.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان برگزاری جلسه رای اعتماد دانش آشتیانی
نمایندگان درجلسه سه شنبه آینده خانه ملت، صلاحیت «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را بررسی می کنند.

جلسه رای اعتماد «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری سه شنبه آینده در خانه ملت برگزار می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده برای بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی علاوه بر روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ، روز دوشنبه نیز دولت جلسه علنی دارد.

نمایندگان درجلسه سه شنبه آینده خانه ملت، صلاحیت «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را بررسی می کنند.

همچنین محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و عده ای از نمایندگان در این کمیسیون حضور می یابد.

قرار است گزارش تحقیق و تفحص کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دانشگاه آزاد اسلامی در صحن علنی مجلس قرائت شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جلسات علنی هفته آینده خود گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد اجرای قسمتی از اصل 160 قانون اساسی، طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را رسیدگی می کنند.

همچنین مجلسی ها در جلسات هفته آینده خود طرح اصلاح قانون تعاونی کردن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکت های تعاونی روستایی و طرح حمایت از احداث، تجهیز و نوسازی مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها را در دستور کار دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را نیز بررسی می کنند.

** کمیسیون های تخصصی مجلس

همچنین نمایندگان مجلس هفته آینده در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه تا چهارشنبه جلسه دارند.

- «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» هفته آینده برای تشریح برنامه های پیشنهادی خود در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابد.

- اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یکشنبه آینده از تاسیسات هسته ای نطنز و فردو بازدید می کنند.

- اعضای این کمیسیون سه شنبه آینده نشستی برای بررسی شکایات واصله به کمیسیون از جمله پرونده کیفیت سوخت توزیعی در کشور خواهند داشت.

- بررسی موضوع تردد همراهان و مشاورین نمایندگان در مجلس در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی

- اعضای کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس سه شنبه آینده به ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی و بررسی نامه شماره52257/10/د مورخ4/8/1393 حوزه ریاست مجلس درخصوص ساختار دفتر نمایندگان ادوار(مربوط به ساختار اداری) می پردازند.

- کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس سه شنبه آتی همچنین پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در مورد تردد همراهان و مشاورین نمایندگان به مجلس(مربوط به ساختار اداری) را بررسی می کنند.

**ارایه برنامه های وزیر پیشنهادی علوم به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در روز یکشنبه آینده برنامه های احمدی آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را استماع می کنند.

اعضای این کمیسیون در این روز طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش فنی و حرفه ای و لایحه شوراهای حل اختلاف را بررسی می کنند.

جلسه کارگروه های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه ها، آموزش های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی(بررسی نهایی موضوع پذیرش دانشجویان در مقطع دکترا در دانشگاه های دولتی و آزاد با حضور رؤسای مراکز آزمون) نیز در روز دوشنبه در این کمیسیون برگزارمی شود.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه آینده موضوع پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های دولتی و آزاد با حضور سرپرست وزارت علوم،تحقیقات و فناوری رییس دانشگاه آزاد اسلامی و مسوولان گسترش آموزش عالی و رؤسای مراکز آزمون را بررسی می کنند.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت نیز در این روز درمورد فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان اعضای این کمیسیون گزارش می دهد.

** بررسی تحقیق و تفحص از انتخابات هیأت مدیره اتاق تعاون در سال 90 در کمیسیون اجتماعی مجلس

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس روز یکشنبه آینده به ادامه بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی(محل انعقاد جلسه خارج از مجلس) می پردازند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه آینده طرح الحاق یک تبصره به ماده(190) قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصوب 1370 و طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده(5) قانون گزینش معلمان را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در این روز همچنین تقاضای تحقیق و تفحص از انتخابات هیأت مدیره اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1390 را بررسی می کنند.

ادامه رسیدگی به طرح یک فوریتی بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز در دستور کار روز سه شنبه این کمیسیون قرار دارد.

**طیب نیا در کمیسیون اقتصادی مجلس

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یکشنبه آینده جلسه هیأت تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور را برگزار می کنند.

اعضای این کمیسیون در این روز با شهرداران کلان شهرها و استماع نظرات آنان درباره مسایل جاری شهرداری ها و مدیریت شهری نشست برگزار می کنند.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس یکشنبه آینده طرح دائمی شدن بند16 قانون بودجه سال 1392 کل کشور و طرح دائمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون همچنین در روز یکشنبه طرح اصلاح قانون بیمه اجباری مسؤولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث اصلاحی مصوب16/4/1387 را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه اینده نشستی با مسوولان سازمان بسیج سازندگی درخصوص استماع گزارش اقدامات و برنامه های جاری و آتی سازمان مذکور خواهند داشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص پاسخگویی به پرسش های 6نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.

**بررسی تحولات منطقه در کمیسیون امنیت ملی مجلس

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز یکشنبه آینده گزارش دبیرشورای عالی فضای مجازی کشور را استماع می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه آتی آخرین اخبار و تحولات منطقه را بررسی می کنند.

اعضای کارگروه بسیج این کمیسیون در روز یکشنبه مواد(35) تا(42) قانون اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسیدگی می کنند.

