.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
‌قيمت مرغ تا پايان سال نوسان نخواهد داشت

‌قیمت مرغ تا پایان سال تغییر نمی کند.
به گزارش شمال نیوز معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی امروز در محل اداره کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی به خبرنگاران گفت:با عرضه نهاده‌های دامی مورد نیاز،تا پایان سال جاری نوسان شدید قیمت مرغ در سطح بازار نخواهیم داشت.
حسن رکنی در ادامه شرایط مبادله و صادرات تخم‌مرغ را با محدودیت‌هایی مواجه دانست وافزود: صادرات تجاری تخم‌مرغ نسبت به دیگر اقلام با محدودیت‌ بیشتری مواجه است که این امر گسترش صادرات را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.
رکنی با اعلام اینکه سال گذشته 35هزار تن تخم‌مرغ به کشورهای دیگر صادر شد گفت: سالانه 2میلیون تن مرغ در سطح کشور تولید می‌شود که در حال حاضر امکان صادرات این محصول دامی فراهم شده است.
وی نیاز سالانه بازار داخل به گوشت قرمز را یک میلیون تن اعلام کرد و ابراز داشت: کمتر از 100هزار تن گوشت قرمز از ابتدای سال جاری به کشور وارد شده و در4ماه گذشته صادرات دام سبک به دیگر کشورها را نیز آغاز کردیم.
معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی در ادامه کشورهای حوزه خلیج فارس را مخاطب صادرات دام سبک از ایران ذکر کرد و گفت: در مجموع 70میلیون رأس دام سبک در کشور وجود دارد که با شناسایی نژادهای جدید دامی میزان تولید گوشت قرمز در کشور افزایش خواهد یافت.
حسن رکنی یکی از مهمترین اقداماتی راکه می‌تواند به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کمک کندتغییر در میزان بهره‌وری در حوزه دام و طیور دانست و افزود:به دنبال این هستیم تا با تعداد دام کمتر محصولات دامی بیشتری تولید کنیم که البته تحقق این مهم نیازمند شناسایی ژن‌های جدید دام در داخل کشور و استفاده از فناوری ‌های روز دنیاست./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.355 seconds.