.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای شهر ساری چهره ماندگار مدیریت کشور شد
عضو شورای شهر ساری چهره ماندگار مدیریت کشور شد

شمال نیوز: در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی و مدیران شرکتهای برتر بخش خصوصی از سید محمد جعفری عضو شورای شهر ساری و رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ایران به عنوان چهره ماندگار مدیریت کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، همایش ملی چهره های ماندگار مدیریت با محوریت مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجمع متخصصین ایران و مشارکت سازمان مدیریت صنعتی ، دانشگاه تهران ، سازمان بهره وری انرژی ایران و مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی ، در مرکز همایشهای بین المللی صدا وسیما برگزار شد.

در این مراسم از مدیران برتر بخشهای مختلف کشور تجلیل شد و لوح یادبود و تندیس چهره ماندگار مدیریت در سطوح مختلف به منتخبان اهدا گردید.

بر اساس رای هیات داوران و کمیته علمی چهره های ماندگار مدیریت ، دکتر سید محمد جعفری رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رییس دبیرخانه اجرایی فراکسیون حمایت ازحقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان چهره ماندگار مدیریت کشور معرفی و با کسب تندیس طلایی و نشان عالی این عنوان مورد تجلیل قرار گرفت.

گزارش خبرنگار ما حاکیست دکتر کریم زارع رییس مجمع متخصصین ایران و دکتر لاله افتخاری رییس فراکسیون مخترعین و مبتکرین مجلس شورای اسلامی در این همایش بر ضرورت ترویج شیوه های موفق مدیریتی چهره های ماندگار مدیریت کشور تاکید کردند.
شایان ذکر است مدیران عامل موسسه مالی واعتباری توسعه ، نفت وگاز پارسیان ، شرکت عملیات اکتشاف نفت ، سرمایه گزاری صنایع شیمیایی ایران ، شرکت توسعه نیروگاههای دیزلی نیز با توجه به سوابق و موفقیتهای مستمر در این مراسم لوح وتندیس چهره ماندگار مدیریت را دریافت نمودند.

به گزارش رسیده هیات داوران ،علت انتخاب سید محمد جعفری رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به عنوان یکی از چهره های ماندگار مدیریت کشور ، اهتمام به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی حسب فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تلاشهای انجام شده در جهت بسط فعالیتهای انجمن در سراسر کشور و افزایش تعداد دفاتر آن به بیش از 300 شعبه در سراسر کشور، جمع آوری کلیه قوانین مرتبط با حقوق مصرف کنندگان، تشکیل فراکسیون حمایت از مصرف کنندگان با عضویت بیش از 70 نماینده مجلس شورای اسلامی و استقرار دبیرخانه اجرایی فراکسیون در محل انجمن، تعامل مناسب با دستگاههای در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اهمیت به موضوع آموزش و پژوهش و حضور کارشناسانه، تخصصی و قانونی در راستای انجام وظایف محوله در همه امور مرتبط با مصرف کنندگان اعلام نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.