.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف اختلاس 2.4 میلیاردريالی در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از کشف اختلاس 2 میلیارد و 400 میلیون ریالی از یک شرکت دولتی در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: برابر اخبار واصله از نشانگاه های اقتصادی مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس با مبلغ بالا توسط یکی از کارکنان یک شرکت دولتی در استان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس و اخذ اطلاعات گوناگون از نماینده حقوقی شرکت مشخص شد که اطلاعاتی که توسط یکی از کارکنان در سیستم انبارداری و حسابداری شرکت ثبت شده دارای تناقضات حسابرسی است.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: بررسی های کارآگاهان حکایت از انجام اختلاس میلیاردی در این شرکت داشت که برای کسب نتیجه محکم، تحقیقات دقیق تر از این شرکت صورت گرفت.

سردار میرفیضی تأکید کرد: تحقیقات تکمیلی نشان داد که فرد مورد نظر با استفاده از فاکتورهای فروش معوقه به مشتریان شرکت مراجعه و اقدام به دریافت چک برای تسویه حساب فاکتورهای مورد نظر می کرده و به جای واریز مبالغ چک ها به حساب های دولتی، وجوه را به حساب شخصی خود واریز می کرده است.

وی اضافه کرد: در مجموع فرد مورد نظر مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون ریال وجه را از حساب شرکت به نفع خود جا به جا کرده است که با دستور قضائی فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

سردار میرفیضی در پایان بیان کرد: متهم پس از دستگیری و در مواجهه با اسناد پلیس به جرم خود اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.309 seconds.