.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض 30 نماینده به اقدام صدا و سیما

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: صدا و سیما با پخش تصاویر نزاع از شهر اردبیل چهره حسینی و با فرهنگ مردم این دیار را مخدوش کرد.

مصطفی افضلی فرد گفت: در کل کشور رخدادهای مختلفی روی می دهد که می تواند سوژه ای برای پخش و اطلاع رسانی باشد در حالیکه رسانه مهم کشور ما با پخش تصاویری که ارزش خبری ندارد فرهنگ یک ملت را زیر سوال می برد.

وی تصریح کرد: 30 نفر از نمایندگان استان با امضاء نامه ای اعتراض آمیز تذکر خود را نسبت به اقدام شبکه دو سیما در پخش تصاویر نزاع از سطح استان اردبیل در خبرها به رئیس صدا و سیما اعلام کرده اند و خواستار پاسخگویی مسئولان و عذرخواهی از مردم هستند.

وی افزود: پخش چنین اخباری از رسانه تاثیر گذاری چون صدا و سیما اگر یک حسن داشته باشد هزاران عیب دارد و سبب خدشه شدن فرهنگ مردم، بی حرمتی به جایگاه و تمدن یک منطقه و کاهش حضور گردشگر می شود.

افضلی فرد خواستار برخورد قاطع مسئولان قضایی با عوامل ایجاد نزاع در شهر شد و بیان کرد: تکرار بزه و وقوع آن در استان محصول ناکارآمدی و احساس عدم مسئولیت مسئولان قضایی سابق در اردبیل است چرا که آنها به دلیل کسب رتبه برتر در کاهش جرایم روی پرونده ها سرپوش گذاشته و هیچ نوع رسیدگی صورت نمی گرفت.

وی اقدام مسئولان قضایی سابق استان را در امن جلوه دادن و نبود هیچ پرونده ای نوعی خیانت دانست و افزود: عوامل ایجاد نزاع در یکشنبه شب هفته گذشته مقصر هستند و مسئولان قضایی باید به این امر رسیدگی جدی را انجام دهند.

لازم به ذکر است یکشنبه هفته گذشته برخی از برنامه های خبری صدا و سیما، تصاویری از یک نزاع طایفه‌ای را در اردبیل پخش کردند که سبب اعتراض و ناراحتی مردم و مسئولان این استان از این اقدام رسانه ملی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.619 seconds.