مورد توجه قرار گيرد . عملكرد دكتر ابراهيمي را در زمان تصدي ايشان به عنوان معاون سياسي امنيتي مطالعه كنيد متوجه خواهيد شد كه تلاش ايشان در حمايت از ساري و ساروي با جديت انجام مي شد . ايشان مي تواند يكي از بهترين گزينه ها باشند . زوج ابراهيمي و عبوري
حسین رنجبر 2 آذر 1393
رای ما فقط دکتر ناصحی .از روسای برتر دانشگاه های علوم پزشکی کشور . ارتقا دانشگاه علوم پزشکی مازندران از رتبه 2 به ا . افتتاح چنذ بیمارستان در دوران مدیریت وی .
سید...موسوی 2 آذر 1393
جواد قناعت...نماد احمدی نژاد در مازندران ؟؟؟ امثال این ادا فقط سهم خواهانی بیش نبودن..
H 2 آذر 1393
دکتر احمد فاطمی نماینده دوره بعد کلانشهر بابل
یوسف مبینی 2 آذر 1393
با سلام .رای ما فقط دکتر ناصحی . عدالت ، صداقت ، راستگویی ، رسیدگی به محرومان . مردمی بودن از خصوصیات بارز دکتر ناصحی می باشد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 آذر 1393
ناصحی رای نمیاره
اصغری(دانشجوی آمل) 2 آذر 1393
ازآمل یوسفیان وحاجی پور و پروین و فاضل لاریجانی و اکبرزاد و متکان وابراهیمی میان/ استادم آقای عیسی زاده هم گفته که کاندیداهستم. باید برای توسعه همه جانبه آمل فکری کرد
حامد 2 آذر 1393
دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشگاه برتر در بین دانشگاههای کشور . افتتاح و راه اندازی بیمارستان امام حسین ع نکا و محمودآباد و گلوگاه . اجرای موفقیت آمیز طرح پزشک خانواده که تنها فقط در استان مازندران اجرایی شد . مهمترین خصوصیت بارز دکتر ناصحی مردمی بودن و صداقت اوست. رای ما فقط دکتر محمد مهدی ناصحی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 آذر 1393
دوست عزیز لطفا در کلامتون صادق باشید . سو مدیریت در دوران ریاست دکتر ناصحی بیداد میکرد . همه میدونن ایشون به زور در طرح نا موفق مرحله اول پزشک خانواده مازندرانو پایلوت کرد و در مقابل از وزیر مدرک فوق تخصص و عضویت در هیت علمی یک دانشگاه بزرگو هدیه گرفت . موارد بسیار زیاده و به جهت حفظ ابرو فقط به یک مورد کوچیک اشاره کردم.....
مرتضي 2 آذر 1393
نماينده فقط نقيبي-عبوري--- شوراي شهر هم فقط محمدحسين محمدي كيادهي
کارمند مطلع علوم پزشکی 2 آذر 1393
دکتر ناصحی آدم خوبی است اما مدیر خوبی نیست . طرح پزشک خانواده که به صورت پایلوت در مازندران و فارس انجام شد در وضعیت خوبی قرار ندارد و اساس و پایه آن که در زمان ناصحی صورت گرفت با ضعف و چالش روبرو بود . من به عنوان کارمند علوم پزشکی و اتفاقا اهل نکا عرض می کنم بگذارید نیروهای اجرایی و توانمند وارد کارزار انتخابات شوند . دکتر ایوب برزگر نژاد از همین جنس هست . مدیری که حسادت ها نگذاشت که رئیس دانشگاه شود . واقعا دکتر ناصحی نمی توانست به جای معرفی دکتر جان بابایی بابلی و اصرار به وزارت خانه و چند بار رفتن نزد وزیر اقدام به معرفی همشهری اش دکتر برزگر نژاد می کرد . چه کسی است که نداند حسادت و حس رقابت ناصحی باعث سنگ اندازی او در معرفی دکتر ایوب شد . حرف های زیادی دارم بماند برای بعد . حالا حالاها با دکتر ناصحی کار داریم تا زوایای زیادی از دوران مدیریتش را بگوییم . حالا مردم انتخاب کنند .
پاسخ ها به این نظر
کارمند مطلع تر 2 آذر 1393
جناب آقای دکتر ناصحی از مدیران کم سابقه ولی پرتوان هستند . ایشان با نیروی جوانی و البته تحصص بالا و تجربه مدیریتی مناسب برای شرق مازندارن بهترین گزینه هستند . ضمن تقدیر از هنرمند محبوب آقای دکتر برزگر نژاد.
م.ج 2 آذر 1393
اصلا لزومی نداره برای تبلیغ کاندیدای مورد نظرتون دیگران رو زیر سوال ببرید!!!! هرچند که عملکرد دکتر ناصحی با چنین غرض ورزیهایی زیر سوال نمیره و بر همه روشنه که چقدر شرافتمندانه در مسند مدیریت خدمت کردن. انسانی صبور، عالم و اصیل و عادل.
رقعه هامون 2 آذر 1393
از اينكه با اين آرايش كلامي ذهن مخاطب خود را درگير كرديد بسيار جالب است اما رسالت شما همين بس كه توانستيد با تحليل سياسي مدرن نيم نگاهي به چگونگي بازخورد كامنت ها داشته و نوع ديدگاههاي مخاطبين را ارز يابي و تعداد مشاهده صفحه فوق را بررسي و شمارش نماييد. پيشبيني جالب است اما تاييد ان غير قابل قبول موفق باشيد.
رحیم 2 آذر 1393
دکتر برزگر نژاد از فعالان دوره فتنه بود و لذا هیچ جایگاه و شانسی برای تصدی ریاست دانشگاه نداشت.
این موضوع چه ربطی به ناصحی داره؟؟؟
معصومی برنتی 2 آذر 1393
انشاالله که آقای دکتر هادی ابراهیمی بیاید خدمت کند که میکند اینجانب در او قدرتی از باب ریاست طلبی ندیدم انشاالله که تا آخر خدمت خدمت گذار خلق باشد .
