.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش فلاح جلودار به شابعه برکناری اش
استاندار مازندران کارشناسان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به مناظره فراخواند!
استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز یک نفر، مسئولیت استان را بر عهده ندارد و از همه افراد، گروه‌ها و فرصت‌ها برای توسعه استان استفاده می‌شود، تصریح‌ کرد: به عنوان نماینده دولت و جمهوری اسلامی در استان، این فرصت را مغتنم می‌شمارم و از همه جناح‌ها و گروه‌ها برای ...
استاندار مازندران کارشناسان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به مناظره فراخواند!

شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه رسانه باید در صف نخست توسعه استان قرار گیرد، گفت: رسانه‌ای موفق است که به نیازهای امروز جامعه با توجه به منویات رهبری و اهداف دولت، توجه کند. 

به گزارش شمال نیوز ، ربیع فلاح در آیین انتشار روزنامه خبر شمال در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت: حضور مردم در جبهه‌های نبرد، شکل گرفته از تفکر بسیجی و برای حفظ امنیت کشور و جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج، عملکرد خود را بررسی کرده و با تفکر بسیجی، تطبیق دهیم، ادامه‌ داد: بسیجیان هشت سال در دفاع مقدس، جان خود را فدای کشور و مردم کردند.

این مسئول با بیان اینکه راهی جز این نداریم که تفکر بسیجی را مانند روزهای دفاع مقدس، در جامعه القا کنیم، افزود: با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی به مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... رسیدگی کنیم و می‌توانیم جوابگوی نیاز جامعه باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز یک نفر، مسئولیت استان را بر عهده ندارد و از همه افراد، گروه‌ها و فرصت‌ها برای توسعه استان استفاده می‌شود، تصریح‌ کرد: به عنوان نماینده دولت و جمهوری اسلامی در استان، این فرصت را مغتنم می‌شمارم و از همه جناح‌ها و گروه‌ها برای پیشبرد اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره می‌برم.

فلاح با بیان اینکه در حال تدوین بودجه سال 94 هستیم، متذکر شد: برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز در حال تدوین است و من مجری برنامه ششم تا پایان این برنامه هستم.

وی با اشاره به اینکه مطالب و موضوعات برخی سایت‌ها پوچ، بی‌ارزش و بی‌اساس است، گفت: به مطالب این رسانه‌ها توجه نمی‌کنیم چرا که معتقدیم باید به مردم امید داد و مردم باید احساس ثبات کنند.

فلاح خاطرنشان‌ کرد: کارشناسان اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... باید به مناظره بنشینند و بگویند ما چه داشتیم و چه کردیم و دیگران چه داشتند و چه کردند.

وی با اشاره به اینکه رسانه باید در صف نخست توسعه استان باشد، متذکر شد: رسانه‌ای موفق است که به نیازهای امروز جامعه با توجه به منویات رهبری و اهداف دولت، توجه کند و با لحاظ کردن نگاه انتقادی، همراه و پشتیبان دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به اهداف باشد.

فلاح با بیان اینکه از ثانیه‌های وقت‌هایمان برای توسعه استان استفاده کردیم، افزود: کارها و نیازهای علاقه‌مندان در حوزه رسانه را پیگیری می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مازندران بیشتر از داشتن پنج روزنامه است، ادامه‌ داد: هرچه جنبه‌های رسانه‌ای استان بیشتر شود مردم هم آگاه‌تر می‌شوند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ما کارشناس هستیم نه مدیر صرف، یادآور شد: وقت نداریم برای مسائل پوچ، بی‌ارزش و بی‌هویت وقت بگذاریم.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها خواستند استان را به حاشیه بکشانند، افزود: اما این عده مغلوب تفکر اجرایی استان شدند.

