.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین شناسنامه شهرکهای صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک هـای صنعتی مازندران ، از تهیه شناسنامه تأسیساتی شهرک ها و نواحی صنعتی به عنوان یکی از ضروریات اجرای پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی در کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان در شهرک صنعتی بشل سوادکوه اظهار کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی به عنوان کانون های تولید، صنعت و اشتغال در هر منطقه دارای اهمیت فراوانی بوده که در مواقع حساس مورد توجه هستند و عدم وجود پیشگیرانه در شهرک ها و نواحی صنعتی می تواند منجر به بروز مشکلاتی شود.

وی، بالا بودن روحیه و توان مقاومت و بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات دشمن را از مهم ترین اهداف پدافند غیرعامل دانست و افزود: در راستای همکاری در اجرای پدافند غیرعامل در شهرک ها و نواحی صنعتی، شناسنامه تأسیسات مختلف که از لحاظ پدافند غیرعامل دارای اهمیت و ضروری و از لحاظ فنی و تکنیکی بسیار کارگشا بوده، اجرایی شده است.

موسوی بیان کرد: یکی از استفاده های مهم از این شناسنامه، راه اندازی سیستم PM بوده که با راه اندازی این سیستم، در فواصل زمانی مشخص باز بینی می شوند و در صورت نیاز، بازنگری و بازسازی تا برای تعمیر دچار صرف هزینه های مضاعف نشویم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران نیز گفت: یکی از مؤلفه های اصلی پدافند غیرعامل، شناخت تهدیدات، حفاظت از زیرساخت ها، استمرار خدمت رسانی به مردم، پایدارسازی و تأمین نیازها و مقابله با جنگ نوین که همان جنگ سایبری بوده است.

یدالله نبوی افزود: هر یک از افرادی که بعنوان سرمایه گذار در بخش صنعت و تولید کار می کنند، در راستای اقدامات پدافندی ، نقش و وظیفه خطیری دارند و باید تهدیدات را بشناسند.

وی بیان کرد: تعامل و سازندگی باید دو طرفه باشد و هم افزایی لازم صورت گیرد تا خدمات متقابل انجام شود و امروز وظیفه و رسالت همه مسئولان است که از صنعت، تولید و زیرساخت های اقتصادی کشور حمایت کنند چون بقای جامعه و کشور در مقابله با بیکاری و توجه و حمایت از صنعت و تولید است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.