اکبر 2 آذر 1393
فقط دکتر ناصحی
فرزاد 2 آذر 1393
با احترام،یکی از آفت های انتخابات در ایران و شاید همه جا داغ شدن بازار دروغ و تهمت و از سر لجبازی خراب کردن رقبا حرف زدنه. از همین الان بازار تخریب علیه دکتر ناصحی شروع شده افرادی به عنوا کارمند مطلع و ...شروع به سمپاشی مبکنند در حالیکه یکی از اصول دکتر ناصحی حفظ احترام همه رقبا و رقابت سالمه. متاسفانه افرادی با اطلاع ناکافی و یاشاید هم سوء غرض،سخنانی مطرح می کنند در حالیکه دکتر ناصخی بری از این امور هستند.انشالله در مورد طرح های اجرا شده دانشگاه علوم پزشکی به تفصیل اطلاع رسانی خواهد شدتا این دوست عزیز،مثلا مطلع به پاسخ شبهه افکنی هاشون
نا شناس 2 آذر 1393
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی فقط آقای عزیزاله شهیدی فر
رحیم 2 آذر 1393
افتتاح بیمارستان امام حسین نکا و جذب نیروهای بومی یکی از افتخارات مدیریتی دکتر ناصحی می باشد
امید 2 آذر 1393
دکتر برزگر نژاد صد در صد رد صلاحیت میشه
جمشید 2 آذر 1393
دانشگاه علوم پزشکی مازندران بالاترین سطح اجرای پروژه های عمرانی را در دوران مدیریت دکتر ناصحی داشته و سطح بالایی را در جذب اعتبارات ملی داشته است.
و این نشان از توانمندی ایشان دارد
همکار 2 آذر 1393
دکتر ناصحی در دوران حدود چهارساله مدیریتش 3 بار بعنوان مدیر نمونه استان در میان بیش از 100 دستگاه استانی بوده که نشان از کارکرد مناسب ایشان در حوزه سلامت داشته.
بنده از کارکنان حوزه معاونت بهداشتی هستم و در جواب همکارم که گفته طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع طرح خوبی نبوده باید بعرض برسانم با تفکراتی از این دست که شما دارید و باند بازی و همشهری بازی را در دستور کار دارید همان بهتر که امثال جنابغالی جزو مخالفین دکتر ناصحی باشند تا حقانیت دکتر ناصحی برای همگان اثبات شود.........
صادق 2 آذر 1393
سلام در چالوس و نوشهر و کلاردشت به علت وجود و حضور مدیران لایق فراوان نمیتوان به یک نفر بسنده کرد اما به نظر بنده دکتر محسنی مدیرعامل بیمه سلامت ایران و مختاری رییس شورای شهر چالوس و طاهرنژاد جزو افراد اصلح در این حوزه انتخاباتی می باشند.
ناشناس 2 آذر 1393
آقاي مهندس قناعت از چهره هاي مخلص،بسیجی ،ارزشی ، انقلابی ، خدوم و پر تلاش استان و كشور هستند .خصوصا خدمات بسيار ارزنده اي كه در دوران استانداري گلستان و مازندران از خود بجا گذاشتند.اميدوارم كه مردم مازندران علي الخصوص مردم شريف آمل قدر ايشان را بدانند.
سمسکنده 2 آذر 1393
اگه ابراهیمی و عبوری از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود کاندیدا بشن چی بشه
شجاعی . دامادی :اعلام خطر
علي 2 آذر 1393
با سلام و تشكر از سايت شمال نيوز در خصوص تحليل آرايش اتخاباتي در دوره دهم مجلس شوراي اسلامي ، رسانه ها به عنوان نقطه ثقل اطلاع رساني و تنوير افكار عمومي نقش به سزايي را ايفا مي نمايند. اين نكته را بايد در خصوص حوزه انتخاباتي نور و محمود آباد را متذكر شد كه مردم در انتخابات بخش مهمي از آنها عملكرد عمومي نماينده را مدنظر قرار مي دهند نه اينكه براي فردي و يا گروه خاصي كار كرده باشد . آنچه كه امروز در اين حوزه انتخابيه مي توان مورد ارزيابي قرار داد همين عملكرد موجود نسبت به گذشته مي باشد .بخصوص در زمينه زير ساخت ها بوده كه مشهود نيز مي باشد به ويژه تعريض محور چمستان - آمل و........ ضمن احترام به همه كساني كه بر اساس تكليف وارد عرصه انتخابات مي شوند انشا ءالله مردم فهيم نور و محمود آباد نسبت به خادم خودشان ، به تكليف خود عمل خواهند كرد .
ارطه 2 آذر 1393
فقط حاج عبدالله رضیان از حوزه قائمشهر ، مردی با حرفهای متفاوت ،
حق طلب نکایی 2 آذر 1393
برای من به عنوان یک پزشک حق طلب و همشهری دکتر ناصحی قابل هضم نیست که ببینم ایشان با بست نشستن در دفتر وزیر زیرآب همشهری پزشک خودش را بزند و او را تخریب کند تا فردی دیگر که البته پزشک بسیار توانایی است اما مانند خود ناصحی مدیر توانمندی نیست را به نام دکتر جانبابایی بر مسند بنشاند . من که از این نحوه تخریب دکتر ایوب برزگر نژاد شوکه شدم . در آن مقطع به خود دکتر ناصحی هم تلویحا تذکر دادم . واقعا مگر بابل دانشگاه علوم پزشکی نداشت ؟ چرا از یک مدیر بابلی در دانشگاه شهرستان خودش به عنوان رئیس استفاده نشد . ناصحی بدلیل احساس خطری که از جانب برزگر نژاد داشت و او را رقیب خود می پنداشت مانع مسئولیت گرفتن او شد و این قطعا در کوران انتخابات یکی از یئوالاتی است افکار عمومی از وی خواهد پرسید . در آن مقطع احمد مقیمی با اینکه از نظر خط فکری با ایوب سازگاری نداشت و احتمال رقیب شدن او را هم می داد اما دکتر برزگرنژاد را به مجلس برد و به دیگر نمایندگان معرفی و خواستار حمایت مجمع نمایندگان از او شد . این دوره نکایی ها با رای بالا به دکتر ایوب برزگر نژاد راه درست را به ناصحی در حمایت از نخبگان منطقه نکا نشان خواهند داد .
