.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همایش بسیج و رسانه مازندران

دبیر همایش استانی بسیج و رسانه از برپایی همایش بسیج و رسانه در 20 آبان‌ماه سال جاری در ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی رضایی، صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بسیج و رسانه با بیان اینکه اهالی رسانه و صاحب‌نظران ارتباطات در همایش بسیج و رسانه حضور دارند، اظهار داشت: تدوین و ترویج گفتمان ولایت در رسانه‌ها با محوریت بسیج، از اهداف این همایش به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و تأثیرگذار بسیج و رسانه و رسانه بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی، افزود: باید از ظرفیت‌های بسیج رسانه در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی به خوبی استفاده کنیم.

دبیر همایش بسیج و رسانه مازندران از تشکیل 6 کارگروه در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: «بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری»، «بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره»، «بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی»، «بسیج رسانه، عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی» و «بسیج، رسانه و مقابله با وهابیت» جزو مباحث کارگروه‌های همایش است.

به گزارش فارس، مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه همایش استانی بسیج و رسانه یک ‌روزه برگزار می‌شود، بیان داشت: اسامی افرادی که با بسیج همکاری داشته‌اند، در حال جمع‌آوری است و بر حسب نوع تخصص، فعالیت و علاقمندی، افراد در هر یک از کارگروه‌ها فعالیت خواهند داشت.

رضایی با یادآوری اینکه سازمان بسیج رسانه متولی دعوت از رسانه‌های استان است، گفت: از افرادی که در بخش رسانه صاحب‌نظر بوده و تخصص‌شان در این حوزه است، به عنوان مسئولان کارگروه‌ها استفاده می‌شود.

به گفته وی، این همایش 20 آبان در مجتمع آموزشی غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار می‌شود و هر ساله این همایش که محور آن مطالبات مقام معظم رهبری است، در سراسر استان‌ها برگزار و از فعالان عرصه رسانه بسیج تجلیل می‎شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.