.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکر مجلس به خانم ابتکار

 شمال نیوز: نماینده اراک در مجلس گفت: خانم ابتکار! شما در خوش آب و هواترین جای تهران دفتر گرفته‌اید و تشریف نمی‌آورید آلودگی هوا در شهرستان‌ها و کلانشهرها را ببینید، به جای پرداختن به مسائل سیاسی، آلودگی هوا در کلانشهرها را بررسی کنید.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی نسبت به آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور انتقاد کرد و خطاب به معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: خانم ابتکار! شما در خوش آب و هواترین جای تهران دفتر گرفته‌اید و تشریف نمی‌آورید تا آلودگی هوا در شهرستان‌ها و کلانشهرها را ببینید.
 
وی افزود: صدا و سیما نیز هر زمانی که تهران دچار آلودگی هوا می‌شود، سریع این آلودگی را پوشش می‌دهد، اما گزارشی از آلودگی هوا در کلانشهرهای دیگر کشور مانند اراک یا اصفهان پخش نمی‌کند، در حالی که صدا و سیما متعلق به همه ملت و همه استان‌هاست.
 
نماینده اراک در بخش دیگری از سخنانش خطاب به ابتکار متذکر شد: خانم ابتکار! به جای پرداختن به مسائل سیاسی یک وقتی بگذارید و موضوع آلودگی هوا در کلانشهرها را بررسی کنید.
 
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به این تذکر تصریح کرد: موضوع آلودگی محیط زیست و آلودگی هوا در بسیاری از کلانشهرها باید مورد توجه جدی قرار گیرد. /250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.