دوست 2 آذر 1393
مامحمودابادی ونورها قلب ما به عشق حاج جواد اسماعیلی می تپدبه امیدپیروزی درانتخابات اینده..........انشاالله
پاسخ ها به این نظر
ارسطو 2 آذر 1393
باریکلا دگدر برزگر نژاد
نا شناس 2 آذر 1393
فقط فیاضییییییییییی،البته فک کنم حاج جواد و فیاضی رفقای قدیم هستن
رضا نوري 2 آذر 1393
فقط دكتر جوان متخصص با مدرك واقعي با رتبه 33 كنكور با رتبه 4 ارشد با رتبه 1 كنكور دكتري: متخصص حقوق ايران فرانسه انگلستان با تسلط بر 2 زبان انگليسي و فرانسه : دكتر محسن فلاح
فقط و فقط دكتر محسن فلاح
نا شناس 2 آذر 1393
رضیان برای محلش که ارطه باشد کاری نکرد اگه بتونه دوباره این محله رو که شهر شده دوباره به روستا برگردانه خدمت بزرگی به مردم کرده چون با شهر شدن ارطه فقطه به هر بهانه پول از مردم زحمتکش منطقه میگیرند
علي 2 آذر 1393
راي ما در خصوص كانديداتوري اقاي خانپور فقط به ايشان مي باشد
رضا 2 آذر 1393
اقا هادی تو قرار بود نیای اخه تو به هم محلی هات قول دادی که نیای
عزیزی 2 آذر 1393
سعادتی اگر ازحوزه ما بیاد حتما رای خواهد آورد بنده وخانواده ام مدیون ایشونهستیم مهندس جان خدای بیا ما همه جوره درخدمتیم
کریمی 2 آذر 1393
رای ما بابلی ها یادگار هشت سال دفاع مقدس مهندس مهدی سعادتی سردار فدای داری خدای این دارم از روی هوای وهوس نمیزنم سعادتی ادم کبامعرفت و دوست داشتنی است
علیزاده 2 آذر 1393
دل ما گیلانیان برای رفتار خوش ومعرفت ومردم داری مهندس سعادتی تنگ شده مهندس جان دوست داریم خدای دوست داریم
عیاسی 2 آذر 1393
از مطلب این سایت در خصوص مهندس سعادتی تعجب کردم ایشون یک متن از یک خبرگزاری آمریکایی خونده بود چرا دارید تخریب میکنید به خدا باید جوابگو باشیم حمله به فرزندان انقلاب خدای کفاره داره یک روز سعادتی است که عمرش وجوانی خودشو برای این انقلاب گذاشته وهمه چه از دوست ودشمن این تایید میکنه که سعادتی ساده زیست بود وخواهد بود نکنیم این کارها رو حالا بماند بعد سعادتی نوبت کی هست خدا رحم کنه
ارطه 2 آذر 1393
تو مطمئنی رضیان کاری نکرد،شما ارطه ای ها نبودید تا مشکلی برمی خوردید یا دم در خونه باباش بودید یا دادگستری ، به هیچ کس هم نه نمی گفت فخیلی بی معرفت هستید
نکایی 2 آذر 1393
حمایت مقیمی از برزگر نژاد بخاطر این است که با افزایش کاندیداها در نکا و شکسته شدن رای نکایی ها با اتکا به رای خود در بهشر بتواند دوباره به مجلس برسد........و باز هم ضعف نگرش سیاسی نکایی ها در تخریب همدیگر موجب این پیروزی برای مقیمی یا کاندیدای دیگر از بهشهر خواهد شد.........
آهنگری دارابی 2 آذر 1393
نگاه دکتر ناصحی بر پایه اخلاق مداری و حفظ حرمت همه کاندیداها از هر طیف و تفکر سیاسی می باشد.تا جایی که بنده شناخت دارم ایشان هدفش فقط و فقط ایجاد اتحاد در منطقه و رسیدن به اهداف اساسی در سایه همین همدلی و وفاق است
محمود تقوایی 2 آذر 1393
مرحله آزمون شورای نگهبان فرا رسیده.
ببینیم چطوری میخواد سره رو از نا سره جدا کنه
طالبي 2 آذر 1393
نورو محمــود اباد - فقط دكتر علــــــي اسمـاعيـلــــــي . دوست داران شما از ساري
مفید 2 آذر 1393
دکتر برزگر نژاد متخصص نکایی از هنرمندان خوب شهرمان نیز هستند و قطعا با حمایت جامعه هنری منطقه وارد مجلس خواهند شد
حسین 2 آذر 1393
دکتر قرار بود نیای .پس تکلیف زارعی چی میشه
مهرابادی ریکا 2 آذر 1393
باسلام وخسته نباشید فقط وفقط مهندس علی دستباز دوستش داریم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 آذر 1393
مرد با خدا جانباز، ایثارگر مردعمل، پشتکار قوی داشتن ودهها چیز دیگر از این غیورمرد نکایی
ساروی ریکا 2 آذر 1393

اینها از جریان انحرافی اند مردم بهشون رای نمی دهند چون امتحانشونو در دوره قبل بد پس دادن
کوهسار 2 آذر 1393
من تعجب می کنم که چه اعتماد به نفسی ذلرند بعضی ها . چرا کار نیمه تمام فرستادن دکنر محمد جمشیدی را نیمه تمام بگذاریم . باور کنید دکتر ناصحی بیش از 2000 رای هم نمی آورد . دکتر محمد با پشتوانه عظیم عملکرد چند دوره شیخ حسن در دوره قبل رقیب جدی مقیمی شد و این دوره هم ان شاالله کار را تمام می کنیم و راهی بهارستان می شویم . من دلسوزانه گفتم . حرف و حدیث های زیادی هم پشت سر دکتر ناصحی مطرح است که یقینا برایش حاشیه می شود و بهشهری ها از آن سو استفاده می کنند . ایوب هم که رد صلاحیت می شود . بگذارید نکا اینبار زیر پرچم دکتر محمد باشد تا به نتیجه برسیم .
میاندرودی 2 آذر 1393

آنها بسیار تند با افکار انحرافی اند رای فقط اصلاح طلبان
شمال 2 آذر 1393

اینا بدلیل دیدگاه های انحرافی شان بر کشور هزینه تحمیل می کنند
یوسفی 2 آذر 1393
من یک اصلاح طلبم . آن هم از نوع متعصب . اما به شهرم ساری تعصب بیشتری دارم . الان که می بینم مدیران و نخبگان شهرم یکی پس از دیگری از گردونه حذف می شوند آینده خودم را به عنوان یک جوان ساروی که تحصیلات عالیه را طی می کند روشن نمی بینم . ما نماینده ای می خواهیم که از مدیران و جوانان مدیر ساروی حمایت کند و امتحان پس داده باشد . الان ببینید نمایندگان ما توان دفاع از مدیران ساروی را ندارند . من علی رغم رویکرد سیاسی ام به هادی ابراهیمی رای میدم . یک رای را اینجوری می دهم و یک رای دیگه رو هم شاید سیاسی دادم .
جواد مبینی 2 آذر 1393
دکتر برزگرنژاد خودش در مدیریت توانمند نسیت . اگه توانمند بود بیش از شش ماه دوام میاورد .دکتر ناصحی براساس شایستگی به اینجا رسیده
ایمان 2 آذر 1393
دکتر اصحی تنها فرد شایسته بر ای نمایندگی بهشهر و نکا و گلوگاه . آقای برزگر نژاد دیگه پروندش بسته شد . برزگرنژاد دوبار اومد موفق نشد . باید بره کنار
زارع 2 آذر 1393
دكتر در دوران مسوليت كار حزبي نكرد، وجودش را براي مردم گذاشت بررسي كنيد چقدر كار عمراني كرد، انتقال آب منطقه محروم پشتكوه ، كمربندي شمالي ساري ، ساخت اردوگاه قاجارخيل، زير گذر جامخانه ، زيرگذر بادله، ساخت خانه هاي بهداشت در مناطق محروم ، ساخت سالن ورزشي در مناطق مختلف، پيگيري در طرح سالمسازي دريا فرح آباد ساري و ..........
