.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسلیت AFC به فدراسیون فوتبال

 شمال نیوز: مسئول دپارتمان توسعه فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیرکل فدراسیون فوتبال غرب آسیا در پیامهای جداگانه به علی کفاشیان، درگذشت حسن حسین زاده، دبیر اجرایی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال را تسلیت گفتند.

علی تارقلی زاده، مسئول دپارتمان توسعه فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در متن نامه خود نوشت: زمانی که خبر ناراحت کننده تصادف حسن حسین زاده- دبیر اجرایی کمیته فوتسال را شنیدیم، بسیار غمگین و ناراحت شدیم. در طول خدمت ایشان به فدراسیون فوتبال، به یاد دارم که در راستای توسعه فوتسال در سطح ایران، فداکارانه تلاش می کرد و عدم حضور او باعث دلتنگی همکاران، دوستان و علی الخصوص خانواده اش خواهد بود. من از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا و خانواده فوتسال به خانواده وی، دوستان و همکاران ایشان تسلیت گفته و بدانید که تمام افکار و اوقات این روزهای ما به خاطر این حادثه تلخ به سختی سپری می شود.

همچنین فادی زوریکات- دبیرکل فدراسیون فوتبال غرب آسیا در پیامی، درگذشت حسن حسین زاده- دبیر اجرایی کمیته فوتسال را به اهالی فدراسیون فوتبال ایران و خانواده وی تسلیت گفت.

فادی زوریکات در متن نامه خود نوشت: همدردی صمیمانه مرا بپذیرید، هرچند ما می دانیم عدم حضور وی برای شما و خانواده ایشان بسیار سخت و طاقت فرساست.

مرحوم حسن حسین‌زاده یکشنبه در سانحه رانندگی درگذشت. /250

منبع: سایت فدراسیون فوتبال


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.