.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره وارش استعداد ساز است

 شمال نیوز: خسرو معصومی کارگردان سینمای ایران گفت:جشنواره فیلم وارش می تواند در شکوفایی استعدادهای مغفول مانده فیلمسازی نقش موثری ایفا کند.

عضو شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره بین المللی  فیلم وارش افزود: جشنواره  وارش محلی است برای معرفی فیلمسازان جوان و با استعداد و تشویق آن ها به ساخت فیلم و فراهم کردن زمینه ای که احساس کنند به آن ها هم مانند نقاط دیگر کشور توجه می شود.
کارگاردان فیلم خرس اظهار داشت:  از دل همین فیلمسازان جوان در آینده هنرمندان خوبی بیرون خواهد آمد؛ مثل نیما جاویدی کارگردان فیلم ملبورن که ابتدای کارش از همین جشنواره وارش بوده است.
کارگردان فیلم تحسین شده رسم عاشق کشی با  بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه وارش فراز و نشیب های زیادی داشته است ادامه داد: در مسیر این جشنواره، شاهد فرایند یکپارچه و مدونی نبوده ایم که یکی از دلایل این امر نبودن دبیر دائمی جشنواره و نیز دبیرخانه ثبت است که در طول سال و تا شروع دوره بعدی بتواند با فیلمسازان ارتباط و تعامل داشته باشد.
کارگردان  باد در علفزار مي پيچد افزود: در دوره های  نخست شاهد اتفاقات خوبی بودیم اما متاسفانه با تغییر دولت ها و مدیران، بیشتر شاهد بوده ایم که سلیقه ها بر وارش حاکم شده و حتی گاهی کسانی که اصلاً شناختی از سینما نداشته اند تصمیم گیرنده بوده اند که این مسائل به روند مثبت و رو به جلوی جشنواره وارش آسیب وارد کرد.
جشنواره فیلم وارش امسال در سطح بین المللی برای اقوام حاشیه دریای مازنداران در شهرستان بابل برگزار می شود.
این جشنواره در بخش اصلی با موضوع های میراث مشترک کشورهای حوزه دریای خزر، فرهنگ و آداب و رسوم و در بخش جنبی با موضوعات ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی و فیلم های آزاد برگزار می شود.
علاقه مندان برای دریافت فرم شرکت در این جشنواره و اطلاعات بیشتر به سایت ww.vareshfestival.comمراجعه کنند.
جشنواره فیلم وارش 15 تا 17 دی ماه سال جاری با حضور برگزیدگان در شهرستان بابل استان مازندران برگزار می شود.
وارش در زبان محلی مازندرانی به معنی باران است، جشنواره فیلم کوتاه وارش هر دو سال یکبار در شهرستان بابل در استان مازندران برگزار می شود.
جشنواره وارش که از سال 1378 آغاز به کار کرده است مهمترین جشنواره استان مازندران به شمار می رود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.