نا شناس 1 آذر 1393
رای ما بابلی ها یکصدا حسین بیژنی
وی در ابتدای انقلاب اسلامی مدیر اجرایی نهادهای انقلابی در استانهای مازندران و گلستان بوده و در سالهای پس از دفاع مقدس و دوران رزمندگی مسئولیت هایی نظیر مدیرعامل بانک قوامین ایران ، رئیس بنیاد تعاون ناجا و رئیس خدمات پرسنلی و امور اداری ناجا ، معاون فرمانده راهنمایی و رانندگی کشور ، فرمانده راهنمایی و رانندگی تهران ، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ، مشاور عالی شهردار تهران ، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران ، مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران ، مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارکسوارهای شهرداری تهران ، عضو هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی تهران و مدیر آماد و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیده می شود که گفته می شود تنها در دوران ریاست بر بنیاد تعاون ناجا و مسئولیت وزارت دفاع بنیانگزار و موسس بیش از پنجاه هتل و مجتمع رفاهی ، تفریحی و گردشگری در سطح کشور بوده است .
عل محمد 1 آذر 1393
هادي ابراهيمي شما به مردمي فكر كن كه قراره از طريق شما به حقوق حقه شون برسن پس اخلاق حكم مي كند به مسائل حاشيه اي توجه نكن و حتما با تمام توان و قدرت ورود پيدا كن ما هم مثل سربازي پشت سر شمائيم
بهشهر 1 آذر 1393
آقای ناصخی در نکا مقبولیت چندانی ندارد چه برسد به بهشهر و گلوگاه



پیروز این دوره فردی است که مقبول بهشهر و گلوگاه باشد...
دکتر یعقوبی پتانسیل بالایی در این ضمینه دارد....


امیدواریم رقابت منصفانه ای را در انتخابات شاهد باشیم
هنرمند 1 آذر 1393
اقای ابراهیمی معاون سیاسی دولت قبل بسیار انسان وارسته و خاکی بوده و دردوران مدیر کلی ارشاد حامی کلیه هنرمندان بوده حتی در تودیع خود کلیه سکه های اهدایی را به کمیته امداد بخشید هیچ کس این کار را نمی کند در صورتیکه شاید خودش نیازمند بود ولی خدمت به مردم را اولویت و 20سکه اهایی را مال مردم می دانست و اهدا کرد ایشان جایگاه بالاتر از ان دارد امید وارم موفق باشد به امید نماینده شدن شهر ما حامی مستضعفان جمعی از هنرمندان استان
چمستانی 1 آذر 1393
به نظرم برای حوزه نور ومحمود آباد
آقای فیاضی امتحانش رو پس داد و نتونست انتظارات رو بر آورده کند ومهمترین ضعفش بکارگیری مدیران غیر بومی در منطقه بود وبه دلایل غیر منطقی، مدیران با تجربه بومی را خانه نشین ویا به مناطق دیگر سوق داد
جناب دکتر علی اسماعیلی
ایشان سیاست دوگانه دارند و بر ایده ونظر خود پایبند نیستند به نظرم امیدی به کسب رای ایشان نیست
حاج جواد اسماعیلی : شناختی آن چنان از ایشان ندارم ولی جو مثبتی برای ایشان در منطقه حاکم است
امامی 1 آذر 1393
تک رای هادی ابراهیمی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 آذر 1393
آخه من نمیدوونم چه انتظاری داشتیم که برآورده نشد؟؟؟خداییش با سند ثابت کنید که کارای فیاضی کمتر از ناطق بود.فقط فک کنم تبلیغاتش خیلی ضعیفه
ندا حبیبی بازیگرتاتر 1 آذر 1393
اینجانب از طرف خود و گروه کثیری از هنرمندان استان اعلام میدارم تنها مسولی که در تمامی سالهای خدمتش در کنار هنرمندان قرار گرفت و از هر نظر ایشان را در آن سنوات حمایت می کرد به عینه در سالن تاتر می دیدم این بزرگوار را که برای تشویق هنرمندان حضور بهم می رساندند لذا با احترام به حضور تمامی نمایندگان این دوره انتخاباتی رای خود را هادی ابراهیمی شخصی که با شعار خدمت به مردم را می شناسم اعلام میدارم و پیشاپیش از تمامی زحماتشان قدردانی می کنم
ساري 2 آذر 1393
من اهل ساري هستم ولي به اهالي نور ومحمود آباد غبته مي خورم كه نمونه يك انسان كامل ،شرافتمندو مديري توانمند وتيز بين -بنام آقاي جواد اسماعيلي- درحوزه انتخابي آنهاست ،قدر اين نعمت را بدانيد.
خزایی 2 آذر 1393
در نوشهر و چاوس و کلاردشت کوچکترین اثری از وزارت اقای شیخ الاسلام دیدهنمیشه که اقبال عمومی رو به همراه داشته باشه. مهندس طاهرنژاد و دکتر محسنی از شانس بالایی برخوردارند
ابوالفضل 2 آذر 1393
خدا کنه هادی ابراهیمی بیاد انوقت ماهایی که بهش بدهکاریم شب و روز براش تلاش کنیم تا ذره ای از محبتش را جبران کنیم
نا شناس 2 آذر 1393
فقط رعیت و گرزین از قائم شهر
مبین.....ا 2 آذر 1393
با سلام آقای دکتر ابراهیمی جوان پرتلاش خوش فکر و ولایتی و سختی کشیدای است.انشالله اگر درانتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت میکند موفق باشد .برای مازندران مخصوصا ساری و میاندرود کارهای مثبت و ماندگار زیادی انجام داده است .آقای دکتر با آرزوی موفقیت شما در همه مراحل ...مبین....ا
عباسی مجدs 2 آذر 1393
فقط نقی معمولی وگرنه من قبول نمیکنم خواهشاتشویق نکنید...
نا شناس 2 آذر 1393
سلام دوستان در حوزه انتخابیه قائم شهر،جویبار، سیمرغ ، سوادکوه و سوادکوه شمالی نباید زحمات مهندس علیپور را نادیده گرفت وباید او رامورد حمایت قراردادچرا که تلاش وکوشش ایشان درحمایت از مردم بی نقص بود .