فلاح با اشاره به اینکه امروز دولت تدبیر و امید این افتخار را دارد که بتواند فراجناحی عمل کند، گفت: من هم فرد فراجناحی هستم و در طول دوران زندگی و مدیریتم از همه گروه‌های فکری استفاده کردم و البته اشکالاتی هم وجود دارد و هیچ‌یک منزه و مبری از خطا نیستیم.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بي نام 1 آذر 1393
جناب فلاح اگه واقعا براي مسائل پوچ و بي ارزش وقت نداريد به جاي فكر كردن براي آماده كردن جواب به شايعات در اتومبيل دولتي خود بنشيندي و در استان سير و سفر كنيد و اصلا هم به خود زحمت پب=ياده شدن از ماشين را ندهيد . فقط از پشت شيشه ماشين جنگل ها و منابع طبيعي از دست رفته را ببينيد .رودخانه ها و متجاوزين به بستر و آلاينده هايي كه به رودخانه مي ريزند را ببينيد . با نوسانات ماشين متوجه وضعيت راههاي استان شويد . به ساحل سري بزنيد و حريم دريا را ببينيد . در كنار سطلهاي زباله زباله جمع كنها راببينيد . معتادان گوشه خيابان ها را نيز اگر ديديد با يه تلفن از وضعيت خريد و فروش مواد مخدر در استان مطلع شويد. كارگران گوشه خيابان به اميد يافتن يك شغل يه روزه براي سيرشدن شكم را ببينيد و جالب است بدانيد بسياري از آنها تا همين چند وقت پيش شغل داشتند و امروز به لطف سياستهاي خوب اقتصادي بيكار شدند . و .... جناب فلاح اگر هيچ كارشناسي حاضر به مناظره نشد من هستم با هزار دليل بر بي كفايتي .
نا شناس 1 آذر 1393
باز جو گرفت یه حرفی زد! بابا مناظره استاد خودشو میخواد شما میتونی مناظره بکنی؟
اصلا حق با شما همه دروغ میگن ولی در مناظره باید سر زبون داشته باشی بتونی با استدلال حرفتو بزنی این قدرتو شما نداری
امیدوارم از نتقادم ناراحت نشده باشید
آخه شما زیادی خوب هستید و مطمئنا در مناظره شکست میخورید
مناظره اشخاصی میخواد مثل احمدی نژاد جدی گفتم آدم به حرفاشون گوش هم بده هرچند دروغ هم بگن ولی باورشون میشه
همشهری 1 آذر 1393
آقا اینهمه مهارت و یک استان ؟
ظاهرا به آقای فلاح خیلی جفا شده با اینهمه استعداد میشه نصف کشور رو به ایشان سپرد . اقتصاد . فرهنگ ......
صابر 1 آذر 1393
آقای فلاح شما یک تنه نمی تونی این استان را آباد کنی و نیاز به افراد قوی و مبتکر داری ولی متاسفانه یک عده آدم ضعیف که خفط کردن خودشون مهمتر از شماست اطراف شما رو گرفتن و با این رسانه را ولش اون رسانه را ولش روز به روز دارن شما رو به پرتگاه نزدیک می کنندوروابط عمومی استانداری خودش نیاز به یک دوره فشرده در این بخش داره اون اصلاًنمی دونه امروز جایگاهش چیه و چگونه می تونه به جنابعالی کمک کنه.متاسفانه بقیه هم همینطور دارند پیش می رند و یک نفر هم فکر نکنم در کنارت باشه و شما رو نقد بکنه. این شخص بایستی خودش هر صبح و هر روز سایتهای استان را رصد بکنه و حتی نظرات را تحلیل کنه و به اصلاع شما به مانند یک گزارش کار روزانه ارسال کنه نه اینکه بگه همه چیز ردیف ردیف هست.
دوما بحث یک واقع بزرگ در ورزش مازندران رو چند مدتی هست داری آب و تاب میدی که به اون خدا اینجوری نیست این افراد زرنگ شما و اون مدیرکل بی اطلاع رو به بازی دادند برای مقاصد خودشون که انشاالله پس از مسابقات این موضوع حلاجی خواهد شد
محمودی 1 آذر 1393
اگه مقصر تمام این مشکلات فلاحه،که یک سال اومده،پس بقیه چکاره اند،این بیچاره باید ازعملکرد خودش دفاع کنه.
نا شناس 1 آذر 1393
استاندار فقط عبوری .چون ثابت کرد که عمل می کند
نا شناس 1 آذر 1393
خخخخخخخخخخخخخخ
نگو برادر جان نگو اقای مدیر
شما اصلا طرح و برنامه ای برای استان داری که یکی بیاد باهات مناظره کنه ؟
نا شناس 1 آذر 1393
جناب اقای استاندارایانیروهای غیرمرتبط درمیراث فرهنگی مازندران درعمرانه این دستگاه موثرن...
