.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام سید رمضان شجاعی در پی درگذشت آیت الله شجاعی

بسم الله الرحمن الرحیم

« اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء »

فقدان عالم و عارف وارسته و ربانی حضرت آیت الله حاج سید حسن شجاعی کیاسری از علمای شجاع و انقلابی، ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر و ضایعه‌ای بزرگ است.که تنها لطف حضرت حق می تواند آن را جبران کند.
این شخصیت والامقام از مبارزان راه انقلاب اسلامی و از یاران متعهد و نزدیک حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند. ایشان در طول حیات پر برکتش و بویژه در مسئولیت های سنگین پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره منادی عدالت بوده و نقش برجسته‌ای در ترویج ارزش‌های دینی و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایفا کردند و خدمات فراوانی را به کشور عرضه داشتند این حادثه ناگوار، ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه مذهبی کشور و به ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان و جوانانی است که از مجالس پر فیض و درس‌های سازنده‌ این معلم اخلاق بهره می‌بردند.
اینجانب ارتحال ملکوتی این فقیه بزرگوار را به امام عصر (عج) و نائب بزرگوارش حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته)، مراجع عظام، روحانیون و طلاب گرانقدر بویژه شاگردان و خاندان و بیت (معظم‌له) و عموم مردم شریف و داغدار مازندران تسلیت عرض نموده و بواسطه اینکه ایشان تمام عمر را در جذبه نورانی عاشورایی زیست و هر منبر خود را به نام مبارک حضرتش آراست و اینک در آستانه اربعین حسینی به میهمانی حضرتش شتافت، شفاعت و. همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای ایشان مسالت می‌نمایم.
سید رمضان شجاعی کیاسری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.