.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستان باکمبودفضای بیمارستان مواجه است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس بر لزوم تدوین نقشه راه در بخش بهداشت و درمان استان گلستان تاکید کرد و گفت: گلستان با کمبود فضای بیمارستانی مواجه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عیسی امامی پیش از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان طالقانی و مرکز تخصصی و فوق تخصصی دزیانی شهرستان گرگان اظهار کرد: سرمایه‎گذاری جدی در بخش درمان صورت نگرفته است لذا برای طراحی و مهندسی پروژه‎های بهداشت و درمان در بلندمدت باید تشریک مساعی جدی صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه در طرح تحول سلامت باید جنبه‎های نرم‎افزاری و سخت‎افزاری مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: در اجرای پروژه‎های بهداشت و درمان باید علاوه بر آینده‎نگری نسبت به توزیع جغرافیایی نیز توجه شود.

سرمایه‎گذاری جدی در بخش درمان گلستان صورت نگرفته است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکثر امکانات و استعدادهای بخش درمان برای 15 الی 20 سال پیش است و باید ظرفیت‎های جدید، امکانات و تجهیزات موردنیاز پیش‎بینی و مطالبات به حق مردم در این حوزه برآورده شود.

امامی افزود: با وجود تمامی خدماتی که انجام می‎شود مردم انتظارات بیشتری دارند، تمرکز امکانات در یک جا نمی‎تواند مطالبات مردم را برآورده کند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‎گذاری جدی در بخش درمان گلستان صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: تلاش می‎شود با توزیع جغرافیایی مناسب نسبت به ظرفیت‎های بخش بهداشت و درمان مبادرت شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بهره‎گیری از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم این است که همه انتظارات متوجه دولت شده است در حالی که در بخش پزشکی توانمندی زیادی وجود دارد و پزشکان قادر هستند این مسئولیت را به خوبی ایفا کنند به شرطی که اقتصادی باشد.

امامی یادآور شد: یکی از مسائلی که در طرح تحول سلامت دنبال می‎کنیم این است که ظرفیت‎ها را به میدان آورده و استعدادها را به حرکت درآوریم و با سرمایه‎گذاری و اقتصادی کردن به دوام و بقای این بخش بیفزاییم تا دولت بتواند خدمات بهتری ارائه کند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.