امید 1 آذر 1393
جناب اقای استاندار هر چه در مورد شما بگویند درست است شما با انتصاب مدیران و فرماندران طرفدار احمدی نژاد پرونده خود را ... و بی ...... خود را ثابت . مردم با رای دادن به روحانی تغییر خواستند و شما فقط خودتان جای طاهایی را گرفتی و تحت فشار نمایندگان در انتصاب مدیران فقط از خاصیت جابجایی استفاده کرده اید . که بی خاصیت بود ....
نکائی 1 آذر 1393
جناب استانداربرای اطلاع ازمیزان مقبولیتشان درسطح استان کافیه به نظراتیکه تحت عناوین موافق ومخلف نظردادن مراجعه نماین!بنظرمن تابحالش هم تدبیرجناب یونسی باعث بقای ایشان شده!!!والا در6ماه اول خودش بایدعطای استانداربودنش رابه لقایش میبخشید
محمدرضا سالار 1 آذر 1393
سلام اقای استاندار.بنده کارمند انتقالی از تهران به شهرستان نور هستم که متاسفانه هنوز تبدیل وضعیت نشدم.مصوبه هیات وزیران با صراحت اشاره کرده.پس تکلیف من چیه؟اگه واقعا با لیاقت هستید چرا پیگیر مشکل من نوعی نیستید.نه تنها اقای طاهایی رو لایق استانداری نمیدانستم شما هم هیچ کاری نتوانسته ای انجام بدی.چرا وقت مردم و رو میگیرید فقط حرف!شماره بنده ۰۹۳۶۲۱۱۹۸۶۴
نا شناس 1 آذر 1393
منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت. شکر خدا را که از صدقه سر رئیس جمهوری با تدبیر و جهت امید افزایی مردم استان به داشتن استانداری توانمند و کاردان و کارشناس و یکه و تنها و قدر قدرت و قوی شوکت و با برنامه ای که اصلاً وقت حرف شنیدن را هم ندارد و خودش میداند که چگونه ظرف دو سال آنچنان تحولی در استان به وجود بیاورد که انگشت به دهان بمانی و در نهایت فضا را برای دور بعدی آنچنان آماده کند که از رای یکه تاز رئیس جمهوری چند دانه ای بیشتر باقی نماند و عاقل و جاهل همه از کرده خویش پشیمان و نادم که اگر رئیس جمهور اهل تدبیر بود مازندران را با چنین حاشیه ای رها نمی کرد که مثلاً از گزینه خویش دفاع کرده و تحمیل خود بر استان را خدمت بر استان تلقی نماید. چند ماه دیگر دو سال شما تمام می شود و به فرموده خودتان اگر تحولی ایجاد نکردید می گذارید و تشریف را می برید. حال بفرمایید آثار این تحول در کجا مشاهده می شود که تا چند ماه دیگر شاهد آن باشیم و فریاد احسنت احسنت بر آوریم که بارک الله و صد بارک الله و دست مریزاد. این قلم خفه خون بگیرد و صاحب آن به مرض بدخیم دچار شود که چشم دیدن شما را نداشته باشد هرچند شما بفرمایید که اصلاً برای این قلم ها و نقادی ها پشیزی ارزش قائل نیستید و وقت زیادی ندارید که خرج این خزعبلات و لاطائلات بفرمایید. به این می گویند استاندار و لاغیر. و آخر دعوانا الحمدلله رب العالمین.
ساروی 1 آذر 1393
دکتر جهادی, عشقی...
کارشناس بانکی 1 آذر 1393
جناب اقای دکتر فلاح ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی و مسئولین محترم استان از اینکه اعلام امادگی برای انجام مناظره فرمودید نهایت تشکر را دارم لذا چنانچه در این تصمیم مصر هستید از این تریبون اعلام تا بنده هم بتوانم در مسیر توسعه از اندک اطلاعاتی که دارم با جنابعالی در میان بگذارم تا شاید مثمر به ثمر واقع گردد
123 1 آذر 1393
آقاربیع لطف کنید سکوت اختیلر فرمایید .این برای شما بهتر است .به فکر آبادکردن خرابی ها باشید
دلسوز استان 2 آذر 1393
خدائیش برای یکبار هم که شده برای پیشرفت استانمون دست استاندار را بگیریم .هرچه که او خوب باشه یا بد . آخه چقدر باید ما مازندرانیها در بین استان های دیگه به زیر پا خالی کن معروف باشیم . خدائیش اگه مردشیم یا یه یا علی بیایم وسط میدون.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.458 seconds.