نا شناس 2 آذر 1393
رای ما ناصحی یک کلام والسلام
نا شناس 2 آذر 1393
از اهم افتخارات مکررو متعدد مدیریتی دکتر ناصحی می توان به کسب متوالی رتبه مدیر برتر و ممتاز استان در شاخص کلیدی تکریم ارباب رجوع اشاره نمود.شخصیت حقیقی ایشان مهر تاییدی است بر خصلت تعهد و مردم دوستی ایشان.
نا شناس 2 آذر 1393
دکتر جمشیدی فرزند همان پدر هست که متاسفانه روابط اجتماعی خوبی میان مردم ندارند
بی نام 2 آذر 1393
اقای شمال نیوز بیش از بیست نفر اعلام کردند کامنت حمایت سارویها ومیاندرودیها از ابراهیمی این مرد خستکی ناپذیر رادرج نمی کنید . جرا؟
علی 2 آذر 1393
بابل مهندس نریمان. جعفر رضاتبار. شیخ حسنی . فاطمی و قائم شهر کمال علیپور.حیدر بوداغی. ادیانی. هادی حسینی . ساری عبوری. فرماندار اسبق. دامادی.رقبای اصلی هستند
نوری 2 آذر 1393
از حوزه نور و محمودآباد آقای فیاضی و آقای جواد اسماعیلی رای نمیارن.
مطمئنان دکتر علی اسماعیلی با رای بالا پیروز انتخابات میشه
تالشی 2 آذر 1393
برزگر نژاد رد صلاحیت میشه
اسحاقی 2 آذر 1393
ما هنرمندان و نوازندگان گرجی محله بهشهر به استاد بی بدیل موسیقی و سنتور جناب دکتر برزگر نژاد رای میدهیم
عبدی 2 آذر 1393
این دوره در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه چهره متفاوتی ظاهر شده است که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. حجت الاسلام دکتر محمد طاهر یعقوبی  عضو هیئت علمی دانشگاه و یک شخصیت نو اندیش ..... به امید صبح پیروزی
عزیزالله کوهستانی 2 آذر 1393
بنده با اجازه مدیریت محترم سایت چند نکته عرض کنم
١_دوستی در مورد دکتر محمد جمشیدی نقلی کردن,در جواب این بزرگوار باید بگویم دکتر ناصحی در روز عاشورای ٩٣ به بیت حجت الاسلام جمشیدی تشیف فرما شدن و و از ابوی دکتر جمشیدی رخصت گرفتن.
در دورهی قبل بخاطر نبود کاندیدای قوی ,مردم شریف نکا به اجماع رسیدن با دکتر جمشیدی
از دوست عزیز میپرسم که دکتر جمشیدی عزیز پست اجرایی داشت؟؟ تاحالا در منطقه نقش جدی ایفا کرد.
بیایید این بار با تعصب وارد میدان نشویم ,بایین با عقل کامل تصمیم بگیریم
()مردم شهر من ,هر روز به خورشید سلام دوباره ای میکن )
پاسخ ها به این نظر
بهشهر 3 آذر 1393
ناصحی در بهشهر هیچ پایگاهی ندارد
حسن 2 آذر 1393
سلام-رای مامردم نور ومحمودآباد فقط دکتر اسماعیلی است آمدنش قطعی است چون فردی باتعهدومدیری قوی وبرنامه ریز برای شهرستانهای نور و محمودآباد است
نا شناس 2 آذر 1393
در حوزه نور و محموداباد فقط دكتر محسن فلاح 32 ساله
تمام جوانان نور و محموداباد با ايشونند
متخصص حقوق
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 آذر 1393
حالا کی هست این فلاح که ما که نوری هستیم اونو نمیشناسیم.چطور میخواد رای بیاره؟ مگه الکیه!!!
نا شناس 2 آذر 1393
سلام ما در مركز نكهداري كودكان بى سربرست ومعلول از دكتر ابراهيمي واقاي ردايي به خاطر راه اندازي اين مركز و توجه به ان تشكر ميكنيم.زهرا موسوي
حسيني 2 آذر 1393
نوششهر و چالوس فقط مهندس طاهرنژاد
نا شناس 2 آذر 1393
ما اهالي ترك محله زحمات وتلاش هاي دكتر ابراهيمي وسرهنك رنجبررا در ساماندهي ترك محله فراموش نمي كنيم وقطعا به هادي ابراهيمي راي خواهيم داد محمد قرباني
حسین پور 2 آذر 1393
همشهریان ساروی سلام :
بررسی کنید آیا پیگیر تر ،جدیتر ،با معرفت تر از ابراهیمی گزینه ای هست ؟
شما را بخدا مثل دوره گذشته عمل نکنید ، باید از امثال ابراهیمی بخواهید که بیاید توی صحنه انتخابات بالاخره کارنامه افراد و عملکردشان دست همه هست نماینه مرکز استان باید عملگرا باشد بتواند حرف بزند و دفاع کند از حقوق موکلینش عضو حزب باد نباشد جنس هادی ابراهیمی با کار و مردانگی عجین شده خواهش می کنم از تک تک سارویها و میاندرودیهای عزیز از ابراهیمی بخواهید که بیاید در میدان و عرصه انتخابات شرکت کند این میدان سیاسی و حیثیتی جای کسانی نیست که فقط کت و شلوار مارک دار می پوشند ما مرد کار و عمل می خواهیم و به امثال دکتر ابراهیمی نیاز داریم
علي 2 آذر 1393
شمال نيوز عزيز چرا مطالبو گزينشي تاييد مي كني؟؟؟؟؟؟؟از يك رسانه بعيده؟ما طرفدارا دكتر محسن فلاح جوان شايسته نوري اين همه پيام ميفرستيم هيچ كدومو تاييد نمي كني. تغيير در شهرستان نور ومحمودابادفقط با دكتر محسن فلاح
شهروند بهشهری 2 آذر 1393
بنده به عنوان یک دانشجو دکتری اعتقاد دارم با توجه به مشکلات فعلی اقتصاد ایران برای مجلس نیازمند به یک فرد متحصص در امور اقتصادی می باشد بنابراین باید از افرادی مانند دکتر سینا حمایت شود .ضمنا یک انسان فرهیخته با ادب واز خانواده شهید می باشد .
ايمان 3 آذر 1393
نور و محموداباد به دكتر محسن جوان راي خواهند داد.جوان و متخصص علم حقوق با كلي تاليفات حقوقي .مثل اقايون به هيچ نهاد................. وابسته نيست.مدركشم مثل اقايون قلابي و پولي و بي اعتبارنيست
رضايي از نور 3 آذر 1393
دكتر محسن فلاح مطمئن باشييد راي مياره
موسوي نژاد 2 آذر 1393
در حوزه انتخابيه بابلسر و بهنمير و فريدونكنار و رودبست همه نگاهها و در محاورات روزانه مردم معطوف به مهندس غلاميان است.
