.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودکشی مرد معتاد بابلسری پس از کشتن زنش
ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابلسر با کشف جسد زنی در یکی از ویلاهای این شهر، از راز قتل مرموز این زن و خودکشی قاتل معتاد مازندرانی پرده برداشتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بابلسر مبنی بر کشف جسد زنی در یکی از ویلاهای مسکونی این شهر در ساعت 11 صبح روز سه‌شنبه 20 آبان‌ماه، ماموران پلیس آگاهی سریعا به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه با جسد غرق در خون زنی جوان به نام «لیدا.گ» 17 ساله مواجه شدند.

ماموران با انجام تحقیقات از والدین و اطرافیان مقتول که در صحنه جنایت حضور داشتند و اقدامات فنی و پلیسی دریافتند مقتول دو روز قبل به همراه شوهرش به نام «مجتبی.خ» 21 ساله که به علت اعتیاد به مواد مخدر روان‌گردان با او اختلاف داشت، ویلایی که قتل در آن صورت گرفته را اجاره کرده و در آن سکونت داشته است.

ماموران در ادامه تحقیقات رد این فرد را در استان تهران شناسایی کرده و اقدامات لازم برای شناسایی مخفیگاهش و دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه مظنون به قتل در تهران با هماهنگی‌های بازپرس ویژه قتل، با تشکیل اکیپی عملیاتی برای دستگیری این فرد اعزام شدند.

ماموران قبل از دستگیری متهم برابر اعلام کلانتری 156 افسریه تهران و سرکلانتری ششم تهران از اقدام به خودکشی مظنون به قتل و مرگش در یکی از بیمارستان‌های استان تهران باخبر شدند.

تحقیقات درباره علت و انگیزه وقوع این قتل و اقدام به خودکشی قاتل در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.