.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه فرهنگیان گلستان به دلیل نداشتن امکانات ورودی جدید نداشته است

 رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: در سال جاری این دانشگاه به دلیل نداشتن امکانات و مکان مناسب نتوانست ورودی جدید را بپذیرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، بهجت تربتی نژاد، ظهر پنجشنبه در گفتگو با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: از اهداف مهم تاسیس دانشگاه فرهنگیان دادن مدرک دکترا و فوق لیسانس است و باید متناسب با این توسعه در دانشگاه امکانات لازم هم در اختیار دانشگاه قرار داده شود.

وی با بیان این که قرار است افزایش ظرفیت در تعداد دانشجو داشته باشیم و نیاز است فضا و امکانات مناسب در اختیار دانشگاه باشد، بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی ماموریت گراست و هدف آن تربیت معلمانی با سواد بالا و فرهیخته است تا بتوانند نسل آینده را تربیت کنند.

مقاطع ارشد و دکترا به  دانشگاه فرهنگیان اضافه می شود

وی افزود: گرفتن دانشجو در مقطع ارشد از اهداف ما در سال 94 است و هم اکنون 617 دانشجو در در مقطع کارشناسی پیوسته و 165 نفر در مقطع ناپیوسته کارشناسی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

تربتی نژاد با اشاره به این که این دانشگاه در حال حاضر در رشته های ادبیات فارسی، علوم تربیتی، جغرافیا، ریاضی، معارف اسلامی و مشاوره دانشجو دارد، گفت: متاسفانه چون فضا و امکانات لازم را نداشتیم در سال 93- 94 ورودی جدید نداشتیم.

این مسئول در ادامه با بیان این که سالانه سه میلیارد تومان اعتبار برای زمین دانشگاه به مدت پنج سال در اختیار دانشگاه قرار گرفته است گفت: از سال 93 این اعتبار به دانشگاه برای زمین اختصاص یافته است و ما نیازمند کمک مسئولین برای مکان یابی مناسب دانشگاه هستیم ولی تاکنون این زمین مناسب پیدا نشده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.