ان شاء الله مردم آگاه و هوشيار با انتخاب فردي جديد و توانمند مانند مهندس غلاميان زمينه هاي شادابي و نشاط و تحرك و بالندگي را بيش از پيش در شهرستان و منطقه بوجود خواهند آورد
jafar 3 آذر 1393
از قایمشهر ادیانی و گرزین رای میارن
دوره ی حسینی و علیپور تموم شده
امتحانشونو پس دادن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 آذر 1393
تو قائمشهرادیانی واکبری بهتر از این دو تا بودن.
حيدري 3 آذر 1393
اميد پابرهنگان و مستضعفان هادي ابراهيمي
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 آذر 1393
گرزین شانسی ندارد قبلا زیاد میان مردم نبود. علیپور ادیانی.فلاح.بوداغی .سید هادی.
جعفري 3 آذر 1393
سلام دكتر جون بيا ميدان باكي رودربايستي داريد منتظر هستيم و يارو ياور شما امت حزب الله
سلام 3 آذر 1393
از جوزه انتخابیه بهشهر ، نکا و گوگاه فقط دکتر محمد طاهر یعقوبی
شهروندی از بهشهر 3 آذر 1393
باید از خدمات شایسته دکتر ناصحی در حوزه بهداشت ودرمان بهشهر دردوران ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران تقدیر وتشکر نمود واقعا مدیر توانمد ومردمی است چنین افرادی باید به مجلس راه یابند انشاء الله به امید پیروزی دکتر ناصحی
مطلع 3 آذر 1393
جواد اسماعیلی در مقابل با ناطق نبود بلکه دکتر علی اسماعیلی (عضو هیات علمی آزاد قائم شهر) بود در دو دوره قبل . و نفر دوم انتخابات شدند. لطفا خبرتان را اصلاع کنید.
فاضلی 3 آذر 1393
شهر ما به آدم پر کار و جوان نیاز داره دوره سیاست بازی تموم شده خواهشا ول کنید اصلاح طلب و اصولگرا رو ابراهیمی در دوره مسولیتش با همه کار کرددنبال بازی سیاسی نبود ولی پایبند به ارزشها و مبانی بود خداوکیلی کار کرد من کاری ندارم همه زندگی خودش رو وقفه مردم کرد برخی چیزها رو آدم باید خودش ببیند و قضاوت کنه من الان اکه بکم تملق و چابلوسی میشه روستازاده و درد کشیده است به جای مهم هم برسه همان روحیه مردم داری رو از می بینی الحمدالله خوب کار کرد کارنامه در خشانی داشت خدا عمر پدر ومادر ش رو زیاد کنه که چنین بچه های برای جامعه تربیت می کنند
ناشناس 3 آذر 1393
تاموقعی که حاج جواد اسماعیلی فردلایق ،توانمند،دردآشنااین مردو آشنابه این منطقه وشناخته شده دراستان وکشورازجنس مردم هست پس محمودابادی،سرخرودی،کلوده،نور،رویان،چمستان،بلده وهمه مردو شهرستان نورومحمودابادیاعلی-برای سپرده سکان شهرمان به حاج جواد اسماعیلی
کیانی نژاد 3 آذر 1393
دکتر جمشیدی توان نمایندگی مجلس رو نداره.
یعنی اصلا در قد و قواره این حرف ها نیست.
سال قبل هم همراه با یک موج یه رای نسبی آورد ولی این دوره داستان فرق داره
قاسم لو 3 آذر 1393
رای ما دکتر برزگر نژاد از حوزه نکا بهشر.
گلوگاه اصلا جزو مازندران نیست و باید از مازندران جدا بشه.در دوره های قبل دکتر برزگر نژاد از گلوگاه خیلی لطمه خورد
طالبي 3 آذر 1393
واقعا آقاي دكتر اسماعيلي شخصيت برجسته اي هستند . استاد بزرگوار من و معلم اخلاق مي باشد .
نکا وطن من.کوهسارکنده مدفن من 3 آذر 1393
رای ما جمشیدی دلاور.پیرو خط رهبر.خار چشم اصلاح طلبان.خار چشم ب...... و ...............
ج 3 آذر 1393
هادی جان ابراهمی مردم شهر و روستا ساری و میاندرود والبته پیر و جوان منتظر شما هستند به صحنه بیای که البته بعضی نمک نشناس که قدر شما را ندانسته اند وحق مردم ساری را ادا کنی
سوچلمایی 3 آذر 1393
جهت استحضار آقای پزشک حق طلب نکایی: کاش به جای توهمات قبیله ای قرون وسطایی ذره ای با وجدان شاید بیدار خویش از خدمات ماندگار متعهد متخصص دکتر ناصحی حمایت می کردید.نه این که بر طبل حمایت از حامی آشکار سران ملعون فتنه بکوبید.
فرشاد 2 آذر 1393
بابل دكتر كريمي ونريمان موردحمايت مردم بابل
بسیجی ناشناس 3 آذر 1393
خیلی خوشحالم در شهر محموداباد شخصیت های مردمی و مستعدی حضور دارند همانند سیروس کاظمی
رای ما فقط دکتر سیروس کاظمی

احمدی از نکا 3 آذر 1393
سلام .مردم نکا میدانند که اصل بنای بیمارستان امام حسین نکا و گرفتن نزدیک به مساحت 3000 متر زمین با ارزش در وسط شهر نکا از انسان خیر وارزشمند جناب مهندس ناهید توسط حاج اقای جمشیدی نماینده 3 دوره مجلس در سال 1375 و در زمان مدیریت اقای دکتر محمد جمشیدی بر شبکه بهداشت و درمان نکا انجام شد. عزیزان دیگر از جمله دکتر ناصحی و دکتر احمدی در تکمیل این بیمارستان تلاش نمودند . خوبست دربیان مسائل خدمات همه افراد را بیان کنیم
نا شناس 3 آذر 1393
سلام مطمین باشید تمام اینهایی که نام بردید دلگرمی است نماینده واقعی الان خودش را معرفی نمی کند بلکه الان زمان برنامه ریز ی است نه شلوغ کردن
مهدی چهاردهی 3 آذر 1393
درود بر نکا و متخصصین متعهدش
معلم بازنشسته 3 آذر 1393
بنده اعتقاد دارم دراین زمان مجلس نیازمند به افراد متخصص درامور اقتصاد دارد بیایید همه باهم متحد شویم از افرادی مانند دکتر سینا که تمام شرایط نمایندگی راداردحمایت کنیم .انشاالله
دانشجو 3 آذر 1393
اقای دکتر سینا به چند دلیل شایسته است : 1-متخصص در امور اقتصاد 2-استاد اخلاق وفرهیخته 3- از خانواده شهید4-با ادب وتحلیلگر مسائل اقتصادی و سیاسی
مهدوی از محمودآباد 3 آذر 1393
هر چند آغازی زود هنگام است ولی به عنوان یک دانشجو با شناختی که از کاندید های احتمالی دارم ارزیابی من این است که معیارهایی چون صداقت و ساده زیستی و مردمی بودن و مدیریت حوزه های مختلف اجتماعی سیاسی فرهنگی ، یکرنگی با مردم تسلط بر فرصت ها وآسیب ها و تهدید های استانی و ملی به دور از هر گونه تعصب باید مد نظر جوانان و روشن فکران جامعه باشد.
این جانب به همراه جمعی از دانشجویان که ترکیبی از شهر های مختلف استان آمل ، بابل ، قائمشهر ، نور ، چمستان ، محمودآباد که هر کدلم تجربه ای گسترده از برادر زحمت کش و روستا زاده فکور و خطیب درد آشنای به مشکلات مردم جناب آقای جواد اسماعیلی دارند ایشان را در صورت حضور در صحنه مناسب این مقطع از استان و کشور می دانم.

مصطفی ش 3 آذر 1393
من اهل شهرستان ساری هستم اما به عشق مهندس سعادتی میخوام برم بابل به ایشون رای بدم . ادم بسیار ولایی هستن .عشق است مهندس سعادتی یا سردار خودمون حاج مهدی سعادتی
برادر اهل سنت 3 آذر 1393
برادری از اهل سنت گلستان،حاج جواد دایرتالمعارف از دو استان گلستان و مازندران که مینیاتوری از مسایل سیاسی اجتماعی امنتی کل کشور است میدانم و از مردم غیور نور و محموداباد نسبت به ترقیب حضور ایشان یبه حضور در صحنه مبذول داشته و قلب مردم مرز نشین گلستان به دلیل خدمات شایسته ایشان میتپد به امید موفقیت
مسلمي 4 آذر 1393
اين روزها همه در محموداباد و نور به دكتر محسن فلاح راي مي دهند. شما چطور؟
جوان برومند و متخصص.شك دارين تحقيق كنين.در تمام نظرسنجيها اوله
قلعه سری 4 آذر 1393
ما نکایی ها حامی دو یار دیرین یعنی دکتر ناصحی و دکتر جمشیدی هستیم و قطعا از حضور هر دو بزرگوار حمایت میکنیم.ضمن اینکه این دو عزیز حتما به اجماع خواهند رسید
دانشجو قبلی 4 آذر 1393
چرا نامی از استادمان اقای دکتر محمدپور رئیس دانشگاه شمال و علم وصنعت بهشهر که الان رئیس صنایع استان شده نبردید..
ما الان حدود یک سال و نیمه که کارهای انتخاباتی ایشان از حوزه آمل را شروع کردیم.
و به حمدلله ایشان یکی از نماینده های استان خواهند بود.
s-قربانی 4 آذر 1393
برادر بزرگوار دکتر هادی ابراهیمی.بی صبرانه منتظرت هستیم .امروز ساری به وجودت برای دفاع از فرزندانش نیازمند است.منتظرت میمانیم.دوستدار همیشگی شما
نيازيان 4 آذر 1393
برادر جوان و متخصص دكتر محسن فلاح ،من پيشنهادم اينه يك مناظره اي بين شما و علي اسماعيلي ،جواد اسماعيلي هر دو با سابقه ......... و فياضي برگزار بشه تا عيار شما واقايون مشخص شه.از اين طريق مردم محموداباد و نور راحتر تصميم مي گيرند. ضمنا مدارك دانشگاهي اقايون بايد بررسي شه تا ببينن از كجا و چهجوري مدرك گرفتن.نماينده مجلس بايد حقوقدان باشه .قانونگزار بايد حقوقدان باشه.نماينده اي كه يك زبان زنده دنيا را بلد نباشه نماينده نيست. درود بر دكترمتخصص ما دكتر محسن فلاح مسلط بر دو زبان انگليسي و فرانسه
دانیال ساروی 4 آذر 1393
"ملاقات های عمومی او با مردم استان مازندران هنوز بر سر زبانهای مردم و کارکنان استانداری است." بنده اهل سیاست نیستم. اما به گفته دوستان و همشهریانم یک نخبه علمی هستم. ما اقشار جوان از مسئولان فقط کار برای مردم می خواهیم.فقط مردم داری می خواهیم. گاهی اوقات در عبور از خیابان انقلاب ساری حدود ساعات ده نه شب نور یک اتاق در ساختمان استانداری روشن بود. پس از جویا شدن متوجه شدم که آن اتاق کار آقای ابراهیمی معاون سیاسی استاندار است. خدا به ایشان عمر با عزت بدهد. آقای ابراهیمی شما دلسوز مردم بودید اما عده ای که متاسفانه از هم شهریان شما بودند این مردمدار بودن را بر نتافتن.
شکتا کلیجانرستاق 4 آذر 1393
سلام عزیزان همشهری من همه ما با تفکر بالا باید به موضوعات سیاسی فکر کنیم تونماینده شدن خیلیها اومدن ورفتن وهمشون در پستهای سازمانی ادارات شهر واستان مسولیت داشته اند اونم فقط سارویها دکتر ابراهیمی وشجاعی ودامادی چند صباای به نزدیک شدن انتخابات مجلس باقیست میشه سوال کنیم که این عزیزان واقعا چه تفکری دارند .عزیزان ساروی ومیاندرودی همه کاندیدای شهر ساری خوب هستن آیا میشود کفت که چه کسی بهتر وفنی تر وکاردانتر ومردمی تر است که همه مردم بخواهیم برای اون فرد یا علی بگیم .مثبت هر انسان سرجاش باقیست ولی باید موقع رای دادن به عملکرد وتفکرات منفی افراد فکر کرد که چه کسی کمترین نمره منفی رو دارد تا بشود بهش رای داد . البته ناکفته نماند هیج احدی نمیتواند بکوید من سالم هستم اگر چنین باشد او معصوم است همه مردم در ذات وکارشون وعملکردشون نخصی رو دارند که بشود بهش ایراد کفت . پس در رای دادن این دوره توجه داشته باشیم .هر چند که مردم پول مصب هستن وبخاطر چند دینار خود وروستا وشهر را میفروشند.تو همین انتخابات دوره قبل همین نمایندها بیرون از صندوقها عواملشون چقدر پول ریختن یا علی مدد
حمزه بوستانی 5 آذر 1393
برار هادی بیا من ته پشت درمه . لگن بیار جگر ببر
مصطفی 5 آذر 1393
دوستان فرهیخته ملاک را فقط مردمی بودن میدانند. خود احمدی نژاد به اصطلاح مردمی برایتان چه کرد؟ مردمی باش پاکدست نباش مردمی باش .............
محمود 6 آذر 1393
مدیر جهادی = هادی ابراهیمی
حمزه بوستانی 13 آذر 1393
آقای دکتر ابراهیمی چش سویی . برو ما ته پشت درمی
محمد 7 بهمن 1393
قلب ما گلستانیها برای عزیزانی چون جواد قناعت و علیرضاجمشیدی ، مدیران مخلص و بی تکبر و مردمی ،زحمت کش و خدوم و...می تپد، قدر این گلها را بدانید .(یک گلستانی)
محمود 6 اسفند 1393
درحوزه نور ومحمودآباد ورود احتمال قریب به یقین حمیدناطق عرصه انتخابات رابهم زده وافرادی چون فلاح کنارمی روندوبعضی چون دکترمتولی حضور نمی یابند جریان اصلاحات هم باعنایت به لابی های پشت پرده بزرگان سیاسی (هاشمی_ناطق_روحانی)باچالش مواجه شده وکاندایدای موردحمایت دولت نخواهد داشت وعلی رغم ادعاهای زیبامثل همیشه قربانی تصمیمات بالامی شودوحتی ممکن است مردم برای جلوگیری ازبازگشت خاندان ناطق دوباره برحسب اجبار به فیاضی رای دهندمگر آنکه حمید ناطق نیاید که بعید می نماید
حسین 15 ارديبهشت 1394
در حوزه ی بهشهر نکا گلوگاه شخصی بنام مهندس رمضانعلی مهتابی معاونت سابق دخانیات کشور احتمال کاندیداتوریش زیاده، از اساتید دانشگاه ومخترع، برنده مدال طلا در چشنواره مخترعین جهان در بوداپست مجارستان است مدیر برتر کشور در سال1391 وپزوهشگر برترکشور،رئیس دانشگاه علمی کاربردی دخانیات تهران. رئیس مبارزه با قاچاق سیگار در کشور، عضو هیئت مدیره دخانیات، عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر، است در کارنامه پژوهش ی ایشان 69 مقاله و طرح پژوهشی مدیریتی به چشم میخورد، مولف چهار عنوان کتاب هم است،
پاسخ ها به این نظر
دانشجو 10 خرداد 1394
حسین جان پوزش میطلبم، بنده اشتباه منفی دادم، معذرت، نظرم در مورد مهندس رمضانعلی مهتابی مثبت است،
پویا 27 ارديبهشت 1394
درود بر مهندس رمضانعلی مهتابی، مدیر ایرانی محقق جهانی، افتخار مازندران، مدیر قاطع، باسواد، آشنا به مباحث جامعه شناسی، بااخلاق، با ایمان، متدین، در حوزه بهشهر نکا گلوگاه به نظر بنده حقیر ایشان بهترین گزینه هستند،ایشان هرجا که مشغول به خدمت بودن آن بخش یا سازمان موفق بود و بیشترین کارایی را در دوره ایشان داشت،
سجاد 29 ارديبهشت 1394
من در حوزه بهشهر نکا فردی لایق تر از مهندس رمضانعلی مهتابی نمیبینم، استاد دانشگاه، محقق برتر کشور در چند دوره،مدیر برتر کشوردر سال 91، مولف چندین کتاب هستند، نویسنده بیش از شصت مقاله و طرح پژوهشی ، آشنا به مباحث جامعه شناسی و مدیری توانا، مدال طلا جهانی در جشنواره مخترعین جهان، واقعا انسانی درستکار و مردم دوست هستند،
طاهر 2 خرداد 1394
رای ما در حوزه بهشهر نکا گلوگاه مهندس رمضانعلی مهتابی معاونت سابق دخانیات کشور، رئیس مبارزه با قاچاق سیگار در کشور بودند،عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر نیزهستند، مدیر برتر کشور در سال1391 وپزوهشگر برترکشور شده، رئیس دانشگاه علمی کاربردی دخانیات تهران بودند، مشاور بودجه و تشکیلات دخانیات ایران بودند، بیش از شصت مقاله و طرح پژوهشی مدیریتی دارد ومولف چند جلد کتاب هستند، در سال 2009 برنده مدال طلا در جشنواره مخترعین جهان در بوداپست مجارستان شدند، فردی مردم محور و بااخلاق و دانشمندی فرهیخته است، روابط برای او مفهومی ندارد و ضوابط برای او ارزشمند است
جواد 2 تير 1394
خوشم می اید هر سایتی می ری اسم این اقا را چند نفر تبلغ می کنند با 80 رای برادر یا خواهر ایا تو او را کامل می شناسی می دانی که چه بر سر افراد باتجربه و کاری اورد با هر که مخالف بود و قربان گو او نودند چه کرد بر در اداراتی که گفتی ببین چند نفر او را قبول دارند از افراد زیر مجموعه او 50درصد درست است 50 درصد خلاف واقع
اتفاقا او یکبار چپ یکبار راست است تحقیق کن
اتفاقا او فردی مردم گریز، و .............................است او پر از روابط خاص است و کار و ضوابط برای او ارزشی ندارند
برو بپرس برادر یا خواهر
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.........................................
محمد 5 تير 1394
رای ما فقط و فقط گواهی بزرگوار
آقا جواد عرض سلام ارادتمندیم
رصا 16 مرداد 1394
مردم شریف بهشهر،نکاء و گلوگاه هر آنچه که موجب عقب افتادگی منطقه شده همین تفکرات غلط و کج فهمی محدود افرادی است که در بسیاری مواقع واپسگرایی را بهمراه داشته است.من متاسفانه باید عرض کنم تا زمانیکه همچین تفکراتی حتی بسیار محدود در جامعه ساری و جاری است ما نبایستی امید به آینده بهتری داشته باشیم.برخی خود را مالک بی چون و چرا منطقه و فراتر از آن قیم بلامنازع مردم می دانند. برخی اجیر شدگان نیز بی انصافی را از حد گذرانده و یک شخص ملی و بین الماللی را برای رسیدن به اهداف پلید خود بی شرمانه مورد تاخت و تاز قرار می دهند. شخصی که در هر پستی و منصبی بوده به میز شخصیت داد و نه مانند برخی که از میز شخصیت گرفتند. حال مردم شریف و محترم شما بخوانید حدیث مفصل از این مجمل.
دانشجو 17 مرداد 1394
این وصله ها به مهندس نمیچسبد، شما اگر به حق گفته بودید این همه رای منفی نمیگرفتیید،

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.