**رای گیری نهایی درباره اساسنامه شرکت ملی نفت ایران

همچنین اعضای کمیسیون انرژی مجلس یکشنبه آینده درباره اساسنامه شرکت ملی نفت ایران رای گیری نهایی انجام می دهند.

اعضای این کمیسیون همچنین در این روز لایحه یک شوری اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا با حضور مسوولان سازمان محیط زیست،وزارتخانه های نفت،نیرو ،بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و جهادکشاورزی، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را استماع می کنند.

وزیر پیشنهادی علوم هفته آینده در این کمیسیون برنامه های خود را به نمایندگان ارایه می کند.

**بررسی لایحه شوراهای حل اختلاف در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات یکشنبه اینده طرح های ساماندهی خدمات رسانی به روستاها، اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، و لایحه شوراهای حل اختلاف را رسیدگی می کنند.

اعضای این کمیسیون سه شنبه آینده از مسوولان مربوط جهت ارایه گزارش عملکرد هفت ماهه قانون بودجه سال 1393 دعوت به عمل آورده اند.

اعضای این کمیسیون در این روز همچنین گزارش عملکرد و مشکلات و نارسایی های اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی را از رییس و معاونان این سازمان دریافت استماع می کنند.

**وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

اعضای این کمیسیون روز یکشنبه آینده برنامه های وزیر پیشنهادی علوم را استماع می کنند.

اعضای این کمیسیون همچنین در این روز گزارش مسوولان انجمن اپتومتری ایران درباره مشکلات مطروحه و برنامه های انجمن و گزارش معاون محترم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص دستاوردها و برنامه های آن معاونت را استماع می کنند.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در روز سه شنبه آینده گزارش سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره برنامه های این نهاد را استماع کرده و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل مورخ 1996(1375) کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریایی ناشی از تخلیه پسماند و سایر مواد، مورخ 1972(1351) به گونه اصلاح شده در سال های2006(1385) و 2009(1388) را بررسی می کنند.

بررسی طرح جامع منابع طبیعی نیز در دستور کار روز سه شنبه هفته آینده این کمیسیون قرار دارد.

**بررسی تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در کمیسیون شوراهای مجلس

اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در روز یکشنبه آینده طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 و اصلاحات بعدی آن را بررسی می کنند.

جلسه هماهنگی اعضای هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز دوشنبه آینده این کمیسیون برگزار می شود.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه آینده طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 و اصلاحات بعدی آن را بررسی می کنند.

**وزیر صنعت در کمیسیون صنایع مجلس

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه آینده طرح اجازه سازمان ها و دستگاه های دولتی و مؤسسات عمومی غیردولتی به استفاده از انرژی خورشیدی و طرح جامع منابع طبیعی را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه آینده گزارش رییس جهاددانشگاهی از عملکرد و برنامه های این نهاد را استماع می کنند.

وزیر صنعت،معدن و تجارت نیز برای پاسخگویی به سؤال 6 نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.

**وزیر راه در کمیسیون عمران مجلس

اعضای کمیسیون عمران مجلس روز یکشنبه آینده به ادامه رسیدگی به طرح جامع منابع طبیعی می پردازند.

اعضای این کمیسیون روز یکشنبه همچنین لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا را رسیدگی می کنند.

اعضای کمیسیون عمران مجلس در روز سه شنبه آتی گزارش محمدجواد لاریجانی رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی درباره طرح های کلان در دست اجرا را استماع می کنند.

وزیر راه و شهرسازی نیز برای پاسخگویی به سوال های 10 نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.

**بررسی طرح حمایت از آمران به معروف در کمیسیون فرهنگی مجلس

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در روز یکشنبه آینده طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر(مواد ارجاعی از صحن علنی مجلس) را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه گزارش عملکرد ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را استماع کرده و طرح الحاق یک تبصره به بند(16) ماده(2) قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را استماع می کنند.

**بررسی لایحه نحوه پرداخت هزینه دادرسی دستگاه های اجرایی در کمیسیون حقوقی مجلس

اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در روز یکشنبه اینده طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و طرح اصلاح مواد(4) و(19) قانون روابط موجر و مستأجر سال1356را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه آینده لایحه نحوه پرداخت هزینه دادرسی دستگاه های اجرایی را بررسی میکنند.

**وزرای نیرو، نفت و صنعت میهمان هفته آینده کمیسیون کشاورزی مجلس

اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی نیز در روز یکشنبه آینده لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا را بررسی کرده و گزارش مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور را استماع می کنند.

همچنین وزیر نفت برای پاسخگویی به سؤال حمیدرضا عزیزی نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و بخش کیار روز سه شنبه در این کمیسیون حضور می یابد.

همچنین نیرو با حضور در این کمیسیون به سؤال های جمعی از نمایندگان پاسخ می دهد.

علل معضلات و مشکلات زیست محیطی و آلایندگی آب، هوا و خاک شهرستان مبارکه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار اصفهان و مسوولان ذی ربط بررسی می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.015 seconds.