.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلل‌ ترین شاسی‌ بلند جهان +تصاویر
لندروور به‌تازگی با همکاری شرکت اسلحه‌سازی بریتانیایی هلند&هلند، یکی از لوکس‌ترین خودروهای SUV تاریخ را خلق کرده است. این خودرو که در اصل یک لندروور رنجروور اتوبیوگرافی LWB است برای اشراف متمولی که در فکر شکار هستند، طراحی و ساخته شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پدال، طراحی خارجی نسبت به نسخه استاندارد اتوبیوگرافی، تغییر خاصی را نشان نمی‌دهد. فضای داخلی دل‌باز و وسیع و اشرافی است. فاصله بین دو محور 18.5 سانتی‌متر افزوده شده و صندلی‌های عقب با زاویه 17 درجه بهترین و راحت‌ترین فرم را ایجاد کرده‌اند. اما در اینجا چیزی بیش از نیاز هم بکار گرفته شده است. روکش‌های چرمی بسیار گران قیمت که به طور انحصاری توسط کمپانی Holland&Holland استفاده می‌شوند، چوب گردوی که از منابع جنگل‌های پایدار فرانسه استحصال می‌شوند و جلایی منحصر به فرد دارند، تزئینات فلزی قلم‌زنی شده با دست و منقش به نشان Holland&Holland و از این قبیل را تنها اشراف می‌توانند طالب باشند.

روشنایی داخل اتاق و میزهای جمع شونده الکتریکی و صندلی‌های VIP همراه با ماساژور و کنترل‌های الکتریکی تنها گوشه‌ای از امکانات پرشمار این خودرو می‌باشند. در صندوق عقب هم یک محفظه کشویی با روکش چرم و آلکانترا به چشم می‌خورد که به طور ویژه برای قرارگیری سلاح و تفنگ‌های شکاری می‌باشد.

دست خریداران برای انتخاب پیشرانه باز است و مثل سایر مدل‌ها می‌توانند در این زمینه، آزادانه از موتورهای شش سیلندر دیزلی تا 8 سیلندر بنزینی سوپرشارژر را انتخاب نمایند.

رنجروور هلند&هلند با قیمت پایه 287 هزار دلار و در شمار سالانه تنها 40 دستگاه و برای سه سال تولید خواهد شد. بدین ترتیب این خودرو تبدیل به گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروی SUV تولیدی جهان می‌شود. شاید 120 خریدار مرفه و بی‌درد این چنین خودرویی بتوانند منتظر شاسی‌بلند بنتلی یا رولز رویس هم بمانند و شاید هم همه این خودروها را خریداری کنند!









ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آبان 1393
نمرت 20 شمال نیوز عجب ماشینیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.