.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد در دانشگاه پردیس فرهنگیان مازندران
برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد در دانشگاه پردیس فرهنگیان مازندران

 شمال نیوز: دبیر ستاد چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از برگزاری این جشنواره در هفته آینده در دانشگاه پردیس فرهنگیان صدیقه طاهره مازندران خبر داد.

دکتر آرزو ولی پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز در ساری، با بیان این مطلب گفت: دانشگاه تربیت محور فرهنگیان باتوجه به اینکه می تواند عدالت را رعایت کند و فرصت سوزی نشود و بجز دانشجویان این دانشگاه از توان دانشجویان دیگر دانشگاه ها هم استفاده کند لذا مازندران در بین دانشگاه های فرهنگیان 17 استان کشور مفتخر شد تا میزبانی چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد را بر عهده داشته باشد.

رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان صدیقه طاهره استان مازندران  ابراز داشت: این جشنواره در سطح بین المللی بوده و 40 کشور از جمله آلمان ،اسپانیا، انگلستان ،ایتالیا،بلژیک روسیه کاناداو هلند، سوئد و لتونی در این جشواره اثار خود را ارسال کرده اند.
وی تصریح کرد: 1200 فیلم به جشنواره ارسال شده است که از این تعداد 220 فیلم خارجی و 980 فیلم داخلی بوده و 270 فیلم در جشنواره پذیرفته شده و به نمایش در خواهد آمد.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم رشد اهداف این جشنواره را شناسایی توانمندی ها و پتانسیل دانشجویان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این جشنواره ها دانشجویان باورمندی خود را تقویت کرده و با غلبه بر تردید و ابا بتوانند در این حرفه ورود پیدا کنند.

ولی پور با اعلام آمادگی کامل دانشگاه برای میزبانی این رخداد مهم فرهنگی آموزشی از تشکیل کمیته های برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: بهترین نقدهای دانشجویی در این جشنواره تقدیر و تندیس جشنواره را در دست خواهند گرفت.

وی بیان داشت: دانشگاه تربیت محور فرهنگیان با هدف تقویت تفکر انتقادی با استفاده از ابزار هنر و  ایمان به اثرگذاری آموزش های غیر مستقیم مدعی برگزاری جشنواره دانشجویی رشد شد.

رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان صدیقه طاهره مازندران از اکران 50 فیلم در جشنواره خبر داد و گفت: چهار شنبه روزی برای خانواده ها خواهد بود و این روز با برگزاری برنامه هایی متفاوت سعی خواهد شد تا خانواده ها روزی را بدون مشغله به فیلم به پردازند.

وی برگزاری کارگاههای نقد و بررسی را از دیگر بخش های جشنواره دانست و گفت: ستاد برگزاری از کارگردانان و فیلم سازان برتر کشوری در جشنواره دعوت کرد.

به گزارش شمال نیوز، سارقان کوچولو از لتوانی، باد از  آلمان، پنکه از ایران،  کلاس مفرح از هلند، پرنده از ایران، حس خوب شنیدن از ایران، هنر حرکت از ایران، بالکن ها، هفت سنگ از ایران، زیباتر از رندگی از ایران، تمام زمستان هایی که ندیده ام از ایران، مدل های منظومه شمسی از انگلستان، دو شغله از آلمان، پدر از ایران، پرتغال از المان از جمله فیلم هایی خواهند بود که در بخش های پویانمایی و مستند کوتاه و بلند در چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد مازندران اکران خواهند شد.

ولی پور یادآور شد: افتتاحیه این جشنواره روز شنبه 24 آّبانماه ساعت 13:30 در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با حضور مسئولین ارشد استانی ودانشجویان واساتید آغاز خواهد شد.

دبیر چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از حضور سخنرانان و میهمانان ویژه بخصوص اساتید این حوزه در مراسم اختتامیه جشنواره خبر داد و افزود: نمایشگاه فرهنگ بومی مازندران و کتاب نیز همزمان با برگزاری جشنواره در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد 24 لغایت 30 آبان ماه به میزبانی دانشگاه پردیس فرهنگیان صدیقه طاهره مازندران در سالن سلمان هراتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